eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa wykonania tłumaczenia na język migowy materiałów wytworzonych w ramach konferencji i seminariów w układzie zadaniowym



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania tłumaczenia na język migowy materiałów wytworzonych w ramach konferencji i seminariów w układzie zadaniowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Miast Polskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630183731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Robocza 42

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-517

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zmp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c04b29af-d39f-4bee-bf3f-09099f350d22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Stowarzyszenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania tłumaczenia na język migowy materiałów wytworzonych w ramach konferencji i seminariów w układzie zadaniowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c04b29af-d39f-4bee-bf3f-09099f350d22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/CH2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 1
a. przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia na polski język migowy dostępnego w systemie usługi online (z wykorzystaniem
platform Zoom, ClickMeeting lub Teams) polegająca na realizacji
tłumaczenia na żywo przebiegu 24 wydarzeń tj. seminariów i
konferencji między innymi w ramach Forum Rozwoju Lokalnego (FRL) organizowanych przez Związek Miast Polskich w trakcie trwania
projektu. Pierwsze seminarium planowane jest na koniec marca 2025 r.
Poszczególne daty kolejnych seminariów zostaną ustalone z co najmniej
3-tygodniowym wyprzedzeniem.
b. Czas trwania każdego wydarzenia średnio 3 godziny; seminaria organizowane są w systemie on-line dla przedstawicieli miast z całej Polski. Usługa dotyczy tłumaczenia przebiegu spotkania na bieżąco – przez przynajmniej 2 wymieniających się tłumaczy. Czas trwania wydarzenia w godzinach od 10:30 do 14:30, co obejmuje przerwy. Incydentalne przedłużenie czasu ponad 3 godziny będzie policzone przez Zamawiającego na poczet czasu następnego zlecenia i następne będzie odpowiednio krótsze.
c. Zamawiający wymaga, zapewnienia przez Wykonawcę do realizacji każdego seminarium (wydarzenia, konferencji) przynajmniej dwóch tłumaczy.
d. Tematyka seminariów (wydarzeń, konferencji) obejmuje zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego. Grupa docelowa – pracownicy jednostek samorządu terytorialnego.
e. Terminy konkretnych seminariów potwierdzane będą z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem,
f. Przygotowanie środowiska technicznego:
i. W celu realizacji umowy, Wykonawca zestawi łącze telekomunikacyjne, umożliwiające dostęp do sieci Internet w swojej siedzibie (w lokalizacji, w której przebywać będą osoby tłumaczące). Przepustowość łącza będzie nie niższa niż 6 Mbps. Prędkość nadawania (dźwięk + obraz HD) - 512 kbps + 2 Mbps
ii. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził próbę połączenia, w przeddzień każdego wydarzenia w godz. 10:00 – 14.00 (godzina do uzgodnienia)
iii. Wykonawca przygotuje w swojej siedzibie stanowisko do tłumaczeń, wyposażone w:
- kamerę;
- komputer z dostępem do sieci Internet;
- jednolite tło w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym;
- nagłośnienie.
g. Wymagania stawiane osobom tłumaczącym i sposobowi prowadzenia tłumaczeń:
i. posiadanie biegłej znajomości polskiego języka migowego (PJM) i umiejętność tłumaczenia w tempie dostosowanym do przebiegu obsługiwanego wydarzenia,
ii. tłumacz języka migowego winien posiadać odpowiednie uprawnienia, takie jak certyfikat Polskiego Związku Głuchych bądź legitymacja Stowarzyszenia Tłumaczy Polskiego Języka Migowego lub inne dokumenty równoważne o takiej samej ważności
iii. odpowiednie przygotowanie do transmisji na żywo (posiadanie ubioru odpowiedniego do realizowanego zadania, odpowiednie zachowanie się na wizji, unikanie poprawiania ubioru i innych niewłaściwych zachowań niewerbalnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

4.5.5.) Wartość części: 39900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA NR 2
a. Przygotowanie nagrania materiału w formie filmowej, który zostanie wytworzony na podstawie informacji przekazanych przez Zamawiającego, przeznaczonych do zamieszczenia na stronę www Zamawiającego.
b. informacje o treści wskazanej przez Zamawiającego - informacji o zakresie działalności ZMP w Programie – tekst do 2 stron czcionka Times New Roman 12, interlinia 1,5 (zamawiający przez stronę rozumie 1800 znaków ze spacjami)
c. Przewidywany czas nagrania ok 2 minut
d. Obowiązki Wykonawcy w ramach usługi:
i. Przygotowanie nagrania w dobrej jakości (rozdzielczość FullHD, czyli 1920 × 1080 (1080p); jednolite tło uzgodnione z Zamawiającym)
ii. Wykonawca zapewnia profesjonalnego, certyfikowanego tłumacza polskiego języka migowego
e. Grupa docelowa – pracownicy jednostek samorządu terytorialnego.
f. Poniżej znajduje się materiał przykładowego nagrania, https://www.poznan.pl/mim/wideo/attachments.html?co=print&id=337363&instance=1090

4.5.3.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych

4.5.5.) Wartość części: 2550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30996,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMRA tłumaczenia specjalistyczne Anna Gemra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011029430

7.3.3) Ulica: ul. Rakowiecka 32a lok. 40

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30996,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-26 do 2029-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMRA tłumaczenia specjalistyczne Anna Gemra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011029430

7.3.3) Ulica: ul. Rakowiecka 32a lok. 40

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.