eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › 1. Rozbudowa ul. Wilczej w Studzienicach. 2. Rozbudowa ul. Gajowej w Pszczynie. 3. Rozbudowa ul. Jesionowej w Pszczynie- w systemie "projektuj i buduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1. Rozbudowa ul. Wilczej w Studzienicach.
2. Rozbudowa ul. Gajowej w Pszczynie.
3. Rozbudowa ul. Jesionowej w Pszczynie- w systemie „projektuj i buduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pszczyna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1. Rozbudowa ul. Wilczej w Studzienicach.
2. Rozbudowa ul. Gajowej w Pszczynie.
3. Rozbudowa ul. Jesionowej w Pszczynie- w systemie „projektuj i buduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0ecb7f-9638-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023965/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa dróg w gminie Pszczyna: ul. Wilczej w sołectwie Studzienice oraz ul. Gajowej i ul. Jesionowej w Pszczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0001.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Rozbudowa ul. Wilczej w Studzienicach. Zadanie obejmuje rozbudowę ul. Wilczej w Studzienicach. Łączna długość rozbudowywanej drogi wynosi 805,00 m. Zadanie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej. Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający posiada decyzję Starosty Pszczyńskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 19/22, AB-XI.6744.17.2022 z dnia 18 października 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący dokumentację projektową, przedmiary robót i Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2041728,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Rozbudowa ul. Gajowej w Pszczynie
Zadanie obejmuje rozbudowę ul. Gajowej w Pszczynie. Długość rozbudowywanej drogi wynosi 352 m. Zadanie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej. Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający posiada decyzję Starosty Pszczyńskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 08/22, AB-V.6744.4.2022 z dnia 18 lipca 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący dokumentację projektową, przedmiary robót i Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 963817,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Rozbudowa ul. Jesionowej w Pszczynie- wykonanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych w systemie „projektuj i buduj”
Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz rozbudowę ul. Jesionowej w Pszczynie. Długość rozbudowywanej drogi wynosi 686 m. Zadanie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej. Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający posiada wykonaną dokumentację projektową, do której Zamawiający posiada prawa autorskie. Dokumentacja ta może być wykorzystana przez Wykonawcę. Dokumentacja wymaga wprowadzenia zmian polegających na rezygnacji z podziału i zajęcia części działki 494/89. Dokumentacja ta znajduje się w załączniku nr 7.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący Program Funkcjonalno- Użytkowy znajdujący się w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1842914,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995916,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800514,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995916,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MarMasz Rafał Maryjosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381741971

7.3.3) Ulica: Nad Wisłą 4

7.3.4) Miejscowość: Grzawa

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995916,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1309798,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1682775,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1309798,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RADEX Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470050512

7.3.3) Ulica: Cegielniana 25

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa kanalizacji deszczowej -Nie jest znany na etapie składania oferty


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1309798,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.