Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00120807/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamiatanie dróg gminnych Gminy Skarżysko - Kamienna w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0655a3a-d721-4d95-8be2-e33c12b235c31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamiatanie dróg gminnych Gminy Skarżysko - Kamienna w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0655a3a-d721-4d95-8be2-e33c12b235c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039088/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zamiatanie dróg gminnych po akcji zima
1.3.6 Letnie zamiatanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zamiatanie dróg gminnych po akcji zimaPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowym mechanicznym zamieceniu po zimie gminnych ulic wraz z zatokami autobusowymi i postojowych (jeżeli występują) na mokro - wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ tj. „Wykaz ulic gminnych przeznaczonych do zamiatania po akcji zima w 2025 roku”, zgodnie z zał. 7 , 9 i 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 62004,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Letnie zamiatanie dróg gminnychZamiatanie ulic będzie realizowane na podstawie jednorazowych zleceń (według potrzeb) określających które ulice przeznaczone zostaną do posprzątania. Zlecenia wystawione będą przez komórkę odpowiedzialną merytorycznie za realizację przedmiotowego zadania Gminy Skarżyska – Kamiennej tj. Wydział Dróg i Transportu Urzędu Miasta Skarżyska – Kamiennej. Jednostką obmiarową jest 1 mb zamiecionej drogi niezależnie od jej szerokości. Wykaz dróg gminnych przeznaczonych do zamiatania stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Mechaniczne / ręczne zamiatanie ulic i zatok postojowych z piasku oraz innych nieczystości(m.in. liście z drzew)
2. wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac do utylizacji.
Oczyszczeniu podlega cała powierzchnia ulic (niezależnie od ich szerokości) oraz zatok autobusowych i postojowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 81900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 Pzp.
W związku z dokonanym w dniu 18.03.2025 r. wyborem oferty złożonej przez Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Żaczek Zbigniew do realizacji przedmiotu zamówienia, termin wyznaczony na podpisanie umowy upłynął w dniu 01.04.2025 r.
Umowa nie została podpisana z uwagi na brak stawiennictwa Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego i dopełnieniu formalności związanych z podpisaniem umowy.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający w dniu 02.04.2025 r. skierował do Wykonawcy ostateczne wezwanie do podpisania umowy i tym samym wyznaczył nowy termin na jej zawarcie tj. na dzień 04.04.2025 r. Brak stawiennictwa w tym terminie będzie uznane za uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Również i w tym terminie Wykonawca nie stawił się na podpisanie umowy. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą ustawowe przesłanki do unieważnienia postepowania dla Części 1, dla której to złożona została tylko 1 oferta przez ww. Wykonawcę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60793,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Galeria Aviator Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061445134
7.3.3) Ulica: Rejowska 65
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Dostawa leków dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - dogrywka
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w roku 2025/26
- "Świadczenie usługi odławiania oraz zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu miasta Skarżyska-Kamiennej w 2026 r."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania siedziby głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
- Usługa sprzątania pomieszczeń w dwóch siedzibach Domu Kultury Śródmieście w Warszawie oraz mycie okien zewnętrznych i wewnętrznych w czterech siedzibach Domu Kultury Śródmieście
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego w roku 2026
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





