eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › Cyfryzacja jst - doposażenie infrastruktury IT, wymiana sieci LAN, zakup usług informatycznych w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Cyfryzacja jst – doposażenie infrastruktury IT, wymiana sieci LAN, zakup usług informatycznych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Główna 28

1.4.2.) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-330

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jablonowopomorskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179063

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00170055

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00029271/03/P

Po zmianie:
2023/BZP 00029271/05/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część nr 2 : Remont instalacji teleinformatycznej
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest wymiana okablowania strukturalnego starej sieci z 2008 r. na parterze i piętrze budynku Urzędu wraz z wymianą sprzętu sieciowego w serwerowni na 1 piętrze (posiadamy 2 serwerownie). Konsolidacja sprzętu między serwerowniami I i II piętra. Stworzenie bezpiecznego połączenia komputerów punkt-punkt.
Obecna sieć jest niewydolna, w pokojach są dostawiane switche, które często sprawiają problemy. Urząd posiada dwie serwerownie, ze względu na warunki lokalowe i ich małą powierzchnię. Wymiana sieci polegać będzie na instalacji nowych urządzeń sieciowych m.in. switchy zarządzalnych 10 GB, paneli integrujących, kabli koryt itp.
Po demontażu i utylizacji starej infrastruktury tj. kabli, koryt i innych elementów, należy poprowadzić trasy nowego okablowania w korytach na parterze i pierwszym piętrze. Trasy okablowania mają zbiegać się w serwerowni na pierwszym piętrze. Do istniejącej szafy rack będą zainstalowane nowe patchpanele i switche połączone nowym okablowaniem.
Serwerownia na drugim piętrze wraz z infrastrukturą niedawno była remontowana. Jest to bliźniacze pomieszczenie do znajdującej się dokładnie pod nią serwerowni na pierwszym piętrze. Trasy okablowania z drugiego piętra zbiegają się w serwerowni na tymże piętrze, gdzie znajduje się infrastruktura odpowiedzialna za to piętro (szafa rack, patchpanele i switche).
Obie znajdujące się nad sobą serwerownie mają zostać połączone światłowodowo.
Wykonawca na roboty elektryczne udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji.
W załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – część nr 2 – Remont instalacji teleinformatycznej Zamawiający udostępnia kosztorys ofertowy.
W celu prawidłowej wyceny Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia proszeni są o uprzednie pisemne zgłoszenie udziału Zamawiającemu w celu ustalenia terminu. Dokonanie oględzin nastąpi nie później niż na 3 dni przed dniem składania ofert.

Po zmianie:
Część nr 2 : Remont instalacji teleinformatycznej
Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest wymiana okablowania strukturalnego starej sieci z 2008 r. na parterze i piętrze budynku Urzędu wraz z wymianą sprzętu sieciowego w serwerowni na 1 piętrze (posiadamy 2 serwerownie). Konsolidacja sprzętu między serwerowniami I i II piętra. Stworzenie bezpiecznego połączenia komputerów punkt-punkt.
Obecna sieć jest niewydolna, w pokojach są dostawiane switche, które często sprawiają problemy. Urząd posiada dwie serwerownie, ze względu na warunki lokalowe i ich małą powierzchnię. Wymiana sieci polegać będzie na instalacji nowych urządzeń sieciowych m.in. switchy zarządzalnych 10 GB, paneli integrujących, kabli koryt itp.
Po demontażu i utylizacji starej infrastruktury tj. kabli, koryt i innych elementów, należy poprowadzić trasy nowego okablowania w korytach na parterze i pierwszym piętrze. Trasy okablowania mają zbiegać się w serwerowni na pierwszym piętrze. Do istniejącej szafy rack będą zainstalowane nowe patchpanele i switche połączone nowym okablowaniem.
Serwerownia na drugim piętrze wraz z infrastrukturą niedawno była remontowana. Jest to bliźniacze pomieszczenie do znajdującej się dokładnie pod nią serwerowni na pierwszym piętrze. Trasy okablowania z drugiego piętra zbiegają się w serwerowni na tymże piętrze, gdzie znajduje się infrastruktura odpowiedzialna za to piętro (szafa rack, patchpanele i switche).
Obie znajdujące się nad sobą serwerownie mają zostać połączone światłowodowo.
Zamawiający na okablowanie sieci strukturalnej wymaga 60 miesięcznej gwarancji producenta.
Wykonawca na roboty elektryczne udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji.
W załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – część nr 2 – Remont instalacji teleinformatycznej Zamawiający udostępnia kosztorys ofertowy.
W celu prawidłowej wyceny Zamawiający niezobowiązująco zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia proszeni są o uprzednie pisemne zgłoszenie udziału Zamawiającemu w celu ustalenia terminu. Dokonanie oględzin nastąpi nie później niż na 3 dni przed dniem składania ofert.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-24 08:00

Po zmianie:
2023-04-26 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-24 08:30

Po zmianie:
2023-04-26 08:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.