eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektuj i wybuduj - dot. budynku dawnego szpitala Aresztu Śledczego i zmiany na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektuj i wybuduj - dot. budynku dawnego szpitala Aresztu Śledczego i zmiany na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386547883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 37

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-521

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeumrakowiecka37.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrakowiecka37.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektuj i wybuduj - dot. budynku dawnego szpitala Aresztu Śledczego i zmiany na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74e5fc5b-daad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148369/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektuj i wybuduj - dot. budynku dawnego szpitala Aresztu Śledczego i zmiany na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74e5fc5b-daad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania podano w SWZ, w szczególności rozdział X oraz XVI .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem IV SWZ, w szczególności z pkt. IV.7 Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2510.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 18213914 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Z uwagi na ograniczenia 200 znaków w polu 2.3) sekcja II - INFORMACJE PODSTAWOWE, Zamawiający podaje pełną nazwę postępowania:
„Zaprojektowanie, rozbiórka, rozbudowa, przebudowa, remont, rewaloryzacja oraz zmiana sposobu użytkowania budynku szpitala na terenie dawnego Aresztu Śledczego Warszawa – Mokotów na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.”
Znak sprawy: DZP.2510.1.2023

Krótki opis Przedmiotu Zamówienia:
1) Głównym Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane polegające na:
zaprojektowaniu, rozbiórce, rozbudowie, przebudowie, remoncie, rewaloryzacji oraz zmianie sposobu użytkowania budynku szpitala na terenie dawnego Aresztu Śledczego Warszawa – Mokotów na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
2) Budynek przeznaczony w niniejszym postępowaniu do: zaprojektowania, rozbiórki, rozbudowy, przebudowy, remontu, rewaloryzacji oraz zmiany sposobu użytkowania budynku szpitala na terenie dawnego Aresztu Śledczego Warszawa – Mokotów na budynek administracyjno-biurowy Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, zlokalizowany jest na terenie należącym do Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL (w organizacji) przy ulicy Rakowieckiej 37 w Warszawie (dzielnica Mokotów).
Działka nr 31/2
Obręb ewidencyjny: 10110 146505_8.010
Jednostka ewidencyjna: Mokotów 146505_8 – Warszawa

3) Budynek E był wykorzystywany podczas funkcjonowania Aresztu Śledczego na szpital dla osadzonych. Został wybudowany w 1902 roku. W latach 70-tych został rozbudowany o jedną kondygnację i klatkę schodową. Przewiduje się, że realizacja Zadania spowoduje poprawę walorów estetycznych i użytkowych istniejącego obiektu, dostosowanie budynku do nowej funkcji oraz do potrzeb przyszłego użytkownika, jak również będzie miała wpływ na rozwój lokalnej infrastruktury obiektów użyteczności publicznej. Budynek E objęty opracowaniem stanowić będzie zaplecze administracyjno-biurowe dla obiektów muzealnych zlokalizowanych na działce inwestycyjnej.
4) Zgodnie z art. 103 ust. 2, 3 i 4 ustawy Pzp - Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy, którego szczegółowa treść została podana w Załączniku nr 1 do SWZ (wraz z jego załącznikami).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawiera rozdział XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium 2 - Doświadczenie kluczowego personelu – „Kluczowy personel - P”

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium 3 - Doświadczenie - Elewacje ceglane – „EC”

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu (nazwa i opis) zostały podane w rozdziale VII SWZ, tj.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa tego warunku;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa tego warunku;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa tego warunku;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:
1.4.1. wykaże się doświadczeniem należytego wykonania co najmniej jednego zamówienia
(tj. co najmniej jednej już zakończonej umowy) - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, przy czym przedmiot tego zamówienia (tej umowy) musiał obejmować zaprojektowanie i realizację obiektu kubaturowego, zaliczanego do jednej z następujących kategorii obiektów budowalnych: IX, XI, XII, XIV, XV, XVI lub, o wartości zamówienia (umowy) nie mniejszej niż 12.000.000 PLN brutto, zgodnie z przepisami prawa budowlanego – ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z 2022r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z 2023r. poz. 553.),
UWAGA:
1. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Przez jedno zamówienie, należy rozumieć zawartą umowę na rzecz jednego Zleceniodawcy.
3. Przez jednego Zleceniodawcę - Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zawiera rozdział VIII SWZ pkt. 3.2 .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdział VIII SWZ pkt. 3.1. , tj.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (licząc od dnia wezwania), następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
3.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
3.1.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)).
Wykaz robót budowlanych powinien być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ i zawierać co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane (umowa zakończona), przy czym przedmiot zamówienia na roboty budowlane (umowy) musiał obejmować: zaprojektowanie i realizację obiektu kubaturowego, zaliczanego do jednej z następujących kategorii obiektów budowalnych: IX, XI, XII, XIV, XV, XVI, o wartości zamówienia (umowy) nie mniejszej niż 12.000.000 PLN brutto.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wadium zawiera rozdział XV SWZ, w szczególności pkt. XV.1 - XV.7 rozdziału XV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera w szczególności rozdział XVIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Informacje na temat zaliczek zawiera rozdział XXII SWZ, w szczególności pkt. XXII.3 oraz §21 pkt. 1-11 Istotnych Postanowień Umowy (stanowiące załącznik nr 6 do SWZ).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera pkt. XXII.2 rozdziału XXII SWZ - Możliwość zmiany umowy oraz warunki takiej zmiany oraz §19 Istotnych Postanowień Umowy (stanowiące załącznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia; https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający Opis Przedmiotu Zamówienia określił w Programie Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: Kod główny:
45000000-7 Roboty budowlane
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Kody CPV dodatkowe:
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45313100-5 Instalowanie wind
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
71223000-7 Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
39516000-2 Wyroby meblarskie
45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych
45421151-7 Instalowanie kuchni na wymiar
45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych
45421150-0 Instalowanie stolarki niemetalowej
45421140-7 Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45421120-1 Instalowanie progów
45421110-8 Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.