eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegŚwiadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 - 4 zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 – 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158181568

1.5.8.) Numer faksu: 158221304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnobrzeg.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.tarnobrzeg.eobip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 – 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b5edd37-04c3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006679/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług przewozowych uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022 – 4 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158331/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370594,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Nagnajów (kapliczka), Nagnajów (wiadukt), Szkoła Podstawowa Nr 6, - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV,V, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18
• Przyjazd pod Zespół Szkół Specjalnych na godz. 7:50
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Ocice I, II, III, IV, V, Szkoła Podstawowa nr 6 - ul. Mickiewicza 86, Nagnajów (wiadukt), Nagnajów (kapliczka),
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych o godz. 14:35
28osób + 1 lub 2 opiekunów; min. 29 miejsc siedzących tj.
Szkoła Podstawowa nr 6 – 27 osób + opiekun
Zespół Szkół Specjalnych – 1 osoba + opiekun
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę trasy, zmianę godziny odwozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów o 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 89292,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Ul. Warszawska (KOGA), ul. Warszawska 227 (Magdalena), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Przemysłowa (Przedszkole - Zakrzów), ul. Warszawska, Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Wiejska 4
Przyjazd pod szkołę na godz.7:30
Odwóz I- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 14:45
Odwóz II- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Szkoła Podstawowa nr 9 – ul. Wiejska 4, ul. Warszawska, ul. Przemysłowa (Przedszkole- Zakrzów), ul. Warszawska (OSP-Zakrzów), ul. Warszawska 227 (Magdalena), Ul. Warszawska (KOGA),
Wyjazd ze szkoły o godz. 16:30
53 osób + 1 opiekun; min. 54 miejsca siedzące
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby przewożonych: uczniów o 7 oraz o 1 opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 92752,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• ul. Skalna Góra 6, ul. Kopernika 16A, Zespół Szkół nr 1 - ul. Kopernika 49 – w zależności od potrzeb zgłoszonych przez dyrektora Zespołu Szkół nr 1 związanych z planem zajęć dowożonych uczniów zespołu szkół;
• ul. Skalna Góra 6, ul. 1 Maja (Tapima), ul. Moniuszki (Stokrotka), ul. Wyspiańskiego (US), ul. Kopernika I, Kopernika 16A, Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, Zespół Szkół nr 1 -ul. Kopernika 49, ul. Marii Dąbrowskiej 10, ul. Sienkiewicza, ul. Sikorskiego, ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Nadole, ul. Dzikowska, Szkoła Podstawowa nr 9/Przedszkole nr 9 – ul. Wiejska 4;
Przyjazd do ZS nr 1 - 7:05
Przyjazd do Sp9, P9- 7:30
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Szkoła Podstawowa nr 9/Przedszkole nr 9 – ul. Wiejska 4, ul. Dzikowska, ul. Nadole, ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Sikorskiego, ul. Sienkiewicza, ul. Marii Dąbrowskiej 10, Zespół Szkół nr 1 -ul. Kopernika 49, Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, ul. Kopernika 16A, ul. Kopernika I, ul. Wyspiańskiego (US), ul. Moniuszki (Stokrotka), ul. 1 Maja (Tapima), ul. Skalna Góra 6,
• Zespół Szkół nr 1 -ul. Kopernika 49, ul. Kopernika 16A, ul. Skalna Góra 6 – w zależności od potrzeb zgłoszonych przez dyrektora Zespołu Szkół nr 1 związanych z planem zajęć dowożonych uczniów zespołu szkół;
Wyjazd z Sp9, P9 o godz. 14:30
Wyjazd z ZS nr 1 o godz. 15:45 – w zależności od potrzeb zgłoszonych przez dyrektora Zespołu Szkół nr 1 związanych z planem zajęć dowożonych uczniów zespołu szkół;
13 osób, w tym 3 osoby na wózkach inwalidzkich + 1 do 3 opiekunów; tj.
Szkoła Podstawowa nr 9 – 9 osób,
Zespół Szkół Specjalnych - 2 osoby, w tym 1 osoba na wózku,
Zespół Szkół nr 1 – 2 osoby na wózku.

Okres ferii zimowych, wakacji, przerw świątecznych – do 40 kursów
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Na terenie Miasta - Przedszkole nr 9 – ul. Wiejska 4;
Przyjazd do P9- 8:00
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Przedszkole nr 9 - ul Wiejska 4- na terenie Miasta
Wyjazd z P9 godz. 15:00
4 osoby + 1 opiekun;
Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w cenie do 40 dodatkowych kursów podczas ferii zimowych, wakacji - placówka nieferyjna Przedszkole nr 9 według potrzeb placówki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby uczniów o 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 98790,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4
Przywóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• ul. Zamkowa, ul. Sienkiewicza (DPS), ul. Sienkiewicza, al. Warszawska (przystanki oś Wielowieś), ul. Jana Słomki, ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), ul. Sikorskiego (oś Dzików), ul. Zwierzyniecka (przy Biedronce), ul Dąbrowskiej (przy cmentarzu), Zespół Szkół Specjalnych - ul. Kopernika 18
Przyjazd pod szkołę- Zespół Szkół Specjalnych na godz. 7:40
Odwóz- od poniedziałku do piątku, 1 raz dziennie na trasie:
• Zespół Szkół Specjalnych – ul. Kopernika 18, ul, Dąbrowskiej (przy cmentarzu), ul. Zwierzyniecka (przy Żabce), ul. Wiejska 4 (przy Szkole Podstawowej nr 9), ul. Jana Słomki, al. Warszawska (przystanki oś Wielowieś),ul. Sienkiewicza, ul. Sienkiewicza (DPS), ul. Zamkowa,
Wyjazd z Zespołu Szkół Specjalnych o godz. 14:30;
16 osób, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim + 1 opiekun; tj.
Zespół Szkół Specjalnych – 16 osób, w tym 1 osoba na wózku

Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450, ze zm.).
Wykonawca obliczając cenę przyjmuje szacunkową liczbę kursów w roku szkolnym 2021/2022 w liczbie 187 kursów.
Wykonawca przez określenie „kurs” rozumie - przywóz i odwóz dzieci wraz z opiekunami - z siedziby szkoły/przedszkola do miejsca określonego w poszczególnych zadaniach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy, godziny dowozu i przywozu oraz zwiększenie liczby przewożonych uczniów o 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 89760,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53115,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63019,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53115,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Karol Szczepanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 362646799

7.3.3) Ulica: Szeroka 15

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53115,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-20 do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53115,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63019,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53115,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Karol Szczepanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 362646799

7.3.3) Ulica: Szeroka 15

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53115,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-20 do 2022-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64477,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89211,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64477,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Karol Szczepanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 362646799

7.3.3) Ulica: Szeroka 15

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64477,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-20 do 2022-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53115,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73491,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53115,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Karol Szczepanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 362646799

7.3.3) Ulica: Szeroka 15

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53115,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-20 do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.