Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa Cateringowa - przygotowywanie i dostawa wyżywienia dla pacjentów oraz odbiór resztek pokonsumpcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142011670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagórze k/Warszawy
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@centrumzagorze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72c634dc-1167-4ed7-8719-bed5743c7d1e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa Cateringowa - przygotowywanie i dostawa wyżywienia dla pacjentów oraz odbiór resztek pokonsumpcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72c634dc-1167-4ed7-8719-bed5743c7d1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie zostało opublikowane w dniu 21.02.2025r.(7/ZP/2025). Spółka jest w trakcie oceny ofert i wyjaśnienia omyłek rachunkowych oraz pisarskich.
Zamówienie z wolnej ręki podyktowane jest natychmiastowym zabezpieczeniem spółki w dostarczenie pożywienia dla pacjentów szpitali, którzy z uwagi na brak pożywienia, mogliby doznać uszczerbku w związku z wydłużeniem procedury poprzez udzielenie zamówienia w trybie konkurencyjnym co niewątpliwie wpłynęło by na zdrowie i życie pacjentów. Tym samym potrzeba natychmiastowej realizacji zamówienia jest podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych skutków zaniechania niezwłocznego podjęcia działań.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków dla pacjentów (dzieci i młodzież) Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do zaproszenia
3. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia:
1) Zagórze k/Warszawy (05-462),
2) ul. 3 Maja 127, 05- 420 Józefów,
3) ul. Kochanowskiego 27/29, 01-864 Otwock, ,
4) ul. Koszykowa 79a Oddział Dzienny, 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 79a.
4. Zamawiający szacuje następującą ilość zamawianych posiłków:
Średnia przewidywana dzienna ilość: śniadań, obiadów, drugich śniadań lub podwieczorków oraz kolacji wynosi 182, tj. 8 008 osobodni
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894220-9 - Posiłki szpitalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230682,82 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe ,,KUDASZEWICZ” Barbara Kudaszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261391133
7.3.4) Miejscowość: Sulbiny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Barbara Kudaszewicz PPH "KUDASZEWICZ"
jakie przetargi wygrała firma
Barbara Kudaszewicz PPH "KUDASZEWICZ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230682,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-19 do 2025-04-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.