Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127311/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WYNAJMU OBIEKTU SZKOLENIOWEGO I STRZELNIC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10689471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA WYNAJMU OBIEKTU SZKOLENIOWEGO I STRZELNIC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e844c961-591f-436d-b50a-f174fd50efb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005718/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wynajęcie obiektów sportowych - strzelnice na 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 11/II/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem strzelnicy dla 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy. Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 1 - strzelnica znajdywać się może w odległości nie większej niż 90 kilometrów od 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań,
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 83705,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem strzelnicy dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej. Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy.Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 2 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 80 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 124 i 125 WB0T, ul. Sikorskiego 11, 63-100 Śrem,
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 88683,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem strzelnicy dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej. Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy. Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 3 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 80 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 124 i 125 WB0T, ul. Sikorskiego 11, 63-100 Śrem
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 54575,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem strzelnicy dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej / 125 BLP,Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy.Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 4 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 30 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 125 WB0T, ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno,
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19003,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem obiektu szkoleniowego dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy.Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 5 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 80 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 125 WB0T, ul. Sikorskiego 11, 63-100 Śrem.
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 74784,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju – Wielkopolska Organizacja Wojewódzka im. Powstańców Wlkp.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210086832
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA SECURITY DR ANDRZEJ BRYL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992881202
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELTA SECURITY DR ANDRZEJ BRYL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DELTA SECURITY DR ANDRZEJ BRYL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju – Wielkopolska Organizacja Wojewódzka im. Powstańców Wlkp.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-008-68-32
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
OFERTA Z NAJNIŻSZĄ CENĄ PRZEWYŻSZA KWOTĘ, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA SECURITY DR ANDRZEJ BRYL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992881202
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Prace naprawcze w szklarniach nr 5, 6, 7, 8 w Ogrodzie Botanicznym UAM
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Zakup i dostawa analizatora spektroskopii bliskiej podczerwieni - POWTÓRZONE
- Utrzymanie i aktualizacja funkcjonalności Platformy Doradczej eDWIN oraz wsparcie deweloperskie w 2025 roku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń stacjonarnych w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli i kadry zarządzającej szkół w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze bioinformatyki z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 9 części
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla przedstawicieli organów prowadzących szkoły kształcące zawodowo.
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.