Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159056/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: murarsko- tynkarskich i malarskich na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301979488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 602285806
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbalinska-koniec@mzgm.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/202078/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: murarsko- tynkarskich i malarskich na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c713127-f976-4c95-8df2-945f1c644e9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033672/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych (materiały instalacji wod/kan., c.o.gaz, instalacji elektrycznej, murarsko tynkarskie i malarskie, art. stolarskich, materiałów dekarskich...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2025/TP/06
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: murarsko – tynkarskich i malarskich – zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanymi co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), terminie do 3 dni od dnia złożenia zamówienia.
3. Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku – od godziny 700 do godziny 1400 do magazynu znajdującego się przy ul. Wawelskiej 29 w Pile.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44812200-7 - Farby olejne i wodne
44830000-7 - Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile wraz z wymianą rozdzielni
- Zakup komputera i drukarki w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Studia podyplomowe w ramach projektu pn. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawy środków czystości.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.