Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00098787/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parzęczewska 35
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a48a0e9-6fb7-4d96-a51c-8a7a9b89381e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098787
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bateria alkaiczna, baterie4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 21813,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czajnik elektryczny4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 12073,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niszczarka do dokumentów4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 7100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Telefon bezprzewodowy4.5.3.) Główny kod CPV: 32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
4.5.5.) Wartość części: 7479,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Waga najazdowa4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 7240,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lampka biurowa4.5.3.) Główny kod CPV: 31521100-5 - Lampy na biurko
4.5.5.) Wartość części: 1768,17 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lodówki4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 3439,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło obrotowe ergonomiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 46416,59 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło plastikowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 11839,84 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło tkanina4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 1092,11 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło antystatyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 4995,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemnik na odpady4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 715,37 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemnik na odpady pedałowy4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 2589,92 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemnik na odpady pedałowy4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 7562,60 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stojak na worki do segregacji trzykomorowy, Pokrywa stojaka do segregacji odpadów4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 2803,41 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zasłonka prysznicowa, Drążek prysznicowy, Mata łazienkowa4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 7194,47 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gumowa wycieraczka4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 1167,15 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miska, okrągła4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 1051,38 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojemnik na papier toaletowy, Dozownik do mydła w płynie4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 13482,60 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regał, plastikowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 2532,20 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drabina4.5.3.) Główny kod CPV: 44423200-3 - Drabiny
4.5.5.) Wartość części: 900,41 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wentylator4.5.3.) Główny kod CPV: 39717100-2 - Wentylatory
4.5.5.) Wartość części: 1617,89 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lodówka turystyczna4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne
4.5.5.) Wartość części: 885,69 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wieszak na ubrania4.5.3.) Główny kod CPV: 39136000-4 - Wieszaki na odzież
4.5.5.) Wartość części: 8004,07 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lustro4.5.3.) Główny kod CPV: 38622000-1 - Lustra
4.5.5.) Wartość części: 2369,11 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaski identyfikujące dla dorosłych i dzieci4.5.3.) Główny kod CPV: 30191140-7 - Akcesoria do identyfikacji osób
4.5.5.) Wartość części: 43527,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wpłynęły oferty, które były niezgodne z treścią SWZ i podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22324,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5. Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: Wileńska 59B/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1660,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4059,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1660,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5. Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: Wileńska 59B/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1660,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wpłynęła tylko jedna oferta, która była niezgodna z treścią SWZ i podlegała odrzuceniu.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta przewyższająca kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43521,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43521,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43521,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGBIT Computer Systems Artur Łazuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251222713
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 30 lok. U5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43521,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Roboty budowlane : Remont budynków , sieci wodociągowych i ogrodzeń w Nowym Glinniku , Łodzi , Zgierzu , Gałkówku , Tomaszowie Mazowieckim i Kutnie
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych i siatek przepuklinowych na potrzeby Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych i siatek przepuklinowych na potrzeby Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- Dostawa kruszywa granitowego dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem kamiennym na terenie Gminy Miasto Zgierz w roku 2025
- "Dostawa sprzętu medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)",
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łagiewniki Nowe ul. Maków Polnych
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników i kontenerów na odpady komunalne w ramach zadania pn. "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Wierzbica"
- Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120l, 240l, 1100l typu MBG i kontenerów typu KP7 zamkniętych - z podziałem na dwie części.
- Dostawa mebli do biura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych o tematyce ekologicznej w ramach projektu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (...) - II
- Dostawa i montaż foteli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- BZP.2710.21.2025.MP Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.