eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno w latach 2021-2022 - prace pozostałe do wykonania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno w latach 2021-2022 – prace pozostałe do wykonania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6f4d481-be6b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno w latach 2021-2022 – prace pozostałe do wykonania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6f4d481-be6b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007702/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno w latach 2021-2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128564

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3014077,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na dokończeniu roboty budowlanej pn. „Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno w latach 2021-2022”, która podzielona jest na następujące zadania:
1) Zadanie I – „Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno - Odcinki A, B, C, D”,
2) Zadanie II – „Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno – Odcinek E”,
3) Zadanie III – „Przebudowa dróg w miejscowości Bobrowice i Bobrowiczki w Gminie Sławno – Odcinki F i G”,
zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi.
2. Przedmiot zamówienia określają załączone do SWZ dokumentacje projektowe budowlano – wykonawcze:
1) Zadanie I:
a) Projekt budowlano-wykonawczy „Rozbudowa i przebudowa drogi z Bobrowic do Bobrowiczek obejmująca odcinki dróg gminnych 170031Z, 170032Z i 170033Z w ramach zadania: przebudowa i budowa drogi z Bobrowic do Bobrowiczek obejmująca odc. dróg gminnych nr 170031B, 170032Z, 170033Z”, w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
c) Projekt Stałej Organizacji Ruchu, w zakresie dz. nr 118, 117, 304, 124, 298, 305, obr. Bobrowice i dz. nr 378, 286, 322, 42, 381, 45/1, 45/2 , 46, 47, 48, 49, 50,77/1 obr. Bobrowiczki, gmina Sławno,
2) Zadanie II:
a) Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa drogi gminnej nr 170031Z wraz z drogą wewnętrzną położoną na działkach nr: 303, 64, 65, 65/1, 318 obręb 0001 Bobrowice w Bobrowicach w ramach zadania: przebudowa i budowa drogi z Bobrowic do Bobrowiczek obejmująca odc. dróg gminnych nr 170031Z, 170032Z, 170033Z”, w zakresie drogi wewnętrznej na dz. nr 318, 303, 65, 65/1 i 64 obr. Bobrowice, gmina Sławno, w branży drogowej i sanitarnej,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
c) Projekt Stałej Organizacji Ruchu, w zakresie dz. nr 318, 303, 65, 65/1 i 64, obr. Bobrowice, gmina Sławno,
3) Zadanie III:
a) Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa dróg na działkach 124 i 300/1 w obr. Bobrowice, gmina Sławno”,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, będące częścią projektu „Przebudowa drogi gminnej nr 170031Z wraz z drogą wewnętrzną położoną na działkach nr: 303, 64, 65, 65/1, 318 obręb 0001 Bobrowice w Bobrowicach w ramach zadania: przebudowa i budowa drogi z Bobrowic do Bobrowiczek obejmująca odc. dróg gminnych nr 170031Z, 170032Z, 170033Z”,
oraz szkic sytuacyjny, na którym wskazano zakres wykonanych prac wraz z zestawieniem prac pozostałych do wykonania (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SWZ), które stanowi podstawę do sporządzenia wyceny i rozliczenia robót z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zadanie I – dokończenie przebudowy odcinków dróg (numeracja zgodna z projektem budowlanym):
a) odcinek A o dł. 617,33 m,
b) odcinek B o dł. 145,00 m,
c) odcinek C o dł. 214,82 m,
d) odcinek D o dł. 347,14 m,
w tym m.in.:
 roboty przygotowawcze, ziemne,
 wykonanie zjazdów z kostki betonowej i asfaltu,
 wykonanie zjazdu z drogi krajowej nr 6,
 wykonanie chodnika z kostki betonowej,
 wykonanie jezdni bitumicznej,
 wykonanie humusowania terenów zielonych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 regulacja i uzupełnienie elementów kanalizacji deszczowej (wraz z czyszczeniem),
 regulacja wysokościowa istniejących elementów uzbrojenia terenu,
 usunięcie kolizji elektrycznych.
2) Zadanie II – dokończenie przebudowy odcinka drogi (numeracja niezgodna z projektem budowlanym) odcinek E o dł. 178,30 m (w projekcie budowlanym – odcinek B), w tym m.in.:
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) wykonanie zjazdów z kostki betonowej i asfaltu,
c) wykonanie jezdni bitumicznej,
d) wykonanie parkingów z kostki betonowej,
e) wykonanie humusowania terenów zielonych,
f) wykonanie oznakowania,
g) regulacja wpustów deszczowych z dostawą i montażem krat,
h) regulacja wysokościowa istniejących elementów uzbrojenia terenu.
3) Zadanie III – dokończenie przebudowy odcinków drogi (numeracja zgodna z projektem budowlanym):
a) odcinek F o dł. 41,92 m,
b) odcinek G o dł. 235,37 m,
w tym m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 wykonanie zjazdów z asfaltu,
 wykonanie jezdni bitumicznej,
 wykonanie humusowania terenów zielonych.
4. UWAGI DO ZAMÓWIENIA:
1) Do SWZ dołączono załącznik graficzny (załącznik nr 7 do SWZ) przedstawiający zakres poszczególnych zadań wraz z zaznaczonymi elementami do wykonania.
2) Do SWZ dołączono zestawienie prac pozostałych do wykonania (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SWZ), które stanowi podstawę do sporządzenia wyceny i rozliczenia robót.
3) Zamówienie nie obejmuje wykonania odcinka A z projektu budowlanego „Przebudowa drogi gminnej nr 170031Z wraz z drogą wewnętrzną położoną na działkach nr: 303, 64, 65, 65/1, 318 obręb 0001 Bobrowice w Bobrowicach w ramach zadania: przebudowa i budowa drogi z Bobrowic do Bobrowiczek obejmująca odc. dróg gminnych nr 170031Z, 170032Z, 170033Z”, ponieważ odcinek ten został już wykonany w poprzednim etapie inwestycji.
4) Jezdnia na odcinku E od km 0+000,00 do km 0+018,00 oraz od km 0+196,30 do km 0+202,81 została wykonana w poprzednim etapie inwestycji (dotyczy zadania II).
5) Teren zielony wykonać jedynie w zakresie ułożenia warstwy humusu gr. 10 cm na powierzchni 2500 m2 wraz z wyrównaniem oraz dostawy nasion trawy (1kg/50m2 – łączna ilość 50 kg); zamówienie nie obejmuje siewu trawy.
6) Dla istniejących studni kanalizacji sanitarnej będących w obszarze realizowanej drogi należy przewidzieć montaż pierścienia odciążającego, wyminę uszczelek przy teleskopach studni PVC oraz wymianę teleskopów oraz pokryw studni. Zastosować pokrywy typu D400.
7) Zamówienie będzie rozliczane na podstawie odbiorów częściowych i końcowego zgodnie z pozycjami harmonogramu robót.
5. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w:
1) Projektach budowlano – wykonawczy w branży drogowej, sanitarnej, teletechnicznej i elektrycznej.
2) Projektach Stałej Organizacji Ruchu.
3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Decyzjach i uzgodnieniach załączonych do dokumentacji przetargowej.
5) Szkicu przedstawiającym zakres wykonanych robót.
6) Zestawieniu prac pozostałych do wykonania stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Podstawą do przyjęcia ilości robót w kosztorysie ofertowym i zestawieniu rzeczowo – finansowym (Załącznik nr 8 do umowy) jest zestawienie prac pozostałych do wykonania stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do niniejszego postępowania.
6. Wykonawca wprowadzi tymczasową organizację ruchu.
7. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
8. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego).
2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór.
3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością.
5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy.
8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
11) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
12) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
9. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
c. d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2999989,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999989,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2999989,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMADO – BRZEZIŃSKI Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013338

7.3.3) Ulica: Sznurki 115

7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2999989,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.