eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna-Majątek"Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f7fa36c-7bb9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7fa36c-7bb9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058237/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby przedsiębiorczości na terenie gminy Jabłonna - edycja II PGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1817781,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych robót budowlanych dla inwestycji polegającej na: „Rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku usługowego wraz z infrastrukturą w Jabłonnie-Majątek, gmina Jabłonna” w zakresie której znajduje się rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku usługowego, rozbiórka przybudówki i rozbudowa budynku w kierunku wschodnim wraz z instalacjami oraz wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza gazowego.
Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę, nadbudowę oraz przebudowę budynku wraz z pełną infrastrukturą, zlokalizowanego na działce nr 283/6 w m. Jabłonna-Majątek. Celem inwestycji jest uzyskanie samodzielnych lokali usługowych dostosowanych do wymogów technicznych, sanitarnych potrzeb osób niepełnosprawnych oraz przepisów p.poż. dla prowadzenia nieuciążliwej działalności gospodarczej w tym placówki pocztowej w zakresie zgodnym z załączoną dokumentacją projektową w tym:
1) Nadbudowa budynku w celu uzyskania wysokości użytkowych na poddaszu
2) Rozbudowa budynku w kierunku wschodnim o pomieszczenie kotłowni
- ściany fundamentowe z bloczków betonowych klasy B20
- ściany zewnętrzne murowane z bloczka betonu komórkowego gr.24 cm 600 izolowane wełną mineralną gr. 20 cm
- stropodach pełny jednospadowy, płyta żelbetowa gr. 15 cm
- pokrycie dachowe: papa
3) Roboty rozbiórkowe:
- demontaż klimatyzatorów na elewacji
- demontaż skrzynek, kratek wentylacyjnych, wywiewek, krat okiennych i innych elementów na elewacji
- demontaż istniejącej stolarki okiennej, drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
- rozbiórka ścian wewnętrznych
- demontaż wyłazu na strych w pom. Archiwum
- rozbiórka przybudówki po stronie południowej
- demontaż pokrycia z płyt azbestowych zgodnie z zasadami BHP i bezpieczeństwa
- rozbiórka ścian szczytowych i kolankowych do poziomu stropu
- rozbiórka fragmentu stropu w obrębie projektowanej klatki schodowej i dźwigu platformowego
- rozbiórka kominów na poddaszu
- rozbiórka kostki brukowej w obrębie elewacji północnej do ponownego odtworzenia
- rozbiórka kostki betonowej w obrębie elewacji południowej
4) Nadbudowa, przebudowa układu funkcjonalnego budynku z wydzieleniem lokali usługowych
- dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej,
- wykonanie izolacji i ocieplenia ścian fundamentowych
- ściany zewnętrzne murowane z bloczka betonu komórkowego gr.24 cm 600 izolowane wełną mineralną gr. 20 cm
- ściany wewnętrzne nośne z bloczka betonu komórkowego gr. 24 cm 600
- ściany działowe z bloczka betonowego gr. 12 cm kl. 10
- wykonanie klatki schodowej, monolitycznej, żelbetowej, płytowej z betonu C20/25 zbrojonej stalą AIIIN
- dostawa i montaż dźwigu platformowego w konstrukcji samonośnej
- dostawa i montaż stolarki okiennej z funkcją rozszczelnienia z nawiewnikami higrosterowanymi
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej
- dostawa i montaż parapetów zewnętrznych stalowych, rynien z blachy ocynkowanej z wykonaniem obróbek blacharskich
- dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu
- wykonanie posadzek w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, porządkowych ciągach komunikacyjnych z płytek ceramicznych antypoślizgowych
- wykonanie posadzek w pomieszczeniach biurowych z wykładziny
- dostawa i montaż wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w tym pomieszczeń socjalnych, łazienek, toalet, pomieszczeń porządkowych oraz kotłowni
5) Roboty instalacyjne:
- wykonanie instalacji elektrycznej: oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, instalacji elektrycznej wraz z instalacją gniazd wtykowych, instalacji teletechnicznej, zasilania dla wentylacji mechanicznej i podświetlenia reklam, instalacji odgromowej
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej z 20 szt. paneli o łącznej mocy 6kWp
- wykonanie instalacji sanitarnej: instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej, instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania, zewnętrznej instalacji sanitarnej z włączeniem do zbiorników bezodpływowych
6) Przyłącza mediów:
- przyłącze gazowe
- przyłącze wodociągowe
12) budowa schodów terenowych
13) wykonanie utwardzeń i elementów zagospodarowania wokół budynku w tym wiaty z kontenerami do gromadzenia odpadów stałych
Zadanie należy realizować zgodnie z załączonymi dokumentacjami technicznymi, uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz Specyfikacją techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
Ponadto Zamawiający informuje, że obecnie w budynku zlokalizowane są urządzenia, których właścicielem jest Orange Polska S.A. Urządzenia znajdują się na parterze budynku z docelowym ich przeniesieniem do pomieszczenia na dobudowywanej kondygnacji. W związku z powyższym wykonawca zobligowany jest tak opracować swój harmonogram realizacji robót aby zachować ciągłość pracy urządzeń Orange przy zapewnieniu ich ochrony przed uszkodzeniem, zalaniem itp. Wszelkie roszczenia Orange w tym zakresie w tym również przerwy w pracy urządzeń będące skutkiem prowadzonych robót, obciążą wykonawcę. Wskazane zatem jest jako priorytetowe wykonanie robót budowlanych związanych z jak najszybszym zrealizowaniem docelowego pomieszczenia lokalizacji wrażliwego sprzętu telekomunikacyjnego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że na etapie uzgodnień inwestycji Orange Polska S.A. zobowiązała się do współpracy w zakresie zarówno sposobu zabezpieczenia przedmiotowych urządzeń jak i udostępnienia wynajmowanego pomieszczenia wykonawcy gdy będzie to niezbędne dla realizacji robót.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz ich zgodność z Dokumentacja Projektową, Szczegółową Specyfikacją techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262700-8 - Przebudowa budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2600000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3309930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2600000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP-BUD Piotr Lemieszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123173003

7.3.3) Ulica: Biedronki 9/51

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-543

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.