eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 544 36 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szendryk@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gora.ezamawiajacy.pl/pn/gora/demand/105417/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a3bf003-c725-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046115/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144137,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – nadzór w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika” oraz ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina – Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Zacisze”
Nadzór inwestorski obejmuje:
1.,,Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika”
Opis robót:
Budowa chodnika o szerokości 2m i długości 1508 m i utwardzenie zjazdów do posesji 510 m2 z kostki betonowej szarej typu starobruk. Wykonanie odwodnienia jezdni poprzez wpusty deszczowe do istniejącego rowu. Wykonanie dwóch przejść dla pieszych.
Lokalizacja:
Czernina Dolna, działka 467/1, 299, 297/2, 297/1, 506, 296/4, 296/3, 285/2, 285/1, 471, 275/4, 466, 467/2, obręb Czernina Dolna
Czernina, działka 274/4, 275, obręb Czernina Dolna, 56-200 Góra
2.,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina – Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Zacisze”
Opis robót:
Wymiana nawierzchni chodnika wraz z krawężnikami – rozbiórka istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych, osadzenie nowych krawężników i obrzeży, wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni chodnika i zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej.
Lokalizacja: Czernina, działka 277, 281, obręb Czernina Dolna, 56-200 Góra

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 15548,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – nadzór w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. ,,Budowa drogi prowadzącej na cmentarz parafialny w m. Radosław – etap II”, ,,Budowa drogi przy ZSPiP w Witoszycach” oraz ,,Budowa ścieżki rowerowo-pieszej Góra-Sławęcice”
Nadzór inwestorski obejmuje:
1.,,Budowa drogi prowadzącej na cmentarz parafialny w m. Radosław – etap II”
Opis robót:
Budowa drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej obramowanej obustronnie krawężnikiem. Szerokość jezdni 4,5 m, długość odcinka 269,54 m, pobocza wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego. Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu
Lokalizacja: Radosław, działka 534, 653, 668 obręb Radosław, 56-200 Góra
2.,,Budowa drogi przy ZSPiP w Witoszycach”
Opis robót:
Budowa drogi o szerokości 3,5 m o długości 207 m. Nawierzchnia jezdni z masy asfaltowej, na odcinku 29m nawierzchnia jezdni brukowa z kamienia polnego. Utwardzenie kostką betonową dojścia do boiska szkolnego, powierzchnia utwardzenia 313,20 m2.
Lokalizacja: Witoszyce, działka 191, 235, 241 obręb Witoszyce, 56-200 Góra
3. ,,Budowa ścieżki rowerowo-pieszej Góra-Sławęcice”
Opis robót:
W ramach budowy ścieżki rowerowo-pieszej przewiduje się wykonać nawierzchnię asfaltową na całej szerokości oraz miejsca wyznaczone na ławki, stojaki na rowery oraz kosze na śmieci. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni do istniejących rowów przydrożnych. Projekt przewiduje profilowanie oraz oczyszczenie rowów z namułu oraz obsianie trawą. Długość ścieżki
2 210,00 m, szerokość 2,00 m, nawierzchnia chodnika kostka betonowa szara – 48,00 m2, nawierzchnia ścieżki bitumiczna 5 497,10 m2, nawierzchnia utwardzenia z kruszywa łamanego 78,15 m2, obramowanie ścieżki z obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem, obramowanie projektowanego utwardzenia – parkingu dla rowerów krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem.
Lokalizacja: Góra, działka 2320/4, 2320/7, 2320/6, 105, 104/2, 103/2, 17/2, 16, 106/15 obręb Góra Miasto, Sławęcice, działka 333/2, 340, 286/1 obręb Sławęcice, 56-200 Góra

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 27666,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – nadzór w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. ,,Wymiana nawierzchni jezdni ul. Wolności w m. Góra”, ,,Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Tylna w m. Góra”, ,,Przebudowa drogi ul. Jodłowa w m. Góra” oraz ,,Wymiana nawierzchni jezdni ul. Konopnickiej w m. Góra”
Nadzór inwestorski obejmuje:
1.,,Wymiana nawierzchni jezdni ul. Wolności w m. Góra”
Opis robót:
W ramach zadania wymieniona zostanie nawierzchnia jezdni ul. Wolności na nawierzchnię z kostki granitowej szarej na nowej podbudowie odcinek 105 m. W ramach zadania wyregulowane zostaną wpusty kanalizacji deszczowej. Lokalizacja: Góra, ul. Wolności, działka 898, 838/2, 906 obręb Góra. 2.,,Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Tylna w m. Góra” Opis robót: W ramach zadania wykonana zostanie nowa nawierzchnia jezdni oraz chodników
na ul. Tylnej. Frezowanie nawierzchni jezdni na grubości 4 cm – 2 150 m2, rozebranie nawierzchni chodników i zjazdów do posesji. Wykonanie odcinka sieci kanalizacji deszczowej 2 studnie dn1200. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z masy bitumicznej i chodników z kostki betonowej wraz z nowymi obrzeżami i krawężnikami. Lokalizacja: Góra, ul. Tylna, działka 1017/47, 1040/6, 1059/2, 2077 obręb Góra 3.,,Przebudowa drogi ul. Jodłowa w m. Góra” Opis robót: Sfrezowanie istniejącej warstwy z betonu asfaltowego, wykonanie nowej nawierzchni jezdni na istniejącej podbudowie, wykonanie obustronnego ścieku przykrawężnikowego z 2 rzędów kostki granitowej 8 x 11cm, wymiana krawężników betonowych, budowa chodnika. Długość drogi ok. 300,00 m, szerokość 6,00 m, powierzchnia chodnika 27,00 m2.

Lokalizacja: Góra, ul. Jodłowa, działka nr 2211, 2135/1, 2135/2, 2198/1, 1893/1, 1900/4, 1901/2 obręb Góra Miasto 4.,,Wymiana nawierzchni jezdni ul. Konopnickiej w m. Góra” Opis robót: Wymiana nawierzchni jezdni poprzez frezowanie oraz odtworzenie jezdni w miejscach przekopów przy budowie kanalizacji deszczowej, budowa nowej kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 200 mm o długości 32,50 m, budowa nowej kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 250 mm o długości 76,00 m, budowa nowej kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 315 mm o długości 103,98 m, budowa nowej kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 400 mm o długości 117,95 m, inwentaryzacja istniejącej kanalizacji deszczowej, budowa ścieku z dwóch rzędów kostki granitowej. Długość drogi ok. 380,00 m, powierzchnia jezdni 1 990,00 m2, zjazdy indywidualne z kostki betonowej 34,20 m2. Lokalizacja: Góra, ul. Konopnickiej, działka nr 1753, 1761, 1691/11 obręb Góra Miasto

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 22180,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - nadzór w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. ,,Przebudowa drogi w m. Stara Góra” oraz ,,Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Stara Góra”
Nadzór inwestorski obejmuje:
1.,,Przebudowa drogi w m. Stara Góra”
Opis robót:
Przebudowa nawierzchni drogi o długości 143 m z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z masy bitumicznej, utwardzenie pobocza tłuczniem. Lokalizacja: Stara Góra, działka 34/22, 302, 284, obręb Stara Góra. 2.,,Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w m. Stara Góra” Opis robót: Budowa chodnika z kostki betonowej szarej o szerokości zmiennej od 1,5 m do 2 m i długości 844 m, wraz ze zjazdami. Wykonanie kanalizacji deszczowej o długości ok. 260 m.
Lokalizacja: Stara Góra, działka nr 284/1, 284/2, 284/3 obręb Stara Góra

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 8839,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - nadzór w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. ,,Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra”, ,,Wymiana nawierzchni drogi prowadzącej do Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w m. Góra”, ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Zielona i ul. Poznańska w m. Góra” oraz ,,Budowa ciągu pieszego prowadzącego na cmentarz parafialny w Górze przy ul. Zielonej”
Nadzór inwestorski obejmuje:
1.,,Wymiana nawierzchni dróg i chodników ul. Piastów w m. Góra”
Opis robót:
W ramach zadania wymieniona zostanie nawierzchnia dróg oraz chodników na ul. Piastów. Wymiana nawierzchni polegać będzie na przebudowie istniejącej nawierzchni bitumicznej na nową na odcinku od Zespołu Żłobek i Klub Dziecięcy do skrzyżowania z Aleją Jagiellonów, nową nawierzchnię zyska również chodnik – wykonany zostanie z kostki betonowej szarej. Wyznaczone zostaną również miejsca postojowe wykonane z kostki brukowej koloru grafitowego. Na działce 656/117 (teren pomiędzy przychodnią lekarską TEMED a parkingiem PSS Społem) projektuje się dojazd do posesji oraz garaży poprzez nową nawierzchnię z kostki brukowej typu starobruk. Wybudowana również zostanie kanalizacja deszczowa. Lokalizacja: Góra, ul. Piastów, działka 656/69, 654/2, 656/117 obręb Góra Miasto, 56-200 Góra 2.,,Wymiana nawierzchni drogi prowadzącej do Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w m. Góra” Opis robót: Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej typu Holland 904,20 m2, wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej typu Holland 152,78 m2, wymiana krawężników betonowych – 494,00, wymiana obrzeży – 109,00 m, wymiana nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej typu Holland 577,12 m2, budowa ścieku z dwóch rzędów kostki granitowej 9/11 cm, wymiana wpustów kanalizacji deszczowej. Lokalizacja: Góra, działka 639/8,639/10, 2252/16, 2252/19 obręb Góra Miasto, 56-200 Góra 3.,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Zielona i ul. Poznańska w m. Góra” Opis robót: W ramach zadania wykonane zostaną nowe nawierzchnie dróg i chodników na ul. Poznańskiej (od skrzyżowania z ul. Dworcową do Szkoły Podstawowej nr 3) i ul. Zielonej ( od ul. Podwale do Szkoły Podstawowej nr 3). Dotychczasowa nawierzchnia bitumiczna jezdni zostanie wymieniona na nową. Chodniki zyskają nawierzchnię z kostki betonowej typu starobruk odrzański. Obramowanie jezdni stanowić będzie krawężnik granitowy. Odwodnienie jezdni będzie się odbywało poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych, które zostaną wymienione na nowe wraz z włazami żeliwnymi. Powierzchnia biologiczna wokół drzew zostanie zapewniona poprzez metalowe kraty zamontowane w chodniku. Lokalizacja: Góra, działka nr 212/1, 2055/1, 183, 184, 731 obręb Góra Miasto, 56-200 Góra 4.,,Budowa ciągu pieszego prowadzącego na cmentarz parafialny w Górze przy ul. Zielonej” Opis robót: W ramach zadania planuje się wykonać chodnik prowadzący do cmentarza parafialnego przy ul. Zielonej w Górze (od torowiska do parkingu przy cmentarzu). Chodnik przebiegał będzie za istniejącym szpalerem drzew po lewej stronie jezdni. Na odcinku od torowiska do istniejącego chodnika nawierzchnia wykonana będzie z mieszanki wodoprzepuszczalnej mineralno – epoksydowej w kolorze szary granit. Drugi fragment o szerokości 1.5 m (od istniejącego chodnika do parkingu przy cmentarzu) zostanie wykonany z kostki betonowej szarek typu starobruk odrzański. Lokalizacja: Góra, ul. Zielona, działka nr 173, 220 obręb Góra Miasto, 56-200 Góra

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 23319,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - nadzór w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych pn. ,,Przebudowa dróg Borszyn Mały i Borszyn Wielki” oraz ,,Przebudowa drogi w m. Wierzowice Wielkie”
Nadzór inwestorski obejmuje:
1.Przebudowa dróg Borszyn Mały i Borszyn Wielki”
Opis robót:
Borszyn Mały - budowa 2 dróg o nawierzchni jezdni asfaltowej – warstwa wiążąca AC 16W gr. 7 cm, warstwa ścieralna SMA 11S gr. 4 cm – powierzchnia – 3 750,50 m2, budowa chodników – kostka betonowa typu Holland, kolor szary gr. 8 cm – 2 243,00 m2, montaż krawężników betonowych – 2 628,26 m i obrzeży – 1 236,50 m, wykonanie zjazdów indywidualnych - kostka betonowa typu Holland kolor szary gr. 8 cm – 557,00 m2, wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki kamiennej 9/11 cm – 232,32,0 m, Borszyn Wielkim - wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej – warstwa wiążąca AC 16W gr. 7 cm, warstwa ścieralna SMA 11S gr. 4 cm – powierzchnia – 942,00 m2, budowa chodników – kostka betonowa typu Holland, kolor szary gr. 8 cm – 1 482,00 m2, montaż krawężników betonowych – 2 760,36 m i obrzeży – 950,00 m, wykonanie nawierzchni indywidualnych – kostka betonowa typu Holland kolor szary gr. 8 cm – 533,00 m2, wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki kamiennej 9/11 cm – 309,71 m. Lokalizacja: Borszyn Mały, działka nr 5, 100 157, 134, 113, 122/1, 122/2 obręb Borszyn Mały, Borszyn Wielki działka nr 186, 182/1, 143, 129, 136/1, 181 obręb Borszyn Wielki. 2.,,Przebudowa drogi w m. Wierzowice Wielkie” Opis robót: Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi wewnętrznej na długości 170 m. Obecna nawierzchnia tłuczniowo gruntowa zostanie wymieniona na nawierzchnię bitumiczną. Pobocza zostaną obustronnie utwardzone kruszywem kamiennym. W ramach zadania wykonane zostaną również zjazdy na posesję z kostki betonowej szarej oraz zjazdy na drogi poprzeczne o nawierzchni bitumicznej. Lokalizacja: Wierzowice Wielkie, działka 199 obręb Wierzowice Wielkie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 38188,62 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – nadzór w branży teletechnicznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika”
Nadzór w branży teletechnicznej nad zadaniem ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika”. Zakres robót w niniejszej branży:
-montaż 7 szt. studni teletechnicznych, zabezpieczenie przewodów telekomunikacyjnych rurą dwudzielną 194 m, przełożenie przewodów telekomunikacyjnych 25m.
Lokalizacja: Czernina Dolna, działka 467/1, 299, 297/2, 297/1, 506, 296/4, 296/3, 285/2, 285/1, 471, 275/4, 466, 467/2, obręb Czernina Dolna
Czernina, działka 274/4, 275, obręb Czernina Dolna, 56-200 Góra

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - nadzór w branży teletechnicznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa drogi w m. Stara Góra”
Nadzór w branży teletechnicznej w trakcie realizacji robót budowlanych zadania ,,Przebudowa drogi w m. Stara Góra”. Zakres: budowa kanalizacji osłonowej z rury dzielonej A110PS -147 M, budowa kanalizacji przepustowej z rury RHDPEp 110/7,2 – 15,5 m, budowa studni kablowej SK-2-3 Szt., budowa studni kablowej SK-1-4 szt. Lokalizacja: Stara Góra, działka 34/22, 302, 284, obręb Stara Góra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 1230,79 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - nadzór w branży teletechnicznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Tylna w m. Góra”
Nadzór w branży teletechnicznej w trakcie realizacji robót budowlanych zadania ,,Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. Tylna w m. Góra”. Zakres: budowa studni kablowych – 4 szt., układanie kabli telekomunikacyjnych 151,5 m, układanie rur osłonowych HDPE 110/6,3 – 73 m. Lokalizacja: Góra, ul. Tylna, działka 1017/47, 1040/6, 1059/2, 2077 obręb Góra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 443,55 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – nadzór w branży elektrycznej nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika”
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, dla zadania „Rozbudowa drogi gminnej nr 100723D w m. Czernina Dolna i Czernina polegająca na budowie chodnika”. Zakres robót w branży elektrycznej obejmuje usunięcie kolizji z dwoma słupami niskiego napięcia poprzez przesunięcie słupów oraz montaż 4 szt. lamp hybrydowych przy przejściach dla pieszych. Lokalizacja: Czernina Dolna, działka 467/1, 299, 297/2, 297/1, 506, 296/4, 296/3, 285/2, 285/1, 471, 275/4, 466, 467/2, obręb Czernina Dolna, Czernina, działka 274/4, 275, obręb Czernina Dolna, 56-200 Góra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971425923

7.3.3) Ulica: Duńska 30

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971425923

7.3.3) Ulica: Duńska 30

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971425923

7.3.3) Ulica: Duńska 30

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971425923

7.3.3) Ulica: ul. Duńska 30

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Usługowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971425923

7.3.3) Ulica: ul. Duńska 30

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971425923

7.3.3) Ulica: Duńska 30

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - we wskazanej części nie złożono ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - we wskazanej części nie złożono ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - we wskazanej części nie złożono ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzór i kierowanie robotami elektroenergetycznymi Szymon Dybicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991030464

7.3.3) Ulica: Sadownicza 7, Sierakowo

7.3.4) Miejscowość: Sierakowo, Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.