eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp dla 8 budynków przychodni lekarskich, będących we władaniu SPZOZ Warszawa Wola - Śródmieście w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp dla 8 budynków przychodni lekarskich, będących we władaniu SPZOZ Warszawa Wola – Śródmieście w formule zaprojektuj
i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ciołka 11

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176975

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00146898

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Karty katalogowe producentów modułów fotowoltaicznych i falowników.

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.:
1) Karty katalogowe producentów modułów fotowoltaicznych i falowników.
Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów o których mowa w Rozdziale XI pkt. 1. 1) lub złożone dokumenty będą niekompletne Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c
w zw. z art. 107 ust. 3 Pzp.. Dokumenty służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi
w opisie kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikatów o których mowa w Programie Funcjonalno – Użytkowym.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w Rozdziale XI pkt. 2. 1) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Ponadto przedmiotowy środek dowodowy nie podlega uzupełnieniu w sytuacji, gdy pomimo jego złożenia oferta podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania (art. 107 ust. 3 ustawy Pzp).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikatów o których mowa w Programie Funcjonalno – Użytkowym.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
-oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ;
- przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziale XIII tj. karty katalogowe producentów modułów fotowoltaicznych i falowników.
-- dowód wniesienia wadium;
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
- wypełniony harmonogram robót (załącznik nr 8 do swz).
- harmonogram rzeczowo – finansowy ( załącznik nr 9 do SWZ).

Po zmianie:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
-oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
- przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziale XI;
-- dowód wniesienia wadium;
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
- wypełniony harmonogram robót (załącznik nr 8 do swz).
- harmonogram rzeczowo – finansowy ( załącznik nr 9 do SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w następującym zakresie, przypadkach oraz następującymi warunkami:
1) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych lub innych prac przewidzianych w SWZ, Programie Funkcjonalno – Użytkowym lub Dokumentacji:
a) w przypadku konieczności wykonania robót nieprzewidzianych - to jest w przypadku:
- konieczności wykonania robót, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie Przedmiotu Zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z zasad wiedzy technicznej, uzasadnionych potrzeb Zamawiającego lub gdy wystąpiły błędy lub wady Dokumentacji,
- konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, które nie zostały przewidziane w Dokumentacji,
b) zmiany decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień oraz opinii podmiotów zewnętrznych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w Dokumentacji lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia,
2) dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych lub innych prac poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót (prac) nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zakres robót (prac) nie może ulec zmianie o więcej niż 30 % zakresu finansowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza się odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu robót;
3) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:
a) wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, niż te wskazane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących Przedmiot Zamówienia, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, b) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie,
c) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania przedmiotu Umowy,
d) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania Przedmiotu Umowy albo jej części w sposób określony w Umowie lub dokumentach zamówienia;
4) dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w Dokumentacji lub innych dokumentach opisujących Przedmiot zamówienia, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materiałów, które:
a) podwyższą jakość wykonanych robót, lub
b) zmniejszą koszty realizacji Umowy lub koszty eksploatacji przedmiotu zamówienia, lub
c) pozwolą na skrócenie terminu wykonania Umowy, lub
d) pozwolą na wydłużenie okresu eksploatacji przedmiotu zamówienia po ich zakończeniu, lub
e) zmniejszą negatywne skutki dla środowiska naturalnego;
dalsze zmiany zawarte są w zał nr 6 do SWZ projekt umowy-brak możliwości zacytowania całości zakresu zmian z powodu ograniczonej liczby znaków w polu.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w następującym zakresie, przypadkach oraz następującymi warunkami:
1) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych lub innych prac przewidzianych w SWZ, Programie Funkcjonalno – Użytkowym lub Dokumentacji, w przypadku zmiany decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień oraz opinii podmiotów zewnętrznych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w Dokumentacji lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia,
2) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:
a) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania przedmiotu Umowy,
b) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania Przedmiotu Umowy albo jej części w sposób określony w Umowie lub dokumentach zamówienia;
3) dopuszczalna jest zmiana sposobu, terminów i zakresu przeprowadzenia odbiorów: odbioru Dokumentacji, Odbioru Końcowego, prób lub testów w sytuacji, gdy taka zmiana okaże się konieczna do prawidłowej oceny należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, w szczególności gdy zmianie ulegnie technologia wykonania poszczególnych robót;
4) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:
a) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, co spowodowało zakłócenia w realizacji przedmiotu Umowy lub brak możliwości kontynuowania wykonywania przedmiotu Umowy (wstrzymanie wykonania),
b) opóźnienia innych inwestycji, robót budowlanych lub prac prowadzonych przez Zamawiającego, które to inwestycje, roboty lub prace kolidują z wykonaniem przedmiotu Umowy, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie Umowy,
c) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę,
d) opóźnienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, zezwoleń, opinii, uzgodnień lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbędne dla dalszego wykonywania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
e) opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania przedmiotu Umowy, co ma wpływ na termin wykonania Umowy,
f) wstrzymania wykonania Umowy lub jej części przez Zamawiającego lub organ władzy publicznej z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,
g) wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
h) wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany przedmiotu Umowy, o których mowa
w innych postanowieniach Umowy, jeżeli okoliczności te mają wpływ na termin wykonania Umowy,
i) zmiany po upływie składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania Umowy w terminie w niej ustalonym,
j) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania przedmiotu Umowy albo jej części w dotychczas ustalonym terminie. Pozostałe zmiany zostały zapisane w Załączniku nr 6 do SWZ po zmianie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-25 09:30

Po zmianie:
2023-05-04 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-25 10:00

Po zmianie:
2023-05-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-24

Po zmianie:
2023-06-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.