eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583268758

1.5.8.) Numer faksu: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-012ae144-a457-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Interreg Południowy Bałtyk.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086805/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych w tym biletów od tanich przewoźników oraz związane z tym usługi, m.in. pośrednictwo w kontaktach z przewoźnikami w zakresie programów lojalnościowych, reklamacji, zmian rezerwacji itp., na potrzeby Zamawiającego. Zamówienie dotyczy biletów w klasie business i klasie ekonomicznej. Zamawiający przewiduje największą ilość rezerwacji biletów lotniczych na przeloty na trasach europejskich oraz sporadyczne rezerwacje biletów na przeloty na trasach pozaeuropejskich. Rezerwacje biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający w okresie realizacji umowy szacuje zakup 91 biletów lotniczych (ok. 86 zagranicznych i ok. 5 krajowych). Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie zleceń Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty 180 000,00 złotych brutto (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2022 roku. Wskazana wartość dotyczy rezerwacji, sprzedaży (wartości), wystawienia i dostarczenia biletu oraz pozostałych kosztów z tym związanych. Minimalna wartość zamówienia wynosi 30.000 złotych.
3. W ramach świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) wyszukiwania, za pomocą systemu rezerwacyjnego Globalnego Systemu Dystrybucji GDS, optymalnego połączenia pod względem ceny oraz czasu trwania podróży przy zachowaniu najlepszego komfortu podróży i przedstawieniu Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów przelotu na zamawianej trasie wraz z szczegółowo opisanym planem podróży oraz wszystkimi warunkami przelotu – celem umożliwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszego z nich,
2) przedstawienia Zamawiającemu wariantów przelotów, o których mowa w pkt 1), tj. propozycji połączeń w czasie wskazanym w Ofercie (jednak nie później niż 3 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania). Obowiązek przedstawienia wariantów przelotów nie dotyczy sytuacji, w której dostępny jest wyłącznie jeden wariant przelotu,
Wykonawca jest zobowiązany do przesłania optymalnej oferty przelotu, odpowiadającej wymaganiom określonym w zleceniu uwzględniających:
a) połączenia o najkrótszym łącznym czasie podróży i jak najmniejszej ilości międzylądowań i przesiadek,
b) najtańszego połączenia.
3) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę w terminie do 3 godzin od momentu dokonania wyboru wariantu przelotu przez Zamawiającego,
4) informowania Zamawiającego o zbliżających się terminach wykupu biletów oraz możliwości wykupienia biletu w niższej cenie. W dniu, w którym będzie przypadał termin wykupu danego biletu lotniczego, Zamawiający będzie otrzymywał od Wykonawcy wiadomość przesłaną na adres poczty elektronicznej (wskazany przez Zamawiającego przy składaniu zlecenia) z informacją, że tego dnia upływa termin rezerwacji, z wyprzedzeniem co najmniej 6 godzin do momentu wykupu biletu w oferowanej cenie,
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania konkretnego połączenia, na które to Wykonawca zobowiązany jest zarezerwować bilet,
6) wystawienia i przekazania Zamawiającemu elektronicznego biletu lotniczego w terminie do 1 godziny od momentu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego tj. zlecenia wykupu biletu. Wystawiony bilet lotniczy będzie zawierał wszelkie informacje o warunkach podróży oraz cenie za usługę i będzie tożsamy z dokonaną rezerwacją, za wyjątkiem sytuacji, gdy cena za bilet w trakcie oczekiwania na wystawienie ulegnie zmianie na niższą, tj. korzystniejszą dla Zamawiającego. Bilety elektroniczne będą przekazywane Zamawiającemu bezpośrednio z terminalu Globalnego Systemu Dystrybucji GDS, użytkowanego przez Wykonawcę,
7) na bilecie wygenerowanym z systemu rezerwacyjnego GDS musi być widoczna cena składowa kosztów tj. warunki taryfy (taryfa podstawowa, opłaty paliwowe, podatek lotniskowy, podatek bagażowy, Vat (przy lotach krajowych),
8) bilet lotniczy może być również wystawiony i przekazany w wersji papierowej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bilet w wersji papierowej w terminie do 2 dni roboczych od dnia wykupu biletu, nie później jednak niż 24 godziny przed terminem wylotu/podróży. Wersja papierowa biletu lotniczego będzie wymagana na przeloty, na których nie jest wystawiana wersja elektroniczna biletu oraz w pozostałych przypadkach – w zależności od potrzeb Zamawiającego. Bilety dostarczane będą do siedziby Zamawiającego lub na inne wskazane adresy w miejscowościach, z których będzie odbywał się wylot. Dopuszcza się też możliwość odbioru biletu w wersji papierowej na lotnisku – zgodnie z wyborem Zamawiającego,
9) w trakcie trwania podróży Wykonawca udostępni Zamawiającemu telefoniczny „serwis alarmowy”- Call Center/ help desk- czynny poza godzinami pracy Wykonawcy oraz w dni wolne od pracy, dzięki któremu, możliwe będzie dokonywanie zmian w rezerwacji (trasa i/lub godzina), w tym anulowanie i/lub wykup biletu, zgodnie z warunkami przewidzianymi dla poszczególnych klas rezerwacyjnych biletów,
10) Zamówienia dokonywane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego w jednej z następujących form: telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej, na numery i adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w umowie,
11) Administrowania programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego a w szczególności:
a) informowania Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznania Zamawiającego z ich szczegółami,
b) po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestniczenia w programie lojalnościowym, zalogowania do programu za pośrednictwem Wykonawcy i administrowania programem przez Wykonawcę, m.in.: rejestracji wszystkich biletów zakupionych w biurach Wykonawcy, np. dla programu LOT DLA FIRM, negocjowania i wprowadzania odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. dla programu Skandynawskich Linii Lotniczych SAS, występowania do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów,
12) Comiesięcznego raportowania uzbieranych punktów z programów lojalnościowych - informowania Zamawiającego w formie pisemnej, o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przyznanych bonusów:
a) raport będzie zawierać przynajmniej wydruk z numeracją biletów, nazwiskami pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wskazaniem wykorzystanej linii lotniczej, cenami,
b) raport za dany miesiąc będzie przekazywany Zamawiającemu w terminie do 10-ego dnia następnego miesiąca,
13) Pośredniczenia z przewoźnikami w sprawach reklamacji:
a) dotyczy reklamacji zgłoszonych przez Zamawiającego do Wykonawcy telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej, na numery i adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w umowie,
b) dotyczy informowania Zamawiającego przez Wykonawcę o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji,
c) reklamacje mogą dotyczyć w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bez kosztowej zmiany terminu rezerwacji, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów.
4. Wykonawca zapewni obsługę Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 2 do SWZ - Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1688,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7007,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1688,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA TOUR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 013224465

7.3.3) Ulica: Czerska 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-732

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-22 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.