eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › I - Termomodernizacja hali sportowej wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i kanalizacji hali przy Szkole Podstawowej nr 1 w Barczewie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
I - Termomodernizacja hali sportowej wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i kanalizacji hali przy Szkole Podstawowej nr 1 w Barczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Oświaty i Zdrowia w Barczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510409059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895148346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor-mzoiz@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoizbarczewo.bip.gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


obsługa administracyjno-gospodarcza i finansowo-ksiegowa jednostek oświatowych funkcjonujących na terenie gminy Barczewo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

I - Termomodernizacja hali sportowej wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i kanalizacji hali przy Szkole Podstawowej nr 1 w Barczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11740ea8-ea25-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122786/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZOIZ343.1.2021 (I)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 584922,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja hali sportowej :1.Docieplenie budynku hali sportowej (od zewnątrz)
a)- docieplenie ścian budynku styropianem (elewacyjnym) - ścian nadziemi (gr. 15cm) oraz
dołożenie styropianu do już istniejącego docieplenia (części nad stropem) (wraz z robotami
towarzyszącymi)
– rozstawienie rusztowań, zabezpieczenie terenu robót ogrodzeniem tymczasowym,
- docieplenie metodą lekką mokrą (BEZWZGLĘDNIE należy zastosować system n.p. Atlas,
Ceresit, Dryvit, lub inny akceptowany przez Zamawiającego),
- ułożenie styropianu na przygotowane podłoże (w tym kołkowanie, ułożenie w części 2xsiatka)
- ułożenie wyprawy elewacyjnej (silikatowo-silikonowe o strukturze 2-4mm),
b)- docieplenie ścian budynku styropianem (elewacyjnym) ścian od 0,0 budynku + część
podziemna styropian do stosowania w gruncie (gr. 10cm) (wraz z robotami towarzyszącymi)
– wykonanie odkopania budynku, uzupełnienie izolacji pionowej (naprawa) (wykonanie
rozebrania i ułożenia po wykonaniu opaski betonowej przy budynku) , zabezpieczenie terenu
robót ogrodzeniem tymczasowym,
- docieplenie metodą lekką mokrą (w systemie n.p. Atlas ,Ceresit, - jako system),
- ułożenie styropianu na przygotowane podłoże (w tym kołkowanie, ułożenie w części 2xsiatka)
- wykonanie zabezpieczenia z folii PVC (grubej) części podziemnej
- ułożenie wyprawy elewacyjnej (żywicznej o strukturze 2-4mm części nadziemnej),
c)wykonanie naprawy pokrycia dachu z papy części niższej hali
- ułożenie 1xpapa gr. min 5mm (modyfikowalnej SBS)
- likwidacja części wywietrzaków dachowych (wraz z zabezpieczeniem i udrożnieniem
istniejących – wg wskazań Inwestora)
- wymiana blacharek (rynien, rur spustowych, pasów oddzielających , nadrynnowych, murków) z
blachy tytanowo - cynkowej
- naprawa oraz wymiana instalacji odgromowej
UWAGA:
Kolorystykę elewacji uzgodnić z Inwestorem (kolorystyka – biały + odcienie jasnych pastelowych
kolorów)
2.Wymiana instalacji c.o. w budynku hali.
- wymiana instalacji c.o. wewnątrz budynku (rury, podłączenia, grzejniki it.p.)
- wykonanie przyłącza c.o. (z rur preizolowanych) z budynku B (wraz z przebudową zasilenia) –
roboty w kotłowni, odcięcie obecnego zasilenia w budynku Łącznika
3.Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej , wody zimnej i ciepłej (wraz z cyrkulacją) w budynku hali
- wykonanie likwidacji istniejącej kanalizacji sanitarnej, wody i wykonanie nowej instalacji wod.-
kan. wraz z montażem nowych przyborów, urządzeń itp. oraz wykonanie robót towarzyszących
(roboty naprawcze po robotach instalacyjnych – betonowe, wykładzinowe, posadzkowe,
tynkowe, malarskie)
- przeprowadzenie analizy istniejących przyłączy wody i kanalizacji (instalacja przyłączeniowa
wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji do celów przeciw-pożarowych) dochodzących do budynku i ich
przebudowa w sposób aby budynek mógł funkcjonować bezpiecznie (tzn. likwidacja części
przyłączy – odcięcie wody, kanalizacji)
4.Wykonanie przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej (przebudowa),
- wykonanie likwidacji istniejącej kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie nowego odcinka kanalizacji sanitarnej
UWAGI:
1.Informuje , iż projekty na wykonanie inst. wewnętrznych, przyłączy są w odrębnych
załącznikach.
2.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zadania z materiałów wg wskazań podanych
wyżej (dotyczy termomodernizacji budynku hali)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Andrzej Suliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510540925

7.3.3) Ulica: Zientary - Malweskiej

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-302

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.