Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129025/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00137250/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji SPZOZ w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.8.) Numer faksu: 6444483
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spzoz-siedlce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji SPZOZ w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a228e4b8-be85-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012606/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych i segregowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: odpady komunalne/411/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
" odbiór niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji SPZOZ
" odbiór odpadów segregowanych z posesji szpitala przy ul. Starowiejskiej 15, ul. Bema 22 i ul. Formińskiego 14
" przekazanie odpadów do unieszkodliwienia
" zapewnienia stałej konserwacji i sprawności technicznej - wymiany i naprawy uszkodzonych pojemników, oraz utrzymania ich w należytym stanie,
" wywozu nieczystości stałych według ustalonego harmonogramu
" systematycznej dezynfekcji,
" terminowego opróżniania pojemników
" utrzymania czystości wokół pojemników po usunięciu nieczystości,
" przyjmowania i uwzględniania uzasadnionych reklamacji i ich realizowania w terminie podanym przez Zamawiającego,
Pojemniki do gromadzenia odpadów zapewnia Wykonawca
Wykonawca zapewnia kosze wewnętrzne na segregowane odpady w ilości wskazanej przez zamawiającego
Pojemniki muszą być estetyczne, w dobrym stanie technicznym, posiadać zamknięcia oraz spełniać wymogi służb sanitarnych.
Koszt czasowego przechowywania na wysypisku odpadów oraz utylizacji ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204867,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238232,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238232,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212090331
7.3.3) Ulica: Błonie
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238232 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-05INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
- Przebudowa ulicy Lipowej w miejscowości Pruszyn - Pieńki i ulicy Zacisznej w miejscowości Pruszyn, Gmina Siedlce
- Budowa placu zabaw przy świetlicy w miejscowości Białki, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Pszczew
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.