Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186011/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2022/BZP 00037230/01 - Wynik z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenie usług inżyniera kontraktu dla zadania: „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pawilonu dla szympansów i makaków japońskich z wybiegami zewnętrznymi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350029679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-232
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo-krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie ogrodu zoologicznego, zarządzanie lasem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług inżyniera kontraktu dla zadania: „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pawilonu dla szympansów i makaków japońskich z wybiegami zewnętrznymi”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5df8b89-118f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zoo-krakow.pl/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu:1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 1.2.
ePUAPu, dostępnego pod adresem: /ZOO_KRAKOW/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej,
której adres wskazano w sekcji I.1) SWZ.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto
na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
(ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BR-271-9/2021 (365)
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług inżyniera kontraktu na wykonanie robót budowlanych pod nazwą: „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pawilonu dla szympansów i makaków japońskich z wybiegami zewnętrznymi”
2. Dokumentacja projektowa dla zadania objętego świadczonymi usługami jest dostępna na stronie internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=142098
3. Zamówienie (świadczenie usług inżyniera kontraktu) obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wszystkich branż: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej (w tym: wod-kan, c.o.) wraz z technologią basenu, elektrycznej i drogowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 oraz ust. 2 p.z.p., polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia podstawowego i zgodnych z nim, których całkowita, łączna wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą polegać w szczególności na objęciu nadzorem zamówień uzupełniających lub dodatkowych do zamówienia będącego przedmiotem inwestycji objętej nadzorem, jeżeli zostaną one udzielone po upływie planowego terminu realizacji inwestycji lub w jego toku.
Warunki umowne na jakich zostaną udzielone ewentualne zamówienia podobne: podstawą do negocjacji warunków udzielania zamówienia będzie wzór umowy nie odbiegający istotnie od postanowień wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: KWALIFIKACJE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – CZĘSTOTLIWOŚĆ INSPEKCJI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. posiadają wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania obejmującego budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont obiektu kubaturowego przy czym kubatura brutto budynku objętego nadzorem wyniosła min. 10 000 m3 , a wartość zrealizowanych usług co najmniej 150 000,00 złotych brutto;2. dysponują następującymi osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia:
2.1. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego pełniącego jednocześnie funkcję Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego posiadającym :
a) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w zakresie robót budowlanych polegających na budowie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, gdzie wykonanych robót budowlanych (w całości dla wszystkich branż), podczas gdy były one objęte kierownictwem lub nadzorem wyniosła nie mniej niż 8 000 000,00 złotych brutto.
2.2. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej posiadającym:
a) uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w zakresie robót budowlanych w branży elektrycznej, gdzie wykonanych robót budowlanych (w całości dla wszystkich branż) podczas gdy były one objęte kierownictwem lub nadzorem wyniosła nie mniej niż 8 000 000,00 złotych brutto;
.2.3. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej posiadającym:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w zakresie robót budowlanych w branży sanitarnej, gdzie wykonanych robót budowlanych (w całości dla wszystkich branż) podczas gdy były one objęte kierownictwem lub nadzorem wyniosła nie mniej niż 8 000 000,00 złotych brutto;
2.4. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjnej posiadającym:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
b) doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w zakresie robót budowlanych w branży konstrukcyjnej, gdzie wykonanych robót budowlanych (w całości dla wszystkich branż) podczas gdy były one objęte kierownictwem lub nadzorem wyniosła nie mniej niż 8 000 000,00 złotych brutto.
2.5. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej:
c) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalności drogowej;
d) doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub robót w zakresie robót budowlanych w branży drogowej, gdzie wykonanych robót budowlanych (w całości dla wszystkich branż) podczas gdy były one objęte kierownictwem lub nadzorem wyniosła nie mniej niż 5 000 000,00 złotych brutto;
2.6. specjalistą ds. rozliczeń
Co najmniej jedna spośród osób: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – Koordynator Czynności Nadzoru Inwestorskiego lub którykolwiek z branżowych Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego winna mieć kwalifikacje wymienione w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub odpowiednie – z punktu widzenia czynności wykonywanych w toku realizacji zamówienia – kwalifikacje zdobyte zgodnie z właściwymi przepisami w zakresie ochrony zabytków t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710, 954.
W odniesieniu do powyższych wymagań stawianych Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego – Koordynatorowi Czynności Nadzoru Inwestorskiego oraz branżowym Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodne z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414)
Funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego oraz branżowych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego mogą również wykonywać osoby posiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przed 01.01.1995 r. właściwych przepisów jeżeli uprawnienia te, pozwalają na pełnienie funkcji, o których mowa odpowiednio w punkcie 1.2.2.
Funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego oraz branżowych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – Koordynator Czynności Nadzoru Inwestorskiego oraz branżowi Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym,
a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym
i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych oraz zagadnień ekonomicznych i prawnych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
W przypadku kwot w walutach obcych dla potwierdzenia spełnienia, któregokolwiek z warunków wymienionych w ust. 1.2, Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia zakończenia świadczenia tych robót budowlanych. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/ . Jeżeli dla potrzeby oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie dokonywał przeliczenia na PLN kwot w walutach obcych wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, jeżeli na dzień wskazany wyżej jako moment dokonania przeliczenia, kurs stanowiący podstawę przeliczenia nie zostanie przez NBP opublikowany, podstawą przeliczenia będzie kurs NPB opublikowany w dniu najbliższej publikacji mającej miejsce po dniu o którym mowa wyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w okolicznościach opisanych art. 455 p.z.p.2. Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację, zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy;
2) zaistnieją okoliczności związane z wydłużeniem realizacji robót budowlanych
o których mowa w § 2 ust. 1, objętych na podstawie Umowy nadzorem, a to:
a) wynikające z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy robót budowlanych opóźnienie przekazania placu budowy lub rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych;
b) wynikające z wystąpienia siły wyższej,
c) wynikające z wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających znacząco od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub wykonanie procedur odbiorowych (przeprowadzanie prób i sprawdzeń) lub innych niedających się przewidzieć okoliczności (w tym działania osób trzecich np. właściwych instytucji lub organów w tym instytucji współfinansujących inwestycję), jeżeli będą one uniemożliwiać prawidłowe zrealizowanie (jakościowe, terminowe) robót pomimo zastosowania adekwatnych środków technicznych lub/i organizacyjnych lub/i prawnych przez wykonawcę;
d) wynikające z zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania robót budowlanych;
e) wynikające z wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, mających wpływ na termin realizacji robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym;
f) przerwą w realizacji robót budowlanych wynikającą z odstąpienia od umowy
o roboty budowlane przez którąkolwiek z jej stron trwającą do czasu udzielenia nowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia publicznego obejmującego dokończenie robót budowlanych;
g) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na przedłużenie realizacji umowy o roboty budowlane.
3) zaistnieją okoliczności związane z skróceniem, zaprzestaniem, przerwaniem realizacji robót budowlanych o których mowa w § 2 ust. 1, objętych na podstawie Umowy -nadzorem, a to:
a) odstąpieniem od umowy o roboty budowlane przez którąkolwiek z jej stron,
b) wynikające z wystąpienia siły wyższej,
c) innego nadzwyczajnego zdarzenia np. katastrofy budowlanej.
3. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 3) w zakresie terminu realizacji usług objętych Umową będą dopuszczalne wyłącznie proporcjonalnie, tj. w takim zakresie (czasie), w jakim ukończenie przedmiotu Umowy jest lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek zaistnienia okoliczności określonych w ust. 2 pkt 3).
4. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 4) w zakresie terminu usług objętych Umową będą dopuszczalne wyłącznie wówczas, jeżeli będzie to obiektywnie uzasadnione, racjonalne z punktu widzenia celu umowy o wykonanie robót budowlanych o których mowa
w § 2 ust. 1 Umowy.
5. Zmiany wskazane w zakresie terminu realizacji robót budowlanych określonego w § 6 ust. 3 będą dopuszczalne w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności określonych w ust. 2 pkt 3) lub pkt 4).
6. Zmiana obejmująca zmianę zakresu wykonywanych usług nadzoru, poprzez pominięcia ich części, lub poprzez dodanie lub ich zastąpienie innym zakresem usług Nadzoru, jest możliwa wyłącznie w związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w ust. 2, jeżeli jest to niezbędne dla realizacji celu Umowy.
7. Zmiana w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 8, jest dopuszczalna wyłącznie w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 3) lub 4), i może polegać w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu usług nadzoru objętych Umową na, odpowiednio, zmniejszeniu lub zwiększeniu wynagrodzenia. Ewentualne korekty wynagrodzenia są dopuszczalne wyłącznie w stopniu proporcjonalnym, z odpowiednim uwzględnieniem cen rynkowych za usługi objęte zmianą.
Pozostały zakres zmian został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przewidywany przez Zamawiającego okres realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące miesiące (jest to termin orientacyjny – zamówienie obejmuje okres od dnia jego udzielenia, przez cały okres realizacji robót budowlanych, o których mowaw pkt. 3.1 niniejszej sekcji, okres rozliczeniowy dla rzeczonych robót budowlanych oraz 18 miesięcy w okresie zgłaszania wad z tytułu rękojmi i gwarancji licząc od daty prawidłowego zakończenia robót budowlanych).
Okres rozliczeniowy wynosi 30 dni od daty prawidłowego zakończenia i oddania do użytkowania robót budowlanych. Rzeczywisty termin realizacji zamówienia może zostać na wniosek Zamawiającego wydłużony lub skrócony, stosownie do rzeczywistego czasu wykonania robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór.
Przewidywany termin przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych: wrzesień 2021 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.