Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130126/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo krakow.logintrade.net.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9da5fc2c-bf16-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130126
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 729223,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie i obejmuje m.in.:
- bluzy, bluzy polarowe, spodnie typu „ogrodniczki” (letnich ubrań roboczych),
- bluzy ocieplane (zimowe ubrania robocze),
- podkoszulki,
- Koszulki,
- bezrękawniki,
- kurtki przeciwdeszczowe,
- spodnie robocze typu bojówki,
- spodnie typu jeans.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- zał. nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia „Odzież robocza”;
- zał. nr 1.1 - 1.34 - zdjęcia odzieży roboczej.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
- Magazyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków.
- Centrum Ekologiczne Barycz, ul. Krzemieniecka 40, 30-694 Kraków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18221300-7 - Płaszcze przeciwdeszczowe
18223200-0 - Kurtki
18234000-8 - Spodnie
18235400-9 - Kamizelki
18312000-9 - Kalesony
18318400-5 - Podkoszulki
18332000-5 - Koszule
18443300-9 - Nakrycia głowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890935,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890935,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890935,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „INTERGO” Wojciech Ziółkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850470710
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 2
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Odzież robocza szyta - F.P.H. "Czarna" Anna Piotrowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890935,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa źródła promieniowania laserowego do badań metodami aktywnej termografii - DE-dzp.272-356/25
- Usługa zaprojektowania i wykonania elementów obudowy dawkomierza dla IFJ PAN (DZP.260.8.2025)
- Wykonanie systemu klimatyzacji VRF w wybranych pomieszczeniach, wraz z dostosowaniem zasilania w energię elektryczną oraz pracami towarzyszącymi, w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach
- Usługa restauracyjna podczas 10th Cracow Conference on Graph Theory 2025 - DE-dzp.272-328/25
- Dostawa elementów i podzespołów mechanicznych do systemów pomiarowych
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie wymiany instalacji oświetlenia awaryjnego w segmencie A i segmencie B budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Gronostajowa 2, 30-387 Kraków.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Jędrzejów w 2025 r.
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa odzieży roboczej ochronnej, środków ochrony osobistej na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Dostawy: odzieży wielokrotnego użytku i obuwia profilaktycznego dla personelu
- Zakup sortów ubraniowych na potrzeby RDW Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa odzieży ochronnej i sprzętu bezpieczeństwa
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.