eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie wariantowego pilotażu inwentaryzacji urządzeń melioracji wodnych z wykorzystaniem danych teledetekcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie wariantowego pilotażu inwentaryzacji urządzeń melioracji wodnych z wykorzystaniem danych teledetekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie wariantowego pilotażu inwentaryzacji urządzeń melioracji wodnych z wykorzystaniem danych teledetekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4123f9db-1221-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.133 Przeprowadzenie wariantowego pilotażu inwentaryzacji urządzeń melioracji wodnych z wykorzystaniem danych teledetekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w punkcie 1.4 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w punkcie 1.4 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZGW/KPZ/162/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 365853,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wariantowego pilotażu inwentaryzacji urządzeń melioracji wodnych z wykorzystaniem danych teledetekcyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „termin realizacji zamówienia”.
3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 2 powyżej.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej:
1.1. jedną usługę obejmującą swoim przedmiotem szacowanie kosztów prac związanych z pozyskaniem danych przestrzennych o charakterze liniowym wraz z opracowaniem strategii pozyskania lub aktualizacji tych danych dla podmiotu władającego siecią obiektów liniowych,
oraz
1.2. jedną usługę obejmującą swoim przedmiotem pozyskanie lub aktualizację danych przestrzenno-opisowych, o szczegółowości odpowiadającej mapie 1:500 dla obszaru co najmniej jednej gminy,
oraz
1.3. jedną usługę obejmującą swoim przedmiotem wykonanie czynności związanych z wdrożeniem elektronicznych ewidencji.
Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień (umów). W przypadku, gdy w ramach wykazanych zamówień realizowany był szerszy zakres prac, należy bezwzględnie podać zakres prac potwierdzających spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego.
2. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi urządzeniami:
2.1. Odbiornikiem RTK, zapewniającym pomiar punktów w trybie kinematycznym z błędem mniejszym niż 10 cm,
2.2. Skanerem mobilnym, zapewniającym:
2.2.1. pomiar chmury punktów o gęstości co najmniej 50.000 pkt na m2, dokładność georeferencji punktu z błędem mniejszym niż 10 cm.
2.2.2. wytworzenie georeferencyjnego obrazu o charakterze ortofotomapy w zakresach R, G, B o nominalnym terenowym wymiarze piksela nie gorszym niż 2mm x 2mm.
2.3. Zestawem bezzałogowym, zapewniającym:
2.3.1. pomiar chmury punktów o gęstości co najmniej 2.500 pkt na m2, dokładność georeferencji punktu z błędem mniejszym niż 10 cm.
2.3.2. wytworzenie ortofotomapy w zakresach R, G, B o terenowym wymiarze piksela nie gorszym niż 10mmx10mm.
2.4. Oprogramowaniem do pozyskiwania oraz analiz danych GIS umożliwiającym stworzenie zbioru danych możliwych do zaimportowania w oprogramowaniu Geomelio, służącym do prowadzenia ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów, będącym w posiadaniu Zamawiającego,
z wyłączeniem wersji demonstracyjnych, umożliwiającym:
2.4.1. stworzenie zbioru danych możliwych do zaimportowania w oprogramowaniu Geomelio, służącym do prowadzenia ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów, będącym w posiadaniu Zamawiającego.
3. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej osoby o następujących kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu i doświadczeniu (wszystkie wymagania dla osób na danym stanowisku muszą być spełnione łącznie):
3.1. Kierownik projektu (1 osoba)
3.1.1. wykształcenie wyższe z zakresu: inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub geografii lub melioracji.
3.1.2. posiada doświadczenie zawodowe polegające na uczestnictwie
w minimum 2 projektach obejmujących pozyskanie danych przestrzennych o charakterze liniowym wraz z opracowaniem strategii pozyskania lub aktualizacji tych danych dla podmiotu władającego siecią obiektów liniowych, w których realizował zadania z zakresu pozyskania danych przestrzennych
3.2. Specjalista ds. GIS (1 osoba)
3.2.1. wykształcenie wyższe z zakresu: inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub geodezji i kartografii lub geografii lub geoinformacji lub geoinformatyki lub teledetekcji.
3.2.2. posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte
w okresie ostatnich 8 lat, przed upływem terminu składania ofert związane z udziałem w projektach, w których zakres realizowanych przez specjalistę ds. GIS zadań obejmował tworzenie i edycję baz danych przestrzennych, wykonywanie analiz przestrzennych, opracowanie ortofotomap oraz numerycznych modeli rzeźby terenu
3.3. Specjalista ds. hydrologii (1 osoba)
3.3.1. wykształcenie wyższe z zakresu: inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub geografii
3.3.2. posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane
z udziałem w projektach w zakresie hydrologii lub gospodarki wodnej,
w których zakres realizowanych przez specjalistę ds. hydrologii zadań obejmował ocenę hydrologiczną i morfologiczną cieków
3.4. Specjalista ds. melioracji (1 osoba)
3.4.1. wykształcenie wyższe z zakresu: inżynierii środowiska lub ochrony środowiska lub gospodarki wodnej lub geografii lub melioracji
3.4.2. posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe związane
z udziałem w projektach w zakresie hydrologii lub gospodarki wodnej lub melioracji, w których zakres realizowanych przez specjalistę
ds. melioracji zadań obejmował projektowanie lub wykonanie inwestycji z zakresu budowy, przebudowy, rozbudowy urządzeń wodnych (rzeki, kanały, rowy, wały przeciwpowodziowe, inne obiekty hydrotechniczne)
3.5. Specjalista ds. wykonywania pomiarów za pomocą odbiorników RTK, skanerów mobilnych oraz zestawów bezzałogowych (1 osoba)
3.5.1. posiada uprawnienia do wykonywania lotów bezzałogowym statkiem powietrznym
3.5.2. posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte
w toku realizacji projektów dotyczących wykonywania pomiarów za pomocą odbiorników RTK, skanerów mobilnych oraz zestawów bezzałogowych, w których specjalista ds. wykonywania pomiarów za pomocą odbiorników RTK, skanerów mobilnych oraz zestawów bezzałogowych wykonywał pomiary za pomocą odbiorników RTK, skanerów mobilnych oraz zestawów bezzałogowych
3.6. Specjalista ds. kontroli stanu technicznego budowli hydrotechnicznych i melioracyjnych (1 osoba)
3.6.1. posiada czynne uprawnienia budowlane o specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej – hydrotechnicznej zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) albo odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
3.6.2. posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte
w toku realizacji projektów dotyczących oceny stanu technicznego urządzeń hydrotechnicznych lub melioracyjnych, w których dokonywał oceny stanu technicznego urządzeń hydrotechnicznych lub melioracyjnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia stanowiska Kierownika projektu
z nie więcej niż jednym stanowiskiem Specjalisty, które wymieniono w pkt 3.2 - 3.6 powyżej, w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane kwalifikacje w więcej niż jednej specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
2. Dowody określające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa
w pkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
3. Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz wykształcenia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej;
4. Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
5. Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi
w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
5.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5.400,00 PLN (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian, w szczególności w przypadku:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści Umowy z ofertą, w zakresie dostosowania postanowień Umowy do treści oferty;
2) wystąpienia potrzeby zmiany zawartej Umowy w przedmiocie zakresu lub sposobu wykonania zadań na skutek okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy lub na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego;
3) zaistnienia siły wyższej – poprzez przedłużenie terminu o czas trwania przyczyn uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Za „siłę wyższą”, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: okoliczności związane z epidemią COVID-19, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne;
4) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, zakres lub sposób realizacji przedmiotu Umowy, w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do tych zmian;
5) konieczności wprowadzenia innych zmian do Umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy dotyczącej przedmiotu Umowy
w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian, bez wpływu na maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy;
6) w przypadku zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem Umowy przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu Umowy, w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do tych zmian bez wpływu na maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy;
7) w przypadku, gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji pracy jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, a zaistniała sytuacja była niemożliwa wcześniej do przewidzenia, bez wpływu na maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.