Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156615/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
- 2021/BZP 00162661/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00164085/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00165379/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu w ramach budowy Data Center i modernizacji sieci LAN oraz zakup
sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy”,
zadanie I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oleśnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713140111
1.5.8.) Numer faksu: 713140110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-olesnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu w ramach budowy Data Center i modernizacji sieci LAN oraz zakupsprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy”,
zadanie I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2116d357-019d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001267/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa serwerów, macierzy dyskowych, oprogramowania, dysków twardych, przełączników warstwy dystrybucyjnej/agregacyjnej, dostawa zestawów komputerowych i monitorów, dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156615/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RP.272.1.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa serwerów, osprzętu serwerowego, macierzy dyskowych, oprogramowania,
dysków twardych wraz z kartami i okablowaniem oraz zakup i dostawa przełączników warstwy
dystrybucyjnej/agregacyjnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w
załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
48620000-0 - Systemy operacyjne
48821000-9 - Serwery sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ najkorzystniejsza Oferta nr 3 złożona przez COMP S.A. UL. JUTRZENKI 11; 602-230 WARSZAWAprzekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z tym postanawia jak w sentencji.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania określona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176505,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322260,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa części pomieszczeń w budynku internatu Zespołu Placówek Specjalnych w Oleśnicy
- Modernizacja Parku przy ul. Wielkopolnej w Oleśnicy
- Przebudowa drogi powiatowej 1465D od skrzyżowania z drogą 1498D do drogi krajowej nr 25
- Wykonanie remontu wraz z modernizacją dachu dla istniejących budynków przedszkoli: Zad. 1 - Przedszkole Nr 3 ul. J. Kochanowskiego 7 w O-cy Zad. 2 - Przedszkole Nr 6 ul. K. Wielkiego 7, 56-400 w O-cy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup zestawów komputerowych wraz z pakietem oprogramowania biurowego na wyposażenie Urzędu Gminy Ostrów Wielkopolski", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Dąbrowa Biskupia"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Lipsk w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, przełączników i oprogramowania - w podziale na 5 zadań.
- Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.