eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów › "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Niechlów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://niechlow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ada3625f-cd35-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018150/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Niechlów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.12.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2013880,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie wg. formuły „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE NIECHLÓW” w której w skład wchodzi:
1) Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Niechlów zlokalizowany pod adresem Głogowska 31 w miejscowości
Niechlów, obręb Niechlów. Zadanie będzie polegało w szczególności na:
a) wymiana stolarki okiennej (5 sztuk),
b) wymiana drzwi zewnętrznych (1 sztuka),
c) docieplenie dachu/stropodachu wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, opierzeń, regulacji wysokościowej
istniejących kominów, wywiewek, ogniomurków, regulacji orynnowania itp.,
d) wykonanie nowej instalacji odgromowej,
e) wymiana poszycia dachowego - papa,
f) montaż powietrznej pompy ciepła wraz z 13 –stoma jednostkami wewnętrznymi
g) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 25,0 kWp na dachu budynku,
h) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne (74 punkty).
2) Termomodernizacja budynku Zespołu: Szkoły i Przedszkola w Niechlowie zlokalizowanego pod adresem Szkolna 23 w miejscowości Niechlów, obręb Niechlów. Zadanie będzie polegało w szczególności na:
a) wymiana drzwi zewnętrznych (1 sztuka),
b) docieplenie dachu/stropodachu wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, opierzeń, regulacji wysokościowej
istniejących kominów, wywiewek, ogniomurków, regulacji orynnowania itp.,
c) wykonanie nowej instalacji odgromowej,
d) wymiana poszycia dachowego – papa,
e) wymiana stolarki okiennej (72 sztuki).
2. W ramach zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową dla dwóch obiektów wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Gminy Niechlów niezbędnych, opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenie na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie.
3. Uwarunkowania dotyczące dokumentacji projektowej:
Przedmiotem zamówienia w części dotyczącej prac projektowych jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb termomodernizacji dwóch budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w gminie Niechlów, w zakresie:
1) projekty budowlane,
2) projekty wykonawcze.
3) uzyskanie wszystkich koniecznych aktualnych map do celów projektowych (jeżeli dotyczy)
4) warunków i uzgodnień, w tym między innymi z: Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, Operatorem Systemu
Dystrybucji, Właściwym Urzędem Konserwatora Zabytków (jeśli zajdzie potrzeba),
5) przeprowadzenie wszystkich innych koniecznych procedur administracyjnych zakończonych uzyskaniem pozwolenia na budowę,
4. Oferta dostarczona przez Wykonawcę powinna obejmować całość dostaw i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, aż do momentu przekazania Zamawiającemu. W przypadku korzystania z przyłączy energetycznego i wodociągowego udostępnionego przez Zamawiającego Wykonawca powinien uwzględnić koszty zużycia energii elektrycznej oraz wody zużytej na potrzeby wykonania robót budowlanych jako koszt własny (rozliczenie odbywać się będzie na podstawie odczytów z zainstalowanych na koszt Wykonawcy podliczników). Wykonawca, w swoim zakresie, ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania.
5. Wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami.
6. Okres gwarancji jest kryterium oceny i będzie wynikał ze złożonej oferty, przy czym Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego stanowiące opis przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w:
1) SWZ,
2) Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SWZ),
3) w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (Załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 11 kwietnia 2023 r. do godz. 15:00 złożono oferty od następujących wykonawców:
1. APN BUDOWNICTWO Przemysław Kałużny, Rydzyna, ul. Pompeo Ferrariego 6, 64-130 Rydzyna, NIP: PL 6991887035
Oferowana cena brutto: 2 644 500,00 zł., Okres gwarancji: 60 msc.

2. Usługi budowlane Paweł Hawryszko, Nowa 3/5, 56-210 Wąsosz,
NIP: PL 5010017915
Oferowana cena brutto: 3 400 000,00 zł., Okres gwarancji: 60 msc.


Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 1 900 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy 00/100 złotych)
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.

W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2644500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3400000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.