Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00117722/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych
i jej jednostek organizacyjnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,190196,e5487b9b6bad6460490eb050d53a1470.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862588515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzuk.com.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzychi jej jednostek organizacyjnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5f21e0-4224-4ca1-a17f-00ecaed2ccbf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044321/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów biurowych (zamówienie wspólne))
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 825172,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia pod względem jakościowym
i ilościowym określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) do niniejszej SWZ. Miejsca dostawy wskazano w załączniku do Projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawozamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320), unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę 423 520,00 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Techniki Biurowej Infobiuro Bis, ul. Adama Mickiewicza 41, 58-300 Wałbrzych, wynosi 491 185,63 zł.
Wobec powyższego, Zamawiający postanawia jak na wstępie i unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491185,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507396,80 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Modernizacja sali gimnastycznej w IV Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Sportowymi i Integracyjnymi w Wałbrzychu
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
- Zakup fabrycznie nowego samochodu brygadowego o DMC do 3,5 t. dla RCKiK w Wałbrzychu - III postępowanie
- ,,Remont dachu budynku przy ul. Św. Kingi 7 w Wałbrzychu w ramach dwuletniej inwestycji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu"
- Zakup samochodu ciężarowego specjalnego do zimowego utrzymania dróg w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu na potrzeby bazy sprzętowo-materiałowej w Walimiu
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Wzmacnianie kompetencji uczniów w Gminie Wiskitki"
- Dostawa artykułów biurowych - powtórka
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.