eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susz › Remont dróg gminnych gruntowych



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych gruntowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Susz

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2786015

1.5.8.) Numer faksu: 55 2786222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://susz.logintrade.net/zapytania_email,122762,0e870b4ca5d88ee63dfcbc0e5a599d07.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych gruntowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa8f7f06-cc89-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015502/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Susz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260374,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Remont dróg gminnych gruntowych Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przed-miotem zamówienia”.

Część 1: „Remont dróg gminnych gruntowych – Babięty Wielkie, Bałoszyce, Chełmżyca, Czerwona Woda, Emilianowo, Falknowo, Grabowiec, Huta, Jakubowo Kisielickie, Janu-szewo, Krzywiec, Piotrkowo, Redaki, Różanki, Ulnowo, Żakowice”
2. Opis przedmiotu zamówienia :
1) profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobo-cza pasa drogowego o szerokości po 20cm oraz zagęszczenie mechaniczne o łącznej dłu-gości -63,42 km
2) uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżo-nych, mechaniczne zagęszczenie walcem i wyprofilowanie równiarką. Do wyremontowania należy użyć kruszywa łamanego 0/31,5mm kruszywa naturalnego z domieszką żwir 2/8mm w proporcji (80% kruszywo naturalne/ 20 % żwir 2/8mm). w ilości 1 100,00 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 135178,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Remont dróg gminnych gruntowych Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przed-miotem zamówienia”.

Część 2: Remont dróg gminnych gruntowych – Adamowo, Jawty Małe, Jawty Wielkie, Ka-rolewo, Nipkowie, Różnowo, Bornice, Bronowo, Bornice, Brusiny, Lubnowy Małe, Lubno-wy Wielkie, Dąbrówka, Kamieniec, Michałowo, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Rudniki
i drogi gruntowe na terenie miasta Susz”

2. Opis przedmiotu zamówienia :
1) profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobo-cza pasa drogowego o szerokości po 20cm oraz zagęszczenie mechaniczne o łącznej dłu-gości -63,42 km
2) uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżo-nych, mechaniczne zagęszczenie walcem i wyprofilowanie równiarką. Do wyremontowania należy użyć kruszywa łamanego 0/31,5mm kruszywa naturalnego z domieszką żwir 2/8mm w proporcji (80% kruszywo naturalne/ 20 % żwir 2/8mm). w ilości 1 100,00 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 125196,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy: Usługi Remontowo – Budowlane Artur Jeziorski Laseczno Małe 89C, 14-200 Iława, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165685,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165685,06 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 cytowanej ustawy bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w części 2 wpłynęły dwie oferty, z których oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Usługi Remontowo – Budowlane Artur Jeziorski Laseczno Małe 89C, 14-200 Iława, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy pzp, oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Spółdzielnia Usług Wielobranżowych DROBUD w Gdakowie, Gdakowo 43, 82-550 Prabuty, przekracza o 26.276,08 zł kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i przewyższa ona możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 151.700,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150613,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177976,08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.