eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubowidz › Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lubowidz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubowidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 65 82 078

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl http://bip.uglubowidz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabb5e5e-ede8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000126/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu wraz z jego ważeniem, transportem własnym i rozładunkiem w ilości oraz spełniający poniższe wymagania jakościowe:
- 315 ton węgla typu „Eko-groszek” workowany o wartości opałowej ≥ 26Mj/kg
- 150 ton węgla typu „Eko-groszek” luzem o wartości opałowej ≥ 26Mj/kg

Określona ilość zapotrzebowania na węgiel ma charakter szacunkowy i w zależności od warunków atmosferycznych może ulec zmianie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej i finansowej za niezrealizowanie części zamówienia. Wykonawca nie będzie rościł pretensji w przypadku zmiany wartości szacunkowej wykonanego zadania.

Węgiel typu „Eko-groszek” workowany i luzem musi spełniać minimalne wymagania:
- wartość opałowa ≥ 26Mj/kg
- uziarnienie: 5 – 25 mm
- zawartość popiołu mniej niż 10 %
- zawartość siarki max. 0,8 %
- wilgotność mniej niż 12 %

Dostawy towaru odbywać się będą sukcesywnie stosownie do składanych zamówień, z zastrzeżeniem możliwości każdorazowej minimalnej dostawy w ilości 10 ton. Wykonawca musi załączyć wiarygodny dokument – certyfikat węgla przy każdej jego dostawie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność) oraz dokument potwierdzający wagę dostarczonego towaru. Wykonawca, po uprzednim sprawdzeniu w obecności przedstawiciela Zamawiającego wagi dostarczonej partii węgla dostarczy go na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbioru zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ „Wykaz miejsc dostaw węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu”.

Transport, ważenie oraz rozładunek będzie wykonywany na koszt własny Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań oferowanego towaru, w przypadku stwierdzenia nie spełnienia minimalnych wymagań określonych w SWZ Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami przeprowadzenia powyższych badań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331731,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437172,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331731,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD NOWAK S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581565078

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 60

7.3.4) Miejscowość: Reda

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331731,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.