eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › STANDARYZACJA POMIESZCZEŃ REHABILITACJI W SPZOZ SZPITALA IM. JANA PARNASA W CZŁUCHOWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
STANDARYZACJA POMIESZCZEŃ REHABILITACJI W SPZOZ SZPITALA IM. JANA PARNASA W CZŁUCHOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czluchow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

STANDARYZACJA POMIESZCZEŃ REHABILITACJI W SPZOZ SZPITALA IM. JANA PARNASA W CZŁUCHOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bd38a21-be79-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039395/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Standaryzacja pomieszczeń rehabilitacji w SP ZOZ Szpitala im. Jana Parnasa w Człuchowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INiZP.272.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany w obiekcie szpitalnym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Jana Parnasa w Człuchowie ul. Szczecińska 31, 77-300 Człuchów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robot budowlanych polegających na standaryzacji, której celem jest odnowienie wnętrz we wskazanych w dokumentacji projektowej pomieszczeniach. W zakres opracowania wchodzą roboty malarskie wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, wymiana starej stolarki drzwiowej na nową wraz z dostosowaniem wielkości otworów drzwiowych, roboty wykładzinowe, zabudowa istniejących rur, montaż sufitu rastrowego na korytarzach. W zakres opracowania wchodzą powierzchnie korytarza i pomieszczeń przyległych oraz część klatki schodowej – zgodnie z opracowaniem rysunkowym. Powierzchnia objęta robotami budowlanymi wynosi 344,89 m2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa stanowiącą Załącznik Nr 8 i 8a do SWZ wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948994,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948994,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 948994,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-BUD Zakład projektowo-budowlany Bogdan Sierant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430001549

7.3.3) Ulica: Hubala 12

7.3.4) Miejscowość: Człuchó

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. ELPROTEKT Ireneusz i Jacek Gwiazda s.c., ul. Bema 25, 77-300 Człuchów, NIP 843-161-10-95, REGON 221609448
2. "Rojek" Technika Grzewcza Sebastian Rojek, os. Zacisze 14, 77-300 Piaskowo, gm. Człuchów, NIP 843-121-99-02, REGON 2216307


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948994,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.