eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieczysławów"Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d8b7e7a-b0a3-45b6-a2b3-ac8fac8d8ee5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d8b7e7a-b0a3-45b6-a2b3-ac8fac8d8ee5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063884/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli" w projekcie „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025.UE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 124755,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 57200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 12100,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 15540,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 3995,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 3920,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów”.
3.2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0008/23-00 pn.: „Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 14 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
3.3. Kursy dla nauczycieli i uczniów:
3.3.1. Szkolenie „Ochrona roślin” dla nauczycieli oraz Szkolenie „Ochrona roślin” dla uczniów
3.3.2. Kurs Spawanie metodą TIG wraz z egzaminem zewnętrznym
3.3.3. Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla uczniów i Kurs spawania metodą MIG wraz z egzaminem zewnętrznym dla nauczycieli
3.3.4. Szkolenie Gimp od podstaw dla nauczycieli
3.3.5. Florystyczne warsztaty tematyczne dla nauczyciela
3.3.6. Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla uczniów i Kurs z zakresu eksploatacji kombajnów zbożowych dla nauczycieli
3.3.7. Kurs obsługa wózków jezdniowych i bezpieczna wymiana butli wraz z egzaminem państwowym UDT dla uczniów
3.3.8. Szkolenie: Praca z uczniem o SPE w edukacji włączającej – praktyczne pomysły dla nauczycieli
3.3.9. Szkolenia z wykorzystania TIK w nauczaniu dla nauczycieli
3.3.10. Kurs: SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla uczniów i Kurs SAVOIR VIVRE „Sztuka życia” dla nauczycieli
3.3.11. Kurs barmański poziom podstawowy i Kurs barmański poziom zaawansowany, podział na część teoretyczną i praktyczną dla uczniów
3.3.12. Szkolenie z programu Gardenphilia DESIGNER dla uczniów
3.3.13. Kurs Florystyka dla uczniów
3.3.14. Podstawowy kurs kelnerski „Profesjonalna obsługa gości” dla uczniów

3.4. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.5. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów, zgodnie z OPZ.
3.9. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na 14 części, zawarty jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

Termin realizacji zamówienia danej części jest terminem maksymalnym, z zastrzeżeniem innego terminu dla danego szkolenia/kursu w ramach części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Kutnie ul. Jagiełły 2, 99-300 Kutno, NIP: 5260251374, REGON: 000512361, woj. łódzkie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251374

7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły 2

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Kutnie ul. Jagiełły 2, 99-300 Kutno, NIP: 5260251374, REGON: 000512361, woj. łódzkie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251374

7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły 2

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała, ul. Zakopiańska 9/312, 30-418 Kraków, NIP: 6793180306, REGON: 382519269, woj. małopolskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9/312

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione dla w/w części zamówienia w dniu 05.03.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danej części zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.