Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00051565/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00094711/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla budynków użyteczności publicznej
Gminy Lubliniec – etap I i II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fc191a9-e31d-4e59-983d-412e4c0aa9531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla budynków użyteczności publicznejGminy Lubliniec – etap I i II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc191a9-e31d-4e59-983d-412e4c0aa953
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, Priorytet FESL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FESL.10.06. – Rozwój energetyki opartej o odnawialne źródła energii2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.00001.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego przeprowadzenie oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii dla budynków użyteczności publicznej Gminy Lubliniec – etap I i II”, dalej Inwestycja lub Projekt.
Inwestycja obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie instalacji odnawialnych źródeł energii:
- etap I:
11 instalacji paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 186,00 kW w następujących lokalizacjach:
• Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna, ul. Sportowa 3 – instalacja PV 54 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 32,4 kWp, inwerter 3-fazowy 30,0 kW,
• Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wilimowskiego 8 – instalacja PV 54 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 32,4 kWp, inwerter 3-fazowy 30,0 kW,
• Przedszkole nr 6, ul. Droniowicka 27 – instalacja PV 20 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Przedszkole nr 4, ul. W. Hajdy 20 – instalacja PV 18 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 10,8 kWp, inwerter 3-fazowy 10,0 kW,
• Przedszkole nr 7, ul. Powstańców Śl. 6 – instalacja PV 20 modułów o mocy min 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Sądowa 9 – instalacje PV:
- 34 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 20,4 kWp, inwerter 3-fazowy 20,0 kW,
- 18 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 10,8 kWp, inwerter 3-fazowy 10,0 kW,
- 20 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Zwycięstwa 32 – instalacje PV:
- 25 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 15,0 kWp, inwerter 3-fazowy 15,0 kW,
- 20 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 12,0 kWp, inwerter 3-fazowy 12,0 kW,
• Przedszkole nr 3, ul. Wojska Polskiego 6 – instalacja PV 27 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 16,2 kWp, inwerter 3-fazowy 17,0 kW,
W zakres tego etapu inwestycji wchodzą również roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego w budynku Przedszkola nr 6, ul. Droniowicka 27.
- etap II:
10 instalacji paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 370,8 kW w następujących lokalizacjach:
• Miejska oczyszczalnia ścieków, ul. Spokojna 2 – instalacje PV:
- 100 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 60,0 kWp, inwerter 3-fazowy 60,0 kW,
- 84 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowje inastalacji 50,4 kWp, inwerter 3-fazowy 50,0 kW,
- 100 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 60,0 kWp, inwerter 3-fazowy 60,0 kW,
- 26 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 15,6 kWp, inwerter 3-fazowy 15,0 kW,
• Miejski Dom Kultury, ul. Plebiscytowa 9 – instalacje PV:
- 34 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 20,4 kWp, inwerter 3-fazowy 20,0 kW,
- 34 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 20,4 kWp, inwerter 3-fazowy 20,0 kW,
• Ujęcie wody nr 1, ul. Piaskowa 56 – instalacja PV 60 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 36,0 kWp, inwerter 3-fazowy 36 kW,
• Ujęcie wody Lubliniec-Kokotek, ul. Krupówka 3 – instalacje PV:
- 102 moduły o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 61,2 kWp, inwerter 3-fazowy 60,0 kW,
- 60 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 36,0 kWp, inwerter 3-fazowy 36,0 kW,
- 18 modułów o mocy min. 600 Wp i mocy szczytowej instalacji 10,8 kWp, inwerter 3-fazowy 10,0 kW,
Instalacja kogeneracyjna wykorzystująca biogaz o mocy elektrycznej 83 kW zlokalizowana w Miejskiej oczyszczalni ścieków, ul. Spokojna 9.
W zakres tego etapu inwestycji wchodzą również roboty budowlane związane z wymianą i termomodernizacją pokrycia dachu w budynku Ujęcia wody nr 1, ul. Piaskowa 56.
2. Zakres usługi obejmuje:
1) przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym weryfikacja i uzupełnienie istniejących materiałów, opracowanie specyfikacji warunków zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej dokonującej wyboru wykonawcy Inwestycji, oraz udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie trwania procedury, a także udział w ewentualnych procedurach odwoławczych,
2) nadzór techniczny i merytoryczny przez cały okres realizacji Inwestycji, tj. zarządzanie zadaniami inwestycyjnymi, organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego. Oznacza to co najmniej pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontroli zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów, koordynowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą prac,
3) opracowanie i prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości Projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej, w tym przygotowywanie wniosków o płatność i rozliczanie poszczególnych transzy dotacji,
4) nadzór nad właściwą promocją Projektu, zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej,
5) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,
6) wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
7) działanie we współpracy z zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji,
8) zapewnienie stałej wymiany informacji z zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami zamawiającego,
9) koordynowanie i egzekwowanie warunków zawartych umów,
10) przygotowywanie i sporządzanie na wniosek zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących zadanie,
11) udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych, tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedura arbitrażową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1B do SWZ,
c) opracowania: „Analiza energetyczna i dobór odnawialnych źródeł energii dla obiektów stanowiących własność Gminy Lubliniec”, stanowiące Załącznik
nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242433 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242433 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150523380
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 60/62
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242433 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa telefonów i tabletów GSM dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 - etap IV.
- Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu
- "Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu"
- Modernizacja Pawilonu Chorych G w celu dostosowania budynków do przepisów ochrony przeciwpożarowej Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2330 S w miejscowości Piłka.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa demonstracyjnego budynku przedszkolnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Bystrzyca Kłodzka.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 5187 P ul. Ceglarska w Krotoszynie
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarzadzanie kontraktem pn. "Rozbiórka starego i budowa nowego mostu w m. Santok w ciągu dr woj. nr 158 w km 11+777".
- Nadzór inwestorski, nadzór konserwatorski przy robotach budowlanych i pracach konserwatorskich w budynku Centrum Kultury Dwór Artusa
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Rejtana 7B i 7C w Józefowie - ETAP II i III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.