eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUSŁUGA WYNAJMU OBIEKTU SZKOLENIOWEGO I STRZELNIC



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA WYNAJMU OBIEKTU SZKOLENIOWEGO I STRZELNIC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA WYNAJMU OBIEKTU SZKOLENIOWEGO I STRZELNIC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e844c961-591f-436d-b50a-f174fd50efb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005718/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Wynajęcie obiektów sportowych - strzelnice na 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068947

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068947

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl, przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na www.platformazakupowa.pl w miejscu publikacji ogłoszenia o zamówieniu i SWZ, natomiast dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą formularza „Wyślij wiadomość”. szczegóły znajdują się w SWZ w rozdz. IX SWZ.
Oferta i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą składa się, pod rygorem nieważności, podpisane:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
- elektronicznym podpisem zaufanym lub
- elektronicznym podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 11/II/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem strzelnicy dla 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy. Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 1 - strzelnica znajdywać się może w odległości nie większej niż 90 kilometrów od 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań,
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp do kwoty brutto dla:
Zadanie nr 1 – 13.800,00 zł,
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji zawarty jest w treści projektu umowy wg zał. nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem strzelnicy dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej. Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy.
Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 2 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 80 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 124 i 125 WB0T, ul. Sikorskiego 11, 63-100 Śrem,
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp do kwoty brutto dla:
Zadanie nr 2 – 26.400,00 zł,
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji zawarty jest w treści projektu umowy wg zał. nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem strzelnicy dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej. Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy. Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 3 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 80 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 124 i 125 WB0T, ul. Sikorskiego 11, 63-100 Śrem
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp do kwoty brutto dla:
Zadanie nr 3 – 6.900,00 zł,
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji zawarty jest w treści projektu umowy wg zał. nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem strzelnicy dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej / 125 BLP,Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy.
Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 4 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 30 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 125 WB0T, ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno,
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp do kwoty brutto dla:
Zadanie nr 4 – 2.700,00 zł,
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji zawarty jest w treści projektu umowy wg zał. nr 3 do SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem obiektu szkoleniowego dla 12 Wielkopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej Szczegółowy opis oraz wymagania zawarte zostały w zał. nr 4 do SWZ (formularz cenowy). Wymagania dotyczące realizacji umowy, dostawy, gwarancji, kar zawarte są w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy.
Strzelnica musi być dopuszczony do użytkowania w Resorcie Obrony Narodowej poprzez posiadanie stosownego protokołu z przeprowadzenia przeglądu strzelnicy niebędącej w zasobach resortu obrony narodowej.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku:
Zadania nr 5 - strzelnica znajduje się w odległości nie większej niż 80 kilometrów od miejsca stałego pobytu pododdziału 125 WB0T, ul. Sikorskiego 11, 63-100 Śrem.
Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce świadczenia usługi w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ, brak wskazania miejsca skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp do kwoty brutto dla:
Zadanie nr 5 – 9.000,00 zł,
w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji zawarty jest w treści projektu umowy wg zał. nr 3 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
- formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SWZ;
- formularz cenowy - wg załącznika nr 4 do SWZ;

2. WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ:
1) OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp – wg załącznika nr 2 do SWZ - aktualne na dzień składania ofert,
Oświadczenie składają odrębnie:
˗ Wykonawca
˗ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - (jeżeli dotyczy);
2) PEŁNOMOCNICTWO do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienie do występowania w obrocie prawnym – należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2024 poz. 2001), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik konsorcjum, po zalogowaniu się na profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
3) Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
4) Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
7) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zał. nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068947

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z obsługą strzelnic, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera projekt umowy – zał. nr 3 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.