Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123367/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu
i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części
do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pogda@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pogda.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1971921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa całodobowego parkowania, przechowywania, przewozui holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części
do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b97b79b-18d3-449e-9859-2426174e3e9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097094/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i ich części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3008-7.261.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 659618,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji poniżej wymienionych prokuratur:a) Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 36,
b) Prokuratura Rejonowa Gdańsk-Oliwa w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10,
c) Prokuratura Rejonowa Gdańsk-Śródmieście w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10,
d) Prokuratura Rejonowa Gdańsk-Wrzeszcz w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10,
e) Prokuratura Rejonowa w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 7,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 85599,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji poniżej wymienionych prokuratur:a) Prokuratura Rejonowa w Tczewie, ul. Sadowa 6,
b) Prokuratura Rejonowa w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 37958,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołówi części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratury Rejonowej w Malborku, ul. Plac Słowiański 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 35572,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratury Rejonowej w Kwidzynie, ul. Kościuszki 30A4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 113703,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratury Rejonowej w Kościerzynie, ul. Zgromadzenie Księży Zmartwychwstańców 14.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 25302,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji Prokuratury Rejonowej w Kartuzach, ul. 3 Maja 15,4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 48783,66 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji niżej wymienionych prokuratur:a) Prokuratura Rejonowa w Pucku, ul. 1 Maja 15,
b) Prokuratura Rejonowa w Wejherowie, ul. Hallera 21
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 123047,61 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji poniższych prokuratur:a) Prokuratura Rejonowa w Gdyni, ul. 10 Lutego 39,
b) Prokuratura Rejonowa w Sopocie, ul. Grottgera 3-5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 189650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32211 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32211 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32211 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Bobrowski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Tama Pędzichowska 33, 80-718 Gdańsk,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-330-36-55
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32211 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-16 do 2026-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50407 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50407 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50407 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: . DAHLKE Pomoc Drogowa Marek Dahlke, ul. Ropuchy 23, 83-130 Pelplin, Polska,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-139-68-82
7.3.4) Miejscowość: Pelplin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAHLKE Pomoc Drogowa Marek Dahlke
jakie przetargi wygrała firma
DAHLKE Pomoc Drogowa Marek Dahlke
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50407 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-16 do 2026-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45534,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45534,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45534,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. PHU KAM-TRANS Kamila Hoebell ul. Leśna 13, 82-200 Malbork, Polska,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-208-20-50
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KAM - TRANS Kamila Hoebell
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KAM - TRANS Kamila Hoebell
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45534,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-16 do 2026-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146180,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146180,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146180,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. V6 Spółka Cywilna Przemysław Woźniak Sławomir Kowalski, ul. Baldram 9c, 82-500 Kwidzyn, Polska,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: V6 Spółka Cywilna Sławomir Kowalski, ul. Baldram 9c, 82-500 Kwidzyn,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-193-52-47
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
V6 Spółka Cywilna Przemysław Woźniak, Sławomir Kowalski
jakie przetargi wygrała firma
V6 Spółka Cywilna Przemysław Woźniak, Sławomir Kowalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146180,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-16 do 2026-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FTHU Drajwer Piotr Szafran ul. Towarowa 4, 83-400 Kościerzyna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591-000-79-24
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-16 do 2026-04-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67905 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67905 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67905 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOC DROGOWA PARKING STRZEŻONY TOMASZ ŻYBKO, ul. Długa 45, 83-300 Grzybno, Polska,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-102-83-55
7.3.4) Miejscowość: Grzybno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ ŻYBKO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ ŻYBKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67905,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-16 do 2026-04-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180209,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180209,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180209,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KS MOBIL Krzysztof Szreder, ul. Zdrojowa 8, 84-230 Rumia,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-230-98-53
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180209,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-17 do 2026-04-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298585,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298585,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298585,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. Pomoc Drogowa Parking Strzeżony Wacław Streng, 81-005 Gdynia, ul. Cisowska 12 C,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-003-12-45
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMOC DROGOWA, PARKING STRZEŻONY STRENG WACŁAW
jakie przetargi wygrała firma
POMOC DROGOWA, PARKING STRZEŻONY STRENG WACŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298585,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-17 do 2026-04-15INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym"
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Kazimierzy Wielkiej o masie całkowitej do 3,5 tony
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP WEJHEROWO
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.