Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196561/01 - Wynik z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych)
do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od 1.10.2021 r.
do 30.06. 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komprachcice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Komprachcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774031712
1.5.8.) Numer faksu: 774031725
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komprachcice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych)
do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od 1.10.2021 r.
do 30.06. 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-211ed484-1135-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002724/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od 1.10.2021 r. do 30.06. 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
1) https://bip.komprachcice.pl/1777/1922/przetargi.html, 2) https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
• miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
• adres skrytki ePUAP: /6300muywi2/skrytka
• poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej (w formacie danych: doc, .docx, .rtf, .pdf, (pliki kompresować należy do formatu ZIP) oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczność
i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierający dane identyfikujące osobę tj. imię (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej, identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony, czas jego złożenia.
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej
i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
Oferta powinna być podpisana przez upoważnioną osobę pod rygorem jej nieważności. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wykazane
w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych; osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, których mowa powyżej.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl.
Instrukcja użytkowania systemu miniPortal dostępna jest na stronie: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal w linku „nowa instrukcja obsługi”.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, pod którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: 1) https://bip.komprachcice.pl/1777/1922/przetargi.html, 2) https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy Komprachcice
ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, tel.: 77 403 17 25, ug@komprachcice.pl
Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Komprachcice jest Maria Grot: tel.: 77 403 17 25, ug@komprachcice.pl
Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: ZP.271.2.2021 pn. Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (...)"
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 16.4. powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada, na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych wykonawcy dotyczących oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 352944,96 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Sukcesywna dostawa oleju opałowego,
lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od 1 października 2021 r. do 30 czerwca 2022 r.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego
grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) od 01.010.2020 – 30.06.2021 r. do obiektów gminy Komprachcice, w szacunkowej ilości ok. 97.500 litrów do niżej wymienionych obiektów:
a) Samorządowy Ośrodek Kultury w Komprachcice (ok. 20.000 l.)
b) Ośrodka Zdrowia w Komprachcicach (ok.30.000 l. )
c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Komprachcicach (34.000 l.)
d) Publiczna Szkoła Podstawowa w Polskiej Nowej Wsi (ok. 12.000 l.)
e) Remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Wawelnie (1.500 l.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 273 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy w godzinach , po otrzymaniu zgłoszenia o zapotrezbowaniu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający że jest wypisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi)
(zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową)
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez właściwy organ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli, Wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie dostawy obejmujące wykonanie co najmniej jednej dostaw przedmiotowego oleju w ilości min. 60.000 litrów w ramach jednej umowy - w przypadku wykazania wartości należycie wykonanych lub wykonywanych dostaw w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy wykazane kwoty wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przesłania ogłoszenia o zamówieniu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie ze wzorem zawartym w w SWZ. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczą-ce:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności do występowa-nia
w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający że jest wypisany do jed-nego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed je-go złożeniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpi-sane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przed-siębiorców będących osobami fizycznymi)
(zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców pro-wadzących działalność gospodarczą lub zawodową)
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi wy-danej przez właściwy organ;
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli, Wykonawca wykaże, że wykonał należycie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 6 i 7 SWZ.
2) Pełnomocnictwo
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;
c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ)
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 6 do SWZ)
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
6) Oświadczenie o grupie kapitałowej
(załącznik nr 8 do SWZ)
Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wymagana forma:
Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
7) kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydana przez właściwy organ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:- Formularz oferty,
- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia,
- Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu,
- Wykaz dostaw,
- Wzór zobowiązania „podmiotu trzeciego”,
- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
-Informacja o braku lub przynależności do grupy kapitałowej,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
• wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem,
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
• warunki określone w zakresie wiedzy i doświadczenia winien spełniać co najmniej jeden
z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje mozliwość dokonania zmiany w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiący załacznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KOMPRACHCICE
więcej: przetargi KOMPRACHCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opałowego do celów grzewczych na potrzeby kompleksów administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu w szacunkowej ilości 25,000 tys. l.
- "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO LEŚNEGO OŚRODKA SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2026"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni w 2026 roku.
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz oleju napędowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie z podziałem na części
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres od stycznia do grudnia 2026r. w ilości 43 000 litrów.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek na terenie Gminy Tczów w 2026 roku
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





