eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - "zielona szkoła"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - „zielona szkoła”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278276086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 34

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 322626968

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zssdg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssdg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zssdg.logintrade.net/zapytania_email,121783,9ade508d5aca3ac1aa4b088468094213.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - „zielona szkoła”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26417b7e-c41b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00139693/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - „zielona szkoła”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZSS.333-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - „zielona szkoła” (dalej „Zielona szkoła”).
2. Część ogólna.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację jednego (1) zadania.
2.2. Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi 63 osoby (młodzież - osoby płatne) +6 opiekunów i 1 kierownik (osoby bezpłatne) razem 70 osób. Ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników podano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) - załącznik nr 1 do SWZ.
2.3. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia lub zmniejszenia przewidywanej ilości uczestników zielonej szkoły w zakresie (+10% i -10%) dla każdej z grup. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilości uczestników zielonej szkoły nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do
Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją w zakresie (+10%; -10%) Wykonawca będzie zobowiązany przyjąć i wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje korzystać z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. O prawie skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po podjęciu takiej decyzji jednak nie później niż na 2 dni kalendarzowe przed planowanym terminem wyjazdu na zieloną szkołę .
2.4. Terminy wyjazdu zgodnie z rozdziałem VII SWZ i OPZ – załącznik nr 1.
2.5. Podany termin jest terminem wymaganym.
2.6. Czas trwania zielonej szkoły 13 dni/12 noclegów.
2.7. Transport wliczony w cenę oferty.
2.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków realizacji (OPZ) podano w – załączniku nr 1 do SWZ
4. Ubezpieczenie.
4.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubezpieczył uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 15.000,00 zł (na czas przejazdu, pobytu, na zielonej szkole) każdego uczestnika zielonej szkoły szkoleniowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył Zamawiającemu ważną i potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej od NNW uczestników wyjazdu na zieloną szkołę w miejscu zbiórki w dniu wyjazdu.
5. W przypadku zagrożenia epidemicznego np. COVID-19:
5.1. Wykonawcy, którzy będą realizowali umowę, zobowiązany będzie do zastosowania i przestrzegania – wytycznych MEN, GIS i MZ dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży obowiązujących w czasie trwania zielonej szkoły.
5.2. W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku np. COVID-19, zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu, niepodpisania umowy, odstąpienia od umowy, a wykonawcy nie przysługują z tego powodu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5.3. W przypadku zaostrzenia przepisów, w związku z zagrożeniem epidemicznym np. pandemią COVID-19 lub innymi zagrożeniami determinującymi konieczność zastosowania dodatkowych środków bezpieczeństwa, Wykonawca zobowiązany jest do ich zastosowania i przestrzegania.
5.4. Jeżeli konieczność dostosowanie się do przepisów, w związku z zagrożeniami opisanymi w pkt 5.3. powyżej, wystąpi po otwarciu ofert i/lub podpisaniu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość negocjowania ceny podanej w formularzu ofertowym, po szczegółowym uzasadnieniu i wyliczeniu kosztów mających wpływ na wzrost ceny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji “ALTAIR”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270655140

7.3.3) Ulica: Pod Młynem 50/1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-313

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-02 do 2023-06-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.