Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161863/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa namiotów wraz z wyposażeniem i osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173545
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 3
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwpsp.wl@straz.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/kwpsp-bialystok/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa namiotów wraz z wyposażeniem i osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-899a5e0b-06f2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00107967/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa namiotów wraz z wyposażeniem i osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161863/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 423000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 5 sztuk namiotów stelażowych ratowniczych (wraz z wyposażeniem i osprzętem)4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 244000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 sztuki namiotu dekontaminacyjnego (wraz z wyposażeniem i osprzętem)4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 sztuki namiotu stelażowego do dezynfekcji ubrań (wraz z wyposażeniem i osprzętem)4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 122000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: Oferty wszystkich wykonawców podlegają odrzuceniu, wobec czego spełnia się przesłanka określona w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: Oferty wszystkich wykonawców podlegają odrzuceniu, wobec czego spełnia się przesłanka określona w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: Oferty wszystkich wykonawców podlegają odrzuceniu, wobec czego spełnia się przesłanka określona w art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa bezpośredniej stałej ochrony fizycznej siedziby KZK Sp. z o. o. na 2026 roku
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części
- Dostawa ciągnika siodłowego oraz naczepy przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem w zakresie prawa jazdy kat. C + E dla WORD w B-stoku
- Wymiana instalacji oświetlenia drogowego na drogowym przejściu granicznym Kuźnica Białostocka-Bruzgi
- Usługa sprzątania obiektów i pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Wycinka krzaków rosnących w pasie drogowym drogi wojewódzkiej Nr 652 na odc. Mieruniszki - Filipów - Suwałki w km 7+200-32+800.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zjawisk atmosferycznych lub na wypadek działań militarnych w Gminie Tłuszcz (8 części)
- Zakup agregatów prądotwórczych i namiotu pneumatycznego w ramach realizacji Programu OLiOC w 2025 r. na terenie gminy Przedbórz z podziałem na części
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa namiotów pneumatycznych dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Doposażenie magazynu, dotyczy obszaru 2: zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw, działu: uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC"
więcej: Namioty do użytku medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





