Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120306/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00130453/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć stacjonarnych w Klubie Seniora w ramach projektu „STREFA AKTYWNEGO SENIORA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONSTANTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Kard. St. Wyszyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 341 41 92
1.5.8.) Numer faksu: 83 341 41 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klubseniora@ugkonstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=2971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zajęć stacjonarnych w Klubie Seniora w ramach projektu „STREFA AKTYWNEGO SENIORA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42204eee-baf5-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019657/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rozwój usług społecznych poprzez utworzenie Klubu Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "STREFA AKTYWNEGO SENIORA" dofinansowany jest w ramach RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków EFS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120306/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.2401.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „DOJRZ@ŁOŚĆ W SIECI” zajęcia informatyczne dla 10 osób, 2 grupy, każda grupa po 2 godziny 3 razy w miesiącu 108 godzin w 2022 roku, 120 godzin w 2023 roku, RAZEM 228 godzinCzas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: W ramach prowadzonych zajęć uczestnicy zapoznają się z działaniem i sposobem posługiwania się
narzędziami TIK (laptop) i Internetem, zdobędą wiedzę dotyczącą posługiwania się klawiaturą, myszką oraz drukarką.
Zajęcia będą obejmowały również naukę wysyłania wiadomości e-mail, nagrywania plików na płytę CD, pisania i drukowania
tekstu oraz korzystania z darmowych komunikatorów. Prowadzona będzie również nauka zdalnego załatwiania spraw.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 24510 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „INWAZJA RUCHEM” zajęcia taneczno- muzyczne dla 15 osób, 1 grupa, zajęcia przeprowadzane w grupie 15 osobowej, 3 godziny tygodniowo 108 godzin w 2022 roku, 120 godziny w 2023roku, RAZEM 228 godzinCzas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Przedmiot zajęć: Wykonawca poprowadzi warsztaty tańca np. towarzyskiego, współczesnego, ludowego, pozwalające zaspokoić naturalną potrzebę ruchu, sprzyjające podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtowaniu estetyki i harmonii ruchów oraz poczucia rytmu.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92342000-0 - Usługi świadczone przez szkoły tańca
4.5.5.) Wartość części: 24510 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. ,,COŚ PIĘKNEGO” zajęcia rękodzielnicze dla 15 osób, 1 grupa, 3 godziny tygodniowo108 godzin w 2022 roku, 120 godziny w 2023roku, RAZEM 228 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Zajęcia prowadzone w formie warsztatów. Warsztaty praktyczne, podczas których wykonawca zapozna
uczestników z różnymi technikami prac plastycznych np.: bibułkarstwo, koronkarstwo, quillingu, orgiami, tworzenie różnego
rodzaju ozdób wielkanocnych, bożonarodzeniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do nauki podstawowych technik
wyrobów rękodzielniczych, podczas których uczestnicy zajęć samodzielnie wykonają prace plastyczne. Zajęcia będą mają
charakter stacjonarny, aktywizujący, profilaktyczny i terapeutyczny.
Materiały: Zamawiający zapewni materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny
oferty ich kosztów.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 24510 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „PRACOWNIA SZTUKI NIEPROFESJONALNEJ” warsztaty sztukidla 15 osób, 1 grupa, 3 godziny tygodniowo
108 godzin w 2022 roku, 120 godziny w 2023roku, RAZEM 228 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Zajęcia praktyczne, w ramach których odbędą się warsztaty malarskie, rzeźbiarskie oraz malowania tkanin
z wykorzystaniem metod ich utwardzania. Uczestnicy będą pracować na wcześniej zakupionych materiałach i poznają
narzędzia do pracy w rzeźbie oraz malarstwie. Każdy z nich samodzielnie wykona przedmioty z wykorzystaniem
utwardzania tkanin. Zajęcia będą mają charakter stacjonarny.
Materiały: Zamawiający zapewni materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny
ich kosztów.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 24510 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć „SCENA 50+” zajęcia teatralne dla 15 osób, 1 grupa, 3 godziny co 2 tygodnie54 godzin w 2022 roku, 60 godziny w 2023roku, RAZEM 114 godzin
Czas trwania zadania od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Wykonawca zorganizuje zajęcia teatralne. Uczestnicy będą także wykonywać ćwiczenia wyzwalające
kreatywność. Na wykonawcy spocznie obowiązek zaprezentowania warsztatu aktorskiego m. in. dykcji, gestów, ruchu
scenicznego i interpretacji tekstu.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 12255 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 będzie polegała na przeprowadzeniu eventów „SPOTKAJMY SIĘ KULTURALNIE” cykliczne eventy, podczas których wystąpią znani i mniej znani artyści z pokolenia 50 +, dla 30 osób, 1 grupa, 12 eventów po 5 godzin z udziałem co najmniej 1 artysty w każdym evencie6 eventów/ 30 godzin w 2022 roku, 6 eventów/ 30 godzin w 2023roku, RAZEM 12 eventów/60 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności przynajmniej jednego artysty pokolenia 50+.
podczas cyklicznych eventów. Zamawiający zapewni catering na każdy event, Wykonawca nie wlicza go w koszty.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.5.) Wartość części: 41100 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć „W OBIEKTYWIE” warsztaty fotograficzne dla 15 osób, 2 grupy,organizację wystawy zdjęć przygotowanych w ramach zajęć oraz wydruk albumów ze zdjęciami.
a)Warsztaty fotograficzne w 2 grupach 15 osobowych, 6 warsztatów po 4 godziny rocznie.
6 warsztatów/ 24 godziny w 2022 roku, 6 warsztatów/ 24 godziny w 2023roku, RAZEM 12 warsztatów/48 godziny
b) Wystawa zdjęć:1 wystawa rocznie – razem 2 wystawy ( jedna w 2022r. i jedna w 2023r.).
c) Projekt oraz wydruk albumu: nakład: 31 szt., wydruk w formie fotoksiążki, format min. A4, papier kreda min. 200g/m2,
wydruk w kolorze, min. 40 stron, okładka twarda – realizacja zadania w 2023 roku.
Czas trwania zadania:
a) od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
b) pierwsza wystawa do 31 grudnia 2022r., druga – do 31 sierpnia 2023 r.
c) do 30 września 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Opis:
a) W ramach warsztatów uczestnicy zapoznają się z podstawowymi aspektami fotografii cyfrowej oraz nauczą się robić
zdjęcia tak, aby zawsze były udane. W ramach zadania przewidziane są zajęcia w terenie, podczas których uczestnicy
wykorzystując nabytą wiedzę będą fotografować naturę oraz ludzi. Zajęcia prowadzone będą na terenie gminy.
b) W ramach zadania wykonawca wydrukuje i oprawi zdjęcia wykonane przez uczestników (min. 60 zdjęć) oraz zorganizuje
2 wystawy prac, jedna w 2022 r. drugą w 2023 r.)
c) W ramach zadania wykonawca przygotuje oraz wydrukuje albumy ze zdjęciami w ilości 31 sztuk.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 10035 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „MŁODOŚĆ PRZYCHODZI Z WIEKIEM” – zajęcia ruchowe dla 15osób, 1 grupa, 4 godziny tygodniowo.
144 godziny w 2022 roku, 160 godziny w 2023roku, RAZEM 304 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć:
Zajęcia o charakterze profilaktycznym i interwencyjnym. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki i obejmują zajęcia z
gimnastyki korekcyjnej pilatesu, jogi, fitness, w tym z elementami tańca (zumba). Wszystkie rodzaje ćwiczeń prowadzone
zamiennie. Wykonawca ma obowiązek czuwać nad prawidłowym wykonywaniem ćwiczeń odpowiednio dopasowanych do
możliwości uczestników.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.5.) Wartość części: 32680 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 będzie polegała na przeprowadzeniu spotkań pn. „KULINARNE WARJACJE” – warsztaty kulinarne dla 30 osób, 2spotkania w miesiącu po 4 godziny
72 godziny w 2022 roku, 80 godzin w 2023roku, RAZEM 152 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot warsztatów:
W ramach warsztatów uczestnicy będą kształtowali postawy zaradności i umiejętności funkcjonowania w grupie, nabywać
umiejętności pracy zespołowej i odpowiedzialności za wykonane zadania, zapoznają się z zasadami BHP i higieny pracy
oraz prawidłowego posługiwania się urządzeniami elektrycznymi w kuchni. Ponadto uczestnicy zapoznają się z zasadami
zdrowego odżywiania oraz dekoracji własnoręcznie przygotowanych potraw. W ramach zajęć nauczą się przygotowywania
prostych potraw, deserów, ciast itp. oraz odpowiedniego przygotowania składników.
Produkty: Zamawiający zapewni niezbędne produkty oraz zaplecze techniczne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie
wlicza w kalkulację ceny ich kosztów.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 16340 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. ,,MIĘDZYPOKOLENIOWY MOST” – spotkania międzypokoleniowedla uczestników projektu i gości, 2 spotkania rocznie po 5 godzin
2 spotkania/10 godzin w 2022 r.; 2 spotkania/10 godzin w 2023 r., RAZEM 4 spotkania/20 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zadania:
Wykonawca zapewni uczestnictwo w spotkaniach seniorów z ,,młodszymi pokoleniami” obecność DJ lub Zespołu. Spotkania
mają na celu przełamywanie stereotypów, konfrontowanie różnych spojrzeń, wymiana wiedzy i umiejętności oraz wspieracie
w tych obszarach, gdzie młodzi i starsi mogą się uzupełniać. Elementem spotkań będzie potańcówka wpływająca na
zerwanie barier i rozluźnienie atmosfery.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.5.5.) Wartość części: 14450 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „ W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH” warsztaty prozdrowotnedla 30 osób, 6 warsztatów po 6 godzin rocznie
6 warsztatów/36 godzin w 2022r., 6 warsztatów/36 godzin w 2023roku, RAZEM 12 warsztatów/72 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot warsztatów:
Warsztaty prozdrowotne, w ramach których uczestnicy skorzystają z wykładów co najmniej dietetyka, kardiologa i
fizjoterapeuty. Wykonawca ma również za zadanie przekazać uczestnikom wiedzę, jak radzić sobie ze zmianami, które
niesie ze sobą starość, tj. obniżeniem sprawności fizycznej i psychicznej.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 9284,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 będzie polegała na przeprowadzeniu warsztatów pn. ,,BEZPIECZNY SENIOR” warsztaty dot. bezpieczeństwaseniorów dla 20 osób, 1 grupa, 3 warsztaty po 6 godzin rocznie,
3 warsztaty/18 godzin w 2022 r., 3 warsztaty/18 godzin w 2023r., RAZEM 6 warsztaty/36 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot warsztatów: W trakcie warsztatów uczestnicy zostaną zapoznani z zagadnieniami zagrożeń dla seniorów w
różnych dziedzinach życia społecznego (bezpieczeństwo na drodze, w sieci itp.). Warsztaty obejmą również tematykę
przemocy rodzinnej oraz uzależnień. W ramach zajęć seniorzy zapoznają się z zasadami bezpiecznego korzystania z
Internetu, m.in. w zakresie płacenia rachunków i robienia zakupów w sieci. Poznają najczęściej stosowane przez oszustów
metody wyłudzania pieniędzy.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 4642,20 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. ,,STREFA RELAKSU’’ zajęcia z fizjoterapeutą dla uczestnikówprojektu, polegające na wykonaniu zabiegów masażu 6 godzin co 2 tygodnie,
108 godzin w 2022 roku, 120 godzin w 2023roku, RAZEM 228 godziny
− Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
− Miejsce realizacji zajęć Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutę, polegające na masażu seniorów, poprawiające ich kondycję fizyczną oraz
samopoczucie.
Zamawiający zapewnia pomieszczenie, łóżko do masażu oraz niezbędne materiały higieniczne.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji
oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 98330000-5 - Usługi zapewnienia komfortu fizycznego
4.5.5.) Wartość części: 25080 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21204 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21204 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21204 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21204 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21204 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21204 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21204 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21204 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21318 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21318 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21318 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21318 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27360 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14060 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6768 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6768 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6768 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6768 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3420 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3420 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23712 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383617689
7.3.4) Miejscowość: Studzianka 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-532
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI KONSTANTYNÓW
więcej: przetargi KONSTANTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja obozów językowych z języka angielskiego dla uczniów Zespołu Szkół w Sokołowie Młp."
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z podziałem na części." w ramach projektu pn.: "ZAOPIEKOWANI - kompleksowe wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów z terenu powiatu bialskiego
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Przeprowadzenie szkolenia elektrycznego G1 do 1kv pod nazwą ,,SEP dla uczniów z egzaminem" w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS7 w Katowicach.
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.