eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016289146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 52

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-241

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 50 44 800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pma.pl/nowe/przetargi/index.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


muzeum

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e490967-f434-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00134181/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134943/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG do pracowni badań rentgenowskich zabytków archeologicznych.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony, złożony i uruchomiony na miejscu w siedzibie Zamawiającego, tj. w pomieszczeniach 214 i 215 na 2 p. (ciąg komunikacyjny bez windy).
3. Celem zakupu jest urządzenie umożliwiające wykonywanie zdjęć rentgenowskich zabytków oraz gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie ich cyfrowej wersji, zgodnie z obowiązującymi obecnie nowoczesnymi technologiami. Realizacja wnioskowanego zakupu sprzętu umożliwi funkcjonowanie pracowni badań rentgenowskich zgodnie z zapotrzebowaniem współczesnej archeologii oraz wymaganiami w zakresie konserwacji zabytków archeologicznych.
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres gwarancji i, pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w SWZ (w szczególności w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 4 - Projektowane postanowienia umowy).
5. Miejsce dostawy/realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego, którą jest Państwowe Muzeum Archeologiczne w Warszawie, ul. Długa 52, 00-241 Warszawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nie spełnia wymagań Zamawiającego w następujących punktach:
Oferta wykonawcy, tabela „WYMAGANIA TECHNICZNE – WARUNKI GRANICZNE I PODLEGAJĄCE OCENIE”
Punkt 37: „Odporność na uszkodzenia mechaniczne, pozytywny test upadku z wysokości minimum 1m”
Zamawiający wymagał „potwierdzenia przez Wykonawcę wymaganych parametrów lub podania ich zakresu”. Zamawiający zastrzegł w specyfikacji warunków zamówienia, że „brak potwierdzenia wymaganego parametru/warunku będzie traktowany jako brak danego parametru/warunku w oferowanej konfiguracji urządzenia” i będzie skutkował odrzuceniem oferty. Wykonawca nie potwierdził spełniania wymagania Zamawiającego w zakresie odporności na uszkodzenia mechaniczne. Tym samym oferta wykonawcy nie spełnia w tym zakresie wymagania Zamawiającego i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą pzp”,
Punkt 42: „Zestaw komputerowy 4-ro rdzeniowy z taktowaniem > od 3 GHz, pamięcią RAM nie mniejszą niż 16 Gb, dyskiem SSD minimum 512 Gb z monitorem HD, 24” o rozdzielczości nie mniejszej niż 1980 X1024 z niezbędnym wyposażeniem klawiatura, mysz optyczna bezprzewodowa.”
Zamawiający wymagał od Wykonawcy podania producenta i modelu oferowanego komputera. Zamawiający zastrzegł, że brak wskazania w wymaganych miejscach nazwy producenta i modelu będzie skutkował odrzuceniem oferty. Wykonawca nie podał producenta i modelu oferowanego komputera. Tym samym oferta wykonawcy nie spełnia w tym zakresie wymagania Zamawiającego i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Punkt 57: „Automatyczne i ręczne zapamiętywanie obrazów cyfrowych w formatach BMP, JPEG, JPG2000, PNG, TIFF w wersji oryginalnej i z nakładkami do dalszej obróbki przy użyciu edytora tekstu lub oprogramowania do prezentacji”
Zamawiający wymagał zapamiętywania obrazów cyfrowych w formatach BMP, JPEG, JPG2000, PNG, TIFF. Wykonawca zaoferował rozwiązanie dla formatów JPEG, PNG, TIFF, BMP (Bitmap). Co oznacza że oferowany sprzęt nie spełnia wymagań Zamawiającego w zakresie formatu JPG2000. Tym samym oferta nie spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie oferowanych formatów. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Punkt 63: „Dodatkowy monitor wysokiej rozdzielczości do udostępniania obrazów”
Zamawiający wymagał od Wykonawcy podania producenta i modelu oferowanego monitora. Wykonawca nie wskazał konkretnego modelu, zaproponował natomiast rozwiązanie „nie gorsze niż Philips 243S5LJMB/00”, co jest jedynie podaniem punktu odniesienia dla całej gamy rozwiązań różnych producentów. Jest to niedopuszczalne w związku z faktem, że nie ma możliwości na etapie weryfikacji oferty odniesienia do konkretnego urządzenia w zakresie jego parametrów oraz wpływa to na nierówne traktowanie w zakresie przedstawionej oferty dla innych Wykonawców – dając Wykonawcy możliwość dowolnego wyboru w zakresie oferowanego towaru już po etapie złożenia ofert. Zamawiający zastrzegł, że brak wskazania w wymaganych miejscach nazwy producenta i modelu oferowanego urządzenia będzie skutkował odrzuceniem oferty. Tym samym oferta wykonawcy nie spełnia w tym zakresie wymagania Zamawiającego i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499995,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.