eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku
w Bronowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214-71-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku
w Bronowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03be3f31-a075-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2021. Umowa o dofinansowanie zadania inwestycyjnego „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie” nr 2022/0050/1472/SubA/DIS/SP/21z dnia 03.02.2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082333/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 704042,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie”:

ROBOTY BUDOWLANE:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie: fundamentów; drenażu opaskowego; ścian nośnych i działowych z tynkowaniem; elementów żelbetowych; więźby dachowej z pokryciem i obróbkami; sufitu z ociepleniem i malowaniem; stolarki drzwiowej i okiennej; podkładów i posadzki; wykończenia ścian wewnętrznych; elewacji z ociepleniem; zadaszenia tarasu; zagospodarowania terenu;
- wyposażenie pomieszczeń

ROBOTY INSTALACJI C.O. WOD KAN:
- demontaż fragmentu przyłącza wody i nowe podłączenie;
- wykonanie: instalacji wody zimnej i ciepłej; instalacji kanalizacji sanitarnej (wewnętrznej i zewnętrznej); kanalizacji deszczowej; instalacji wentylacji mechanicznej; instalacji ogrzewania;

ROBOTY INSTALACJI ELKTRYCZNEJ:
- wykonanie: przełożenia latarni; przyłącza energetycznego; pożarowego wyłącznika prądu; wewnętrznej linii zasilającej; rozdzielni głównej; instalacji elektrycznej; pomiarów powykonawczych; instalacji odgromowej.

- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.
- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.

INNE UWARUNKOWANIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
3. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych umową. Harmonogram będzie określał oraz wskazywał zaawansowanie robót wraz z wartościami tych robót. Określone w harmonogramie procentowe zaawansowanie robót korelować będzie z rzeczywistą wartością robót wykonanych w ramach danej pozycji harmonogramu. Harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
6. Załącznik nr 1 „Rozliczenie wydatków w okresie od…… do….. zgodnie z wnioskiem
o dofinansowanie” Formularze – załącznik nr 14 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia rozliczenia na formularzu stanowiącym niniejszy załącznik, do każdej wystawionej faktury, zgodnie z wytycznymi uzyskanymi z Wydziału Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. Rozliczenie zawiera podział kosztów zgodnie z sygnaturą kosztów określoną we wniosku o dofinansowanie.
Osoba do kontaktu zostanie wskazana przez Naczelnika Wydziału Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.
7. Załącznik nr 2 „Harmonogram rzeczowo-finansowy” Formularze – załącznik nr 14 do SWZ .
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego na formularzu stanowiącym niniejszy załącznik:
1) niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy
2) każdorazowo na wniosek Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru – aktualizacja harmonogramu jak w pkt 1)
Pozycje harmonogramu stanowić będą elementy scalone z pozycji kosztorysowych, zgodnie z wytycznymi uzyskanymi z Wydziału Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach na podstawie podziału kosztów zgodnie z sygnaturą kosztów określoną we wniosku o dofinansowanie.
Osoba do kontaktu zostanie wskazana przez Naczelnika Wydziału Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.
8. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (remontowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót).
W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.




9. Projektant sporządzał dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na dzień jej wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ;
- przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 13 do SWZ;
- formularze (dotyczące rozliczenia projektu) – załącznik nr 14 do SWZ.
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.

Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2021.
Umowa o dofinansowanie zadania inwestycyjnego „Budowa budynku zaplecza sportowego przy boisku w Bronowie” nr 2022/0050/1472/SubA/DIS/SP/21z dnia 03.02.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1224707,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 970000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIEBUD Justyna Zielińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372737977

7.3.3) Ulica: Rzemieślników 115

7.3.4) Miejscowość: Rudzica

7.3.5) Kod pocztowy: 43-394

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Yours Estate Sp. z o.o., ul. Miodowa 20A, 43-502 Bronów - zakres: wykonanie wnętrz, wyposażenie wnętrz, stolarka okienna i drzwiowa, instalacje wewnętrzne ( elektryka, wod-kan)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy
Termin zakończenia: do dnia 30.11.2022 r. ( wraz z uzyskaniem w tym terminie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie zawiadomienia o zakończeniu budowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.