eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności architektonicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności architektonicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności architektonicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fcfe8a5-dc03-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.57 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Projektowanie uniwersalne kluczem do dostępności- POWR. 03.04.00-IP.08-00-KP13/21-00. Kadra dydaktyczna dla projektowania uniwersalnego (POWR.03.04.00-IP,08-00-KPU/21) Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza i Edukacja Rozwój 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu prowadzonym uprzednio (ZP.26.1.33.2022 dla zadania numer 1) w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-efdc1dd4-c6d0-11ec-b879-9a86e5ac3946

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77500,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności architektonicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Uczestnicy: 50 osób (kadra dydaktyczna)
Uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup
2) Liczba dni i godzin szkolenia: 30 godzin dydaktycznych w ramach 5 dni dla każdej z grup
Ilość dni szkoleniowych łącznie: 25 dni szkolenia
Ilość godzin szkoleniowych łącznie: 150 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna=45 minut.
3) Język szkolenia: j.polski.
4) Cel szkolenia i tematyka.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę/umiejętności/kompetencje w zakresie:
- nabycia wiedzy niezbędnej do prawidłowego sporządzenia audytu dostępności,
- nabycia umiejętności samodzielnej identyfikacji barier, które mogą uniemożliwić osiągnięcie wymaganego standardu dostępności.
- nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zapewniania dostępności.
- zyskania świadomości znaczenia redukcji barier.
Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie obejmujące tematykę:
Przegląd uwarunkowań prawnych odnoszących się do dostępności architektonicznej budynków.
- Podjazdy, windy, schodołazy, progi - analiza pod kątem szans i barier dla osób z niepełnosprawnościami.
- Dostępność architektoniczna w kontekście obcokrajowców.
- Dostępność architektoniczna w kontekście osób niewidomych.
- Dostępność architektoniczna w kontekście osób z niepełnosprawnością umysłową.
- Pozostałe aspekty dostępności architektonicznej
5) Forma szkolenia.
Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach Zamawiającego na terenie Miasta Częstochowa. Zamawiający zapewni salę do przeprowadzenia szkoleń.
W sytuacji przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej, Zamawiający zapewnia dostęp do platformy.
6) Miejsce szkolenia
Teren Miasta Częstochowy. Budynki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
7) Zasady organizacji szkolenia:
a) 14 dni przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca dostarczy szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
b) Trener dokona ewaluacji rezultatów zajęć (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
c) Wykonawca, po przeprowadzeniu oceny ex-ante przygotuje program szkolenia adekwatny do zróżnicowanych potrzeb i wiedzy uczestników na temat dostępności i projektowania uniwersalnego.
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym list obecności.
5. Termin realizacji : Szkolenie zostanie zrealizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2022 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram realizacji szkolenia do 5 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia zajęć. Usługa będzie świadczona w godzinach 08.00-20.00 w dni robocze, jak również w weekendy.
6. Pozostałe warunki realizacji i płatności zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sense Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781456826

7.3.3) Ulica: Podgórze

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-749

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.