eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogardWywóz odpadów zmieszanych oraz selektywnych z Zakładu Karnego w Nowogardzie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów zmieszanych oraz selektywnych z Zakładu Karnego w Nowogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a80d807c-07cf-4951-a020-5ddef43a1064

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


ZAKŁAD KARNY

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów zmieszanych oraz selektywnych z Zakładu Karnego w Nowogardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a80d807c-07cf-4951-a020-5ddef43a1064

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005925/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz odpadów z Zakładu Karnego w Nowogardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ODP/ZK/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. ul. Zamkowa 7
Lp.
Opis rodzaju odpadów do odbioru z ul. Zamkowa 7
Ilość/rok
Inne wymagania Zamawiającego
1
Odpady selektywne – papier i tektura (kod odpadu 15 01 01 )
105,60 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 1 raz w miesiącu (co miesiąc) odpady gromadzone w pojemnikach 1,1m3 ( 12 szt.)
2
Odpady selektywne – tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02)
290,40 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / co 2 tygodnie – odpady gromadzone w pojemnikach 1,1m3 (12 szt.)
3
Odpady selektywne – szkło (kod odpadu 15 01 07)
1,44 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 1 raz w miesiącu co miesiąc, odpady gromadzone w pojemniku 120l (1 szt.)
4
Odpady selektywne – ulegające biodegradacji ( kod odpadu 20 02 01)
72,00 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / co 2 tygodnie,  odpady gromadzone w kontenerze 3 m3 (1 szt.)
5
Odpady zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
336,00 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / 1 raz w tygodniu, odpady gromadzone w kontenerze 7 m3 (1 szt.)

2. ul. Zamkowa 2b
Lp.
Opis rodzaju odpadów do odbioru z ul. Zamkowa 2b
Ilość/rok
Inne wymagania Zamawiającego
1
Odpady selektywne – papier i tektura (kod odpadu 15 01 01 )
1,44 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż raz na miesiąc, odpady gromadzone w pojemniku 120 l ( 1szt.)
2
Odpady selektywne – tworzywa sztuczne (kod odpadu 15 01 02)
5,76 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż co 2 tygodnie, odpady gromadzone w pojemniku 240 l (1 szt.)
3
Odpady selektywne – szkło (kod odpadu 15 01 07)
1,44 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż raz na miesiąc, odpady gromadzone w pojemniku 120 l (1 szt.)
4
Odpady selektywne – ulegające biodegradacji ( kod odpadu 20 02 01)
5,76 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż co 2 tygodnie, odpady gromadzone w pojemniku 240 l (1 szt.)
5
Odpady zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
2,88 m3
Odbiór odpadów wg ustalonego harmonogramu / nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, odpady gromadzone w pojemniku 120 l (1 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161822,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161822,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161822,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810067661

7.3.3) Ulica: 15 LUTEGO 14C

7.3.4) Miejscowość: NOWOGARD

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161822,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.