eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523241864

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.osielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b34ac900-ae8c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019844/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa klimatyzacji w Szkole Podstawowej w Osielsku Budowa klimatyzacji w Szkole Podstawowej w Maksymilianowie Budowa klimatyzacji w Szkole Podstawowej w Żołędowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.B.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349097,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szkoły Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż nowych, nieużywanych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem robót remontowo – budowlanych i instalacyjnych oraz konserwacją urządzeń w okresie gwarancji.
Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się do:
- Dostarczenia urządzeń, ich rozładunku i dostarczenia do miejsca instalacji.
- Wykonania instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne i wewnętrzne.
- Montażu urządzeń klimatyzacyjnych.
- Wykonania instalacji chłodniczej.
- Wykonania instalacji odprowadzenia skroplin.
- Wykonania przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przez ściany/stropy budynków wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz oraz wykonania lub odtworzenia przejść pożarowych przy przechodzeniu przez strefy pożarowe.
- Uruchomienia i wykonania prób funkcjonalnych.
- Wykonania pomiarów instalacji elektrycznej.
- Konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji w ramach zaoferowanego wynagrodzenia.
- Dokonywania wpisów do karty urządzenia w centralnym Rejestrze Operatorów przez osobę posiadającą certyfikat F-gazowy.
- Wykonania wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych klimatyzacji i doprowadzeniu budynku i pomieszczeń do ich stanu pierwotnego sprzed montażu (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji), z zastrzeżeniem, że wykonanie robót budowlanych będzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego i przepisami BHP.
- Regulacji urządzeń klimatyzatorów przed przekazaniem Zamawiającemu oraz przekazania Zamawiającemu sprawnej instalacji.
- Przeszkolenia użytkowników urządzeń potwierdzonego stosownym protokołem.
- Zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego.
- Uwzględnienia akcesoriów niezbędnych do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania.
Realizacja robót:
1. Rozpoczęcie robót od dnia 27.06.2022 r. W czasie realizacji robót budynek szkoły w sezonie letnim tj. do 19.08.2022 r. będą dostępne od 7:00 do godzin popołudniowych. W przypadku zaistnienia konieczności wykonywania robót po dniu 19.08.2022 r. prace montażowe będą mogły być prowadzone wyłącznie po godzinie 15:00. Grafik prac należy uzgodnić z 7 dniowym wyprzedzeniem z zarządcą jednostki.
2. Wszelkie prace mają być prowadzone w godzinach wcześniej ustalonych z zarządca budynku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych prac oraz zgodność ich wykonania z dokumentacją projektową. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju.
4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SWZ wraz z załącznikami, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego.
5. Wykonawca zobowiązuje się:
a) usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty i stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy.
b) zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za:
- zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich,
- zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac,
- utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót,
- natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
- prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z SWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi przepisami i normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej.
7. Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory.
8. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym
dokumentację powykonawczą.
9. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Realizacja zamówienia ma obejmować:
ETAP I Wykonawstwo
1) montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji w pomieszczeniach – zgodnie z projektem wykonawczym
2) montaż klimatyzatorów zewnętrznych wraz z konstrukcją wsporczą w miejscach wynikających z projektu wykonawczego. Ewentualne zmiany lokalizacji jednostek zewnętrznych lub wewnętrznych należy uprzednio uzgodnić z inspektorem nadzoru.
3) wykonanie instalacji i podłączeń, w tym zasilania elektrycznego, mediów chłodzących i skroplin (urządzenia zasilane z istniejącej rozdzielni elektrycznej, a instalacja poprowadzona w listwach montażowych),
4) wykonanie zabudowy instalacji,
5) wykonanie robót towarzyszących branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia,
6) Zamawiający będzie odbierał roboty zanikające i podlegające zakryciu oraz dokona odbioru końcowego
7) świadczenie obsługi serwisowej w okresie udzielonej rękojmi/gwarancji od daty odbioru instalacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urządzeń,
2. Minimalne wymagania techniczne dla urządzeń i instalacji klimatyzacji :
1) sterowanie jednostek wewnętrznych pilotami bezprzewodowymi z możliwością regulacji temperatury i wydatku powietrza
2) odprowadzenie skroplin ciśnieniowo poprzez pompki skroplin
3. Ogólne warunki realizacji zmówienia.
1) zasilanie elektryczne do urządzeń wykonać zgodnie z DTR urządzenia,
2) przed przystąpieniem do realizacji robót zostaną ustalone przez Strony szczegóły dotyczące wykonania instalacji elektrycznej zasilającej instalację klimatyzacji,
3) dla urządzeń należy przyjąć niezależną tablicę bezpiecznikową,
4) podłączenie zasilania klimatyzacji wykonać z GTR wydzielonym obwodem elektrycznym,
5) Wykonanie przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przez ściany/stropy budynków wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz oraz wykonania lub odtworzenia przejść pożarowych przy przechodzeniu przez strefy pożarowe.
6) w trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Prawa budowlanego, bhp, p.poż., ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz innych obowiązujących przepisów prawa związanych z realizacją zamówienia, a także ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót, z uwagi na fakt, iż roboty prowadzone będę w czynnych obiektach użyteczności publicznej,
7) materiały i wyroby użyte w trakcie realizacji zamówienia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty/atesty oraz spełniać postanowienia art.10 ustawy Prawa budowlanego,
8) Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty i uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest montować urządzenia (jednostki wewnętrzne i zewnętrzne) oraz wszelkie instalacje zgodnie z projektem wykonawczym. Instalacje winny być prowadzone n/tynkowo w listwach montażowych (obudowane przed dostępem osób trzecich)
10) Transport materiałów, urządzeń na miejsce wykonania zamówienia oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę.
11) Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego w aktualnych przepisach ustawy o odpadach, a w szczególności jest odpowiedzialny i zobowiązany do gospodarowania tymi odpadami.
12) wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, potwierdzającą należyte wykonanie przedmiotu umowy – w zakresie wymaganym przez -zamawiającego, w tym m. in. protokoły z rozruchu urządzeń, prób szczelności i napełniania instalacji oraz z wykonanych pomiarów elektrycznych, podpisanych przez osoby uprawnione do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznych.
13) Zamawiający wymaga, aby wykonawca w trakcie realizacji niniejszego zamówienia dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w branży elektrycznej oraz osobą posiadającą stosowne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne i dozorowe (E i D).
14) Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty branży elektrycznej oraz prace kontrolno-pomiarowe instalacji elektrycznej (wykonanie pomiarów i sporządzenie protokołów) były realizowane przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia (elektroenergetyczne SEP, I grupa).
15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na swój koszt wymagany sprzęt do realizacji niniejszego zamówienia tj. przyrządy pomiarowe, które powinny mieć certyfikat na znak bezpieczeństwa CE i być oznaczone tym znakiem oraz powinny być wzorcowane w okresach zalecanych przez producenta sprzętu.

cd. zgodnie z opisem w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197136,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197136,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Konsultingowe SANIVEST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642406428

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197136,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.