Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175690/01 - Wynik z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności architektonicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności architektonicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fcfe8a5-dc03-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Projektowanie uniwersalne kluczem do dostępności- POWR. 03.04.00-IP.08-00-KP13/21-00. Kadra dydaktyczna dla projektowania uniwersalnego (POWR.03.04.00-IP,08-00-KPU/21) Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza i Edukacja Rozwój 2014-2020”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu prowadzonym uprzednio (ZP.26.1.33.2022 dla zadania numer 1) w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-efdc1dd4-c6d0-11ec-b879-9a86e5ac3946
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77500,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności architektonicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Uczestnicy: 50 osób (kadra dydaktyczna)
Uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup
2) Liczba dni i godzin szkolenia: 30 godzin dydaktycznych w ramach 5 dni dla każdej z grup
Ilość dni szkoleniowych łącznie: 25 dni szkolenia
Ilość godzin szkoleniowych łącznie: 150 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna=45 minut.
3) Język szkolenia: j.polski.
4) Cel szkolenia i tematyka.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę/umiejętności/kompetencje w zakresie:
- nabycia wiedzy niezbędnej do prawidłowego sporządzenia audytu dostępności,
- nabycia umiejętności samodzielnej identyfikacji barier, które mogą uniemożliwić osiągnięcie wymaganego standardu dostępności.
- nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zapewniania dostępności.
- zyskania świadomości znaczenia redukcji barier.
Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie obejmujące tematykę:
Przegląd uwarunkowań prawnych odnoszących się do dostępności architektonicznej budynków.
- Podjazdy, windy, schodołazy, progi - analiza pod kątem szans i barier dla osób z niepełnosprawnościami.
- Dostępność architektoniczna w kontekście obcokrajowców.
- Dostępność architektoniczna w kontekście osób niewidomych.
- Dostępność architektoniczna w kontekście osób z niepełnosprawnością umysłową.
- Pozostałe aspekty dostępności architektonicznej
5) Forma szkolenia.
Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach Zamawiającego na terenie Miasta Częstochowa. Zamawiający zapewni salę do przeprowadzenia szkoleń.
W sytuacji przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej, Zamawiający zapewnia dostęp do platformy.
6) Miejsce szkolenia
Teren Miasta Częstochowy. Budynki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
7) Zasady organizacji szkolenia:
a) 14 dni przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca dostarczy szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
b) Trener dokona ewaluacji rezultatów zajęć (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
c) Wykonawca, po przeprowadzeniu oceny ex-ante przygotuje program szkolenia adekwatny do zróżnicowanych potrzeb i wiedzy uczestników na temat dostępności i projektowania uniwersalnego.
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym list obecności.
5. Termin realizacji : Szkolenie zostanie zrealizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2022 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram realizacji szkolenia do 5 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia zajęć. Usługa będzie świadczona w godzinach 08.00-20.00 w dni robocze, jak również w weekendy.
6. Pozostałe warunki realizacji i płatności zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sense Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781456826
7.3.3) Ulica: Podgórze
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-749
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Inspektoracie ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3a obejmujących remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie
- Budowa parku linowego przy ul. Zegarowej w Częstochowie
- ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
- Przebudowa ul. Bialskiej w Częstochowie - Etap II - na odcinku od ul. Małopolskiej do skrzyżowania z ul. Mazowiecką i Kielecką.
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.