eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji "Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla budynków użyteczności publicznej Gminy Lubliniec - etap I i II"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla budynków użyteczności publicznej
Gminy Lubliniec – etap I i II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fc191a9-e31d-4e59-983d-412e4c0aa953

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla budynków użyteczności publicznej
Gminy Lubliniec – etap I i II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc191a9-e31d-4e59-983d-412e4c0aa953

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, Priorytet FESL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FESL.10.06. – Rozwój energetyki opartej o odnawialne źródła energii

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.00001.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego przeprowadzenie oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla budynków użyteczności publicznej Gminy Lubliniec – etap I i II”, dalej Inwestycja lub Projekt.
Inwestycja obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie instalacji odnawialnych źródeł energii:
- etap I:
11 instalacji paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 186,00 kW w następujących lokalizacjach:
• Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna, ul. Sportowa 3 – instalacja PV 54 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 32,4 kWp, inwerter 3-fazowy 30,0 kW,
• Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wilimowskiego 8 – instalacja PV 54 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 32,4 kWp, inwerter 3-fazowy 30,0 kW,
• Przedszkole nr 6, ul. Droniowicka 27 – instalacja PV 20 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Przedszkole nr 4, ul. W. Hajdy 20 – instalacja PV 18 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 10,8 kWp, inwerter 3-fazowy 10,0 kW,
• Przedszkole nr 7, ul. Powstańców Śl. 6 – instalacja PV 20 modułów o mocy min 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Sądowa 9 – instalacje PV:
- 34 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 20,4 kWp, inwerter 3-fazowy 20,0 kW,
- 18 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 10,8 kWp, inwerter 3-fazowy 10,0 kW,
- 20 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Zwycięstwa 32 – instalacje PV:
- 25 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 15,0 kWp, inwerter 3-fazowy 15,0 kW,
- 20 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Przedszkole nr 3, ul. Wojska Polskiego 6 – instalacja PV 27 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 16,2 kWp, inwerter 3-fazowy 17,0 kW,
W zakres tego etapu inwestycji wchodzą również roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego w budynku Przedszkola nr 6, ul. Droniowicka 27.
- etap II:
10 instalacji paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 370,8 kW w następujących lokalizacjach:
• Miejska oczyszczalnia ścieków, ul. Spokojna 2 – instalacje PV:
- 100 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 60,0 kWp, inwerter 3-fazowy 60,0 kW,
- 84 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowje inastalacji 50,4 kWp, inwerter 3-fazowy 50,0 kW,
- 100 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 60,0 kWp, inwerter 3-fazowy 60,0 kW,
- 26 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 15,6 kWp, inwerter 3-fazowy 15,0 kW,
• Miejski Dom Kultury, ul. Plebiscytowa 9 – instalacje PV:
- 34 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 20,4 kWp, inwerter 3-fazowy 20,0 kW,
- 34 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 20,4 kWp, inwerter 3-fazowy 20,0 kW,
• Ujęcie wody nr 1, ul. Piaskowa 56 – instalacja PV 60 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 36,0 kWp, inwerter 3-fazowy 36 kW,
• Ujęcie wody Lubliniec-Kokotek, ul. Krupówka 3 – instalacje PV:
- 102 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 61,2 kWp, inwerter 3-fazowy 60,0 kW,
- 60 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 36,0 kWp, inwerter 3-fazowy 36,0 kW,
- 18 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 10,8 kWp, inwerter 3-fazowy 10,0 kW,
Instalacja kogeneracyjna wykorzystująca biogaz o mocy elektrycznej 83 kW zlokalizowana w Miejskiej oczyszczalni ścieków, ul. Spokojna 9.
W zakres tego etapu inwestycji wchodzą również roboty budowlane związane z wymianą i termomodernizacją pokrycia dachu w budynku Ujęcia wody nr 1, ul. Piaskowa 56.
2. Zakres usługi obejmuje:
1) przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym weryfikacja i uzupełnienie istniejących materiałów, opracowanie specyfikacji warunków zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej dokonującej wyboru wykonawcy Inwestycji, oraz udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie trwania procedury, a także udział w ewentualnych procedurach odwoławczych,
2) nadzór techniczny i merytoryczny przez cały okres realizacji Inwestycji, tj. zarządzanie zadaniami inwestycyjnymi, organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą prac,
3) opracowanie i prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości Projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej, w tym przygotowywanie wniosków o płatność i rozliczanie poszczególnych transzy dotacji,
4) nadzór nad właściwą promocją Projektu, zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej,
5) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,
6) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
7) działanie we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji,
8) zapewnienie stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami zamawiającego,
9) koordynowanie i egzekwowanie warunków zawartych umów,
10) przygotowywanie i sporządzanie na wniosek zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących zadanie,
11) udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych, tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedura arbitrażową.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1B do SWZ,
c) opracowania: „Analiza energetyczna i dobór odnawialnych źródeł energii dla obiektów stanowiących własność Gminy Lubliniec”, stanowiące Załącznik
nr 1C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242433 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242433 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150523380

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 60/62

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242433 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.