Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103399/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi poboru próbek oraz analiz fizyko-chemicznych i biologicznych ścieków, osadów ściekowych, kompostów, organicznych środków poprawiających właściwości gleby i innych odpadów dla GWDA sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572051342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Leszkowie 4
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 212 48 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gwda.pl/pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oczyszczalnia ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi poboru próbek oraz analiz fizyko-chemicznych i biologicznych ścieków, osadów ściekowych, kompostów, organicznych środków poprawiających właściwości gleby i innych odpadów dla GWDA sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be14a947-aec8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103399/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWDA/ZP/5/22/AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wykonywania poboru próbek do analiz oraz wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i biologicznych ścieków i osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w Pile.Szczegółowy zakres analiz, ilość wykonywanych badań, stanowiących przedmiot zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 386178,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wykonywania poboru próbek do analiz oraz wykonywanie analiz fizyko-chemicznych i biologicznych osadów ściekowych, kompostów (nawozów organicznych), organicznych środków poprawiających właściwości gleby, ścieków i innych odpadów dla Zakładu Przetwarzania Odpadów.Szczegółowy zakres analiz, ilość wykonywanych badań, stanowiących przedmiot zamówienia zawiera – załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351500-8 - Usługi badania gleby
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 56097,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w CZĘŚCI 1 zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) zwanej dalej „Pzp” - wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07.04.2022 r. wpłynęły oferty, które zostały odrzucone, OFERTA NR 1 Eurofins OBIKŚ Polska Sp. z o.o. ul. Owocowa 8, 450-158 Katowice Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b 2. OFERTA NR 2 SGS Polska Sp. z o.o., 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 3 Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w CZĘŚCI 2 zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) zwanej dalej „Pzp” - wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07.04.2022 r. wpłynęły oferty, które zostały odrzucone, OFERTA NR 1 Eurofins OBIKŚ Polska Sp. z o.o. ul. Owocowa 8, 450-158 Katowice Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b 2. OFERTA NR 2 SGS Polska Sp. z o.o., 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 3 Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. b.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego
- ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADANIA NASIENIA
- Wygrabianie i utylizacja liści na terenach zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-3)
- Dostawa sprzętu gastronomicznego do budynku bursy należącego do Szkoły Policji w Pile
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia Muzeum Okręgowego w Pile oraz Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią - Oddział Muzeum Okręgowego w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sekwencjonowania kwasów nukleinowych z wykorzystaniem systemu NovaSeq X Plus
- Wykonanie pomiarów maszyną FWD (HWD) w latach 2025 - 2027
- Wykonanie prac projektowych i odwiertów geologicznych wraz z niezbędną dokumentacją na potrzeby nowej studni głębinowej (rezerwowego ujęcia wody pitnej
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja śródokresowa programu Interreg A NEXT Polska - Ukraina".
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
- realizacja etap III BWPSIP - wykonanie i dostawa ortofotomapy.
więcej: Usługi badania gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





