Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122786/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
I - Termomodernizacja hali sportowej wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i kanalizacji hali przy Szkole Podstawowej nr 1 w Barczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Oświaty i Zdrowia w Barczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510409059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Barczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895148346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor-mzoiz@barczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoizbarczewo.bip.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa administracyjno-gospodarcza i finansowo-ksiegowa jednostek oświatowych funkcjonujących na terenie gminy Barczewo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
I - Termomodernizacja hali sportowej wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i kanalizacji hali przy Szkole Podstawowej nr 1 w Barczewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11740ea8-ea25-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122786/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZOIZ343.1.2021 (I)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 584922,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja hali sportowej :1.Docieplenie budynku hali sportowej (od zewnątrz)
a)- docieplenie ścian budynku styropianem (elewacyjnym) - ścian nadziemi (gr. 15cm) oraz
dołożenie styropianu do już istniejącego docieplenia (części nad stropem) (wraz z robotami
towarzyszącymi)
– rozstawienie rusztowań, zabezpieczenie terenu robót ogrodzeniem tymczasowym,
- docieplenie metodą lekką mokrą (BEZWZGLĘDNIE należy zastosować system n.p. Atlas,
Ceresit, Dryvit, lub inny akceptowany przez Zamawiającego),
- ułożenie styropianu na przygotowane podłoże (w tym kołkowanie, ułożenie w części 2xsiatka)
- ułożenie wyprawy elewacyjnej (silikatowo-silikonowe o strukturze 2-4mm),
b)- docieplenie ścian budynku styropianem (elewacyjnym) ścian od 0,0 budynku + część
podziemna styropian do stosowania w gruncie (gr. 10cm) (wraz z robotami towarzyszącymi)
– wykonanie odkopania budynku, uzupełnienie izolacji pionowej (naprawa) (wykonanie
rozebrania i ułożenia po wykonaniu opaski betonowej przy budynku) , zabezpieczenie terenu
robót ogrodzeniem tymczasowym,
- docieplenie metodą lekką mokrą (w systemie n.p. Atlas ,Ceresit, - jako system),
- ułożenie styropianu na przygotowane podłoże (w tym kołkowanie, ułożenie w części 2xsiatka)
- wykonanie zabezpieczenia z folii PVC (grubej) części podziemnej
- ułożenie wyprawy elewacyjnej (żywicznej o strukturze 2-4mm części nadziemnej),
c)wykonanie naprawy pokrycia dachu z papy części niższej hali
- ułożenie 1xpapa gr. min 5mm (modyfikowalnej SBS)
- likwidacja części wywietrzaków dachowych (wraz z zabezpieczeniem i udrożnieniem
istniejących – wg wskazań Inwestora)
- wymiana blacharek (rynien, rur spustowych, pasów oddzielających , nadrynnowych, murków) z
blachy tytanowo - cynkowej
- naprawa oraz wymiana instalacji odgromowej
UWAGA:
Kolorystykę elewacji uzgodnić z Inwestorem (kolorystyka – biały + odcienie jasnych pastelowych
kolorów)
2.Wymiana instalacji c.o. w budynku hali.
- wymiana instalacji c.o. wewnątrz budynku (rury, podłączenia, grzejniki it.p.)
- wykonanie przyłącza c.o. (z rur preizolowanych) z budynku B (wraz z przebudową zasilenia) –
roboty w kotłowni, odcięcie obecnego zasilenia w budynku Łącznika
3.Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej , wody zimnej i ciepłej (wraz z cyrkulacją) w budynku hali
- wykonanie likwidacji istniejącej kanalizacji sanitarnej, wody i wykonanie nowej instalacji wod.-
kan. wraz z montażem nowych przyborów, urządzeń itp. oraz wykonanie robót towarzyszących
(roboty naprawcze po robotach instalacyjnych – betonowe, wykładzinowe, posadzkowe,
tynkowe, malarskie)
- przeprowadzenie analizy istniejących przyłączy wody i kanalizacji (instalacja przyłączeniowa
wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji do celów przeciw-pożarowych) dochodzących do budynku i ich
przebudowa w sposób aby budynek mógł funkcjonować bezpiecznie (tzn. likwidacja części
przyłączy – odcięcie wody, kanalizacji)
4.Wykonanie przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej (przebudowa),
- wykonanie likwidacji istniejącej kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie nowego odcinka kanalizacji sanitarnej
UWAGI:
1.Informuje , iż projekty na wykonanie inst. wewnętrznych, przyłączy są w odrębnych
załącznikach.
2.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zadania z materiałów wg wskazań podanych
wyżej (dotyczy termomodernizacji budynku hali)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Andrzej Suliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510540925
7.3.3) Ulica: Zientary - Malweskiej
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-302
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- "Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadań w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2024"
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Barczewo realizowanego z podziałem na zadania (II)
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącym im. Dąbrówki w Poznaniu
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.