eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninDostawa wyposażenia dla Centrum Sportów Wodnych w Żninie



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Centrum Sportów Wodnych w Żninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych i Zarządzania Oświatą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365273130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Potockiego 1a

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.gutowska@scuw.gminaznin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scuwznin.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 562-15-54-051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 7

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mos.gminaznin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mos.gminaznin.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla Centrum Sportów Wodnych w Żninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03f62d79-058f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Budowa Centrum Sportów Wodnych wraz z zagospodarowaniem plaży nad Jeziorem Żnińskim Małym” nr RPKP.06.05.00-04-0007/19 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część – Rower wodny

4.5.3.) Główny kod CPV: 34522700-9 - Łodzie z napędem pedałowym

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część – Łódka elektryczna z kompletem wyposażenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część – Zestaw urządzeń rekreacyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 37412000-9 - Sprzęt do uprawiania sportów wodnych

4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część – Łódź wiosłowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 34522600-8 - Łodzie wiosłowe

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część – Silniki elektryczne do łodzi wiosłowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 42111100-1 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część - meble wraz z montażem

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 20600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił najtańszą ofertę z kwotą 22 140,00 zł, kolejna oferta
z najniższą ceną tj. 29 829,96 zł również przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 18 000,00 zł.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę
20 000,00 zł a oferta z najniższą ceną, tj. 54 976,08 zł przewyższa tą kwotę.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę
13 000,00 zł a oferta z najniższą ceną, tj. 25 387,20 zł przewyższa tą kwotę

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę
7 200,00 zł a oferta z najniższą ceną, tj. 26 174,40 zł przewyższa tą kwotę

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę
6 000,00 zł a oferta z najniższą ceną, tj. 46 434,96 zł przewyższa tą kwotę.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części nr 6 nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.