Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00066641/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica gminy Wieliszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227640516
1.5.8.) Numer faksu: 227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica gminy Wieliszew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a75ada8-95fd-47ca-bddf-8436484f1495
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025667/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Wieliszew, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie;
b) powiat: legionowski;
c) jednostka ewidencyjna: 140805_2 gmina Wieliszew;
d) obręb: 140805_2.0016 Wieliszew;
e) powierzchnia opracowania: 1177 ha;
f) liczba działek 3872 stan na dzień 07.11.2024 r.;
g) szacunkowa liczba budynków – 1933, w tym 1933 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB;
h) szacunkowa liczba lokali – 882, w tym 882 lokale ujawnione w bazie danych EGiB;
i) struktura użytków:
użytki rolne – 623 ha,
grunty leśne – 178 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane– 169 ha,
drogi – 44 ha,
tereny kolejowe – 0 ha,
grunty pod wodami – 148 ha,
tereny różne – 16 ha.
4) Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
5)Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
-ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 ze zm.),
- rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
- ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2024 r. poz. 342),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246),
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zakres prac obejmował będzie :
- modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
- gruntów, w tym:
granic obrębów ewidencyjnych,
działek ewidencyjnych,
użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji, budynków,
- działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:
-modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych,
- modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
- obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
- obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach,
7) Działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych.
8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
9) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
10) Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
13) Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
14) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
15) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
16) Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Wieliszew PGR, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiące załącznik do SWZ,
2) ilość i rodzaj
a) województwo: mazowieckie
b) powiat: legionowski
c) jednostka ewidencyjna: 140805_2 gmina Wieliszew
d) obręb: 140805_2.0017 Wieliszew PGR
e) powierzchnia opracowania: 513 ha
f) liczba działek 446 stan na dzień 07.11.2024 r.
g) szacunkowa liczba budynków – 205, w tym 205 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB
h) szacunkowa liczba lokali – 1610, w tym 1610 lokale ujawnione w bazie danych EGiB
i) struktura użytków:
użytki rolne – 287 ha,
lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 97 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane– 27 ha,
drogi – 34 ha,
tereny kolejowe – 11 ha,
grunty pod wodami – 51 ha,
tereny różne – 6 ha.
j) tereny zamknięte: działki nr 46/4, 45/5, 61/1, 64
3) Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
4) Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
-ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 ze zm.),
-rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
-ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530),
-rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2024 r. poz. 342),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246),
-ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
-ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Zakres prac obejmował będzie :
-- modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
granic obrębów ewidencyjnych,
działek ewidencyjnych,
użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
- działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:
- modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych,
-modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
-obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
-obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach,
- Działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych.
6) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
7) Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
8)Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
9)Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
10) Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)„Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Poddębie, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiące załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie;
b) powiat: legionowski;
c) jednostka ewidencyjna: 140805_2 gmina Wieliszew;
d) obręb: 140805_2.0013 Poddębie;
e) powierzchnia opracowania: 396 ha;
f) liczba działek 1182 stan na dzień 07.11.2024 r.;
g) szacunkowa liczba budynków – 685, w tym 685 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB;
h) szacunkowa liczba lokali – 0, w tym 0 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB;
i) struktura użytków:
użytki rolne – 166 ha,
lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 144 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane– 31 ha,
drogi – 13 ha,
tereny kolejowe – 3 ha,
grunty pod wodami – 36 ha,
tereny różne – 3 ha.
4) Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
5) Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.),
-rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 ze zm.),
-rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
- ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530),
-rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2024 r. poz. 342),
-rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246),
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
-ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zakres prac obejmował będzie :
-modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
granic obrębów ewidencyjnych,
działek ewidencyjnych,
użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
- działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych,
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach,
- Działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych.
7)Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
8) Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
9) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający 9) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
10) Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 48780,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Topolina, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiące załącznik do SWZ,
3) ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie,
b) powiat: legionowski,
c) jednostka ewidencyjna: 140805_2 gmina Wieliszew,
d) obręb: 140805_2.0015 Topolina,
e) powierzchnia opracowania: 307 ha,
f) liczba działek 1069 stan na dzień 07.11.2024 r.,
g) szacunkowa liczba budynków – 590, w tym 590 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB,
h) szacunkowa liczba lokali – 16, w tym 16 lokale ujawnione w bazie danych EGiB,
i) struktura użytków:
użytki rolne – 95 ha,
lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 152 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane - 30 ha,
drogi – 8 ha,
tereny kolejowe – 1 ha,
grunty pod wodami – 15 ha,
tereny różne – 6 ha.
4) Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
5)Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
-ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 ze zm.),
- rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
- ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2024 r. poz. 342),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246),
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zakres prac obejmował będzie :
1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
granic obrębów ewidencyjnych,
działek ewidencyjnych,
użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
- działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych,
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach,
- Działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych.
7) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
8) Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
9) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
10) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
11) Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kępa Kikolska, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiące załącznik do SWZ,
3) Ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie;
b) powiat: legionowski;
c) jednostka ewidencyjna: 140805_2 gmina Wieliszew;
d) obręb: 140805_2.0006 Kępa Kikolska;
e) powierzchnia opracowania: 552 ha;
f) liczba działek 570 stan na dzień 07.11.2024 r.;
g) szacunkowa liczba budynków – 100, w tym 100 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB;
h) szacunkowa liczba lokali – 0, w tym 0 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB;
i) struktura użytków:
użytki rolne – 351 ha,
grunty leśne – 106 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane– 8 ha,
drogi – 6 ha,
tereny kolejowe – 0 ha,
grunty pod wodami – 65 ha,
tereny różne – 16 ha.
4) Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
5) Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 ze zm.),
- rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
- ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2024 r. poz. 342),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246),
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zakres prac obejmował będzie :
- modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
granic obrębów ewidencyjnych,
działek ewidencyjnych,
użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
- działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych,
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach,
- Działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych.
7) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
8)Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
9) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
10) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
11) Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Komornica, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Wieliszew, Wieliszew PGR, Poddębie, Topolina, Kępa Kikolska i Komornica jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiące załącznik do SWZ,
3) Ilość i rodzaj:
a) województwo: mazowieckie;
b) powiat: legionowski;
c) jednostka ewidencyjna: 140805_2 gmina Wieliszew;
d) obręb: 140805_2.0007 Komornica;
e) powierzchnia opracowania: 630 ha;
f) liczba działek 953 stan na dzień 06.11.2024 r.;
g) szacunkowa liczba budynków – 486, w tym 486 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB;
h) szacunkowa liczba lokali – 2, w tym 2 lokale ujawnione w bazie danych EGiB;
i) struktura użytków:
użytki rolne – 56 ha,
grunty leśne – 443 ha,
tereny zabudowane i zurbanizowane– 34 ha,
drogi – 16 ha,
tereny kolejowe – 0 ha,
grunty pod wodami – 76 ha,
tereny różne – 5 ha.
4) Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.
5) Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:
- ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 ze zm.),
- rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1670),
- ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2024 r. poz. 530),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2024 - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246),
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320),
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087).
Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zakres prac obejmował będzie :
- modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:
a) gruntów, w tym:
granic obrębów ewidencyjnych,
działek ewidencyjnych,
użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,
klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,
b) budynków,
- działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:
a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych,
b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,
c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,
d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach,
- Działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych.
7) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:
kierownika prac - geodety,
prac pomiarowych w zespole terenowym,
prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.
8) Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
9) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
10) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
11) Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186672,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427786,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186672,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO4EVER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462732707
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-262
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186672,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104631,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO4EVER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462732707
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-262
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96231,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217968,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96231,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO4EVER sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462732707
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-262
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96231,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8034,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169733,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80340,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO$EVER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462732707
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-262
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80340,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Na część 5 postępowania złożono cztery oferty. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków i nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67213,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150545,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67213,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO4EVER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462732707
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-262
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67213,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 203 dni
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dowóz dziecka/ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do Kobyłki oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2026 r. do 31 sierpnia 2026 r.
- Kompleksowe świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w 2026 roku.
- Opracowanie dwóch Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) dla przebudowy i rozbudowy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego w Legionowie z podziałem na odcinek północny i południowy
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W RAMACH MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ AKTUALIZACJA BAZY DANYCH O WYNIKI TEJ MODERNIZACJI NA OBSZARZE OBRĘBU EWIDENCYJNEGO LESZNO, W GMINIE LESZNO, W PWZ
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadania z zakresu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Daleszyce" - powt.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Zarzecze i PGR Zarzecze położonych w gminie Kluki, powiat bełchatowski, woj. łódzkie
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





