Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108698/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00120419/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich
administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-656eaad3-a660-49d3-8fee-9af3032e63ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkichadministrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-656eaad3-a660-49d3-8fee-9af3032e63ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096495/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2910.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 390485,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług obejmuje:ZADANIE NR 1:
1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie),
2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń;
3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik
4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń;
5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:
a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy,
b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie):
6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 44506,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie),
2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,
3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik
4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,
5) utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew poprzez:
a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, usuwanie połamanych zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew,
b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie),
6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 68297,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach,
2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,
3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik
4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,
5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach,
6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 51093,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), w obrębie wysp dzielących oraz chodników poprzez zamiatanie ręczne,
2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,
3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię, wyspę dzielącą lub chodnik
4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,
5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:
a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy,
b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie),
6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 53493,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5:1) utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie), w obrębie wysp dzielących oraz chodników poprzez zamiatanie ręczne,
2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,
3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię, wyspę dzielącą lub chodnik
4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,
5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy;
6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 42122,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6:1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne,
2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,
3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik
4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,
5) utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy;
6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 25546,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7:1) utrzymanie w ciągłej czystości poprzez mechaniczne zamiatanie nawierzchni w pasie o szerokości min. 1 m od krawężnika i ścieku
2) utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń,
3) usuwanie trawy przerastającej nawierzchnie, chodnik, ścieżkę rowerową na drodze
4) utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń,
5) utrzymanie zieleni w pasie drogowym:
a) koszenie trawy i chwastów z pobocza oraz na skarpach i przeciwskarpach;
b) utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew,
6) wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 105425,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53913,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53913,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53913,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021893390
7.3.3) Ulica: os. Konstytucji 3 Maja 25F lokal 71
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53913,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79963,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GRAWTECH” Przemysław Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369279677
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 10
7.3.4) Miejscowość: Trzebiel
7.3.5) Kod pocztowy: 68-212
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Grawtech" Przemysław Wasilewski
jakie przetargi wygrała firma
"Grawtech" Przemysław Wasilewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66268,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczecińska Dagmara, HORTICULTURA PSRO Przedsiębiorstwo Specjalnych Robót Ogrodniczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977944747
7.3.3) Ulica: Bema 1
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GRAWTECH” Przemysław Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369279677
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 10
7.3.4) Miejscowość: Trzebiel
7.3.5) Kod pocztowy: 68-212
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Grawtech" Przemysław Wasilewski
jakie przetargi wygrała firma
"Grawtech" Przemysław Wasilewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Zadania nr 5 wpłynęły dwie oferty. Oferta z najniższą ceną tj. 63 072,00 zł brutto przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 45 000,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu jedyna złożona oferta w zakresie Zadania nr 6 z ceną ofertową brutto: 44 064,00 zł, przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, tj.: 28 000,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Zadania nr 7 wpłynęły trzy oferty. Oferta z najniższą ceną tj. 133 887,60 zł brutto przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 114 000,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót oraz zarzadzanie kontraktem pn. "Rozbiórka starego i budowa nowego mostu w m. Santok w ciągu dr woj. nr 158 w km 11+777".
- Dostawa mieszanki bazaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego oraz środków ochrony indywidualnej i przedmiotów ekwipunku osobistego strażaków
- Naprawy i konserwacje ambulansów medycznych
- SUKCESYWNY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- Utrzymanie czystości dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa - powtórzony
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.