Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134728/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00139755/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4, Powstańców Śl. 124, Zielińskiego 1, we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Energetyczna 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 519693465
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.sa.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4630556-ad1e-4c64-9ffe-3b9e6fc82e351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4, Powstańców Śl. 124, Zielińskiego 1, we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4630556-ad1e-4c64-9ffe-3b9e6fc82e35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134728
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1725015,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w następującym zakresie:
1) całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu przy ul. Energetycznej 4, pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia przez dwóch pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), zwanej dalej ustawą o ochronie osób i mienia. W pracy wykorzystują podręczny wykrywacz metali użyczony przez Zamawiającego,
2) ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu przy ul. Powstańców Śląskich 124, realizowana od godz. 6.00 do 18.30, od poniedziałku do piątku przez jednego pracownika ochrony, wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. W pracy wykorzystuje podręczny wykrywacz metali użyczony przez Zamawiającego.
3) monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 124;
a) prowadzenie przez Wykonawcę całodobowego monitoringu instalacji alarmowej zainstalowanej w budynku sądu przy ul. Powstańców Śląskich 124, potwierdzone comiesięczną historią z przebiegu monitoringu,
b) Wykonawca podejmuje interwencję na każdy sygnał alarmowy odebrany przez Centrum Dowodzenia w czasie 10 minut w godz. 20.00 – 6.00, a do 20 min. w godz. 6.00 – 20.00.
c) w przypadku interwencji, grupa interwencyjna zabezpiecza obiekt do czasu przybycia Policji i przedstawiciela Zamawiającego,
d) Zamawiającemu przysługuje (raz w miesiącu) prawo do wygenerowania sprawdzającego sygnału alarmowego.
4) całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu przy ul. Tadeusza Zielińskiego 1, pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia przez czterech pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. W pracy wykorzystują podręczny wykrywacz metali użyczony przez Zamawiającego,
5) całodobowy monitoring budynku Sądu przy ul. Tadeusza Zielińskiego 1, otoczenia budynku oraz parkingu znajdującego się na terenie ogrodzonym przynależnym do budynku,
6) obsługa systemów zainstalowanych w budynku Sądu przy ul. Tadeusza Zielińskiego 1 , w tym:
a) sygnalizacji pożaru – SSP;
b) dźwiękowy system ostrzegawczy – DSO;
c) telewizji przemysłowej – CCTV;
d) włamania i napadu -SSWIN;
e) kontrola dostępu – SKD;
f) instalacja przyzywowa w toaletach dla niepełnosprawnych.
7) obsługa szatni w budynku przy ul. Energetycznej 4.
8) obsługa platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Energetycznej 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1702123,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1835332,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1702123,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekotrade Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012024273
7.3.3) Ulica: Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupy interwencyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1702123,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-07 do 2026-04-07INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.