Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149578/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SPRZĘT JEDNORAZOWY – PŁYTKI PETRIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 98 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.wiw.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwo żywności, ochrona zdrowia zwierząt, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĘT JEDNORAZOWY – PŁYTKI PETRIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-561f9ccc-cf78-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 KOŃCÓWKI DO PIPET, SPRZĘT JEDNORAZOWY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149578/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.272.C 12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT JEDNORAZOWY – PŁYTKI PETRIEGO według załącznika nr 3 do SWZ.
1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane produkty były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach i posiadały stosowne certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie UE.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty, którym postawił wymóg sterylności, były zapakowane w opakowania spełniające ten wymóg i posiadały certyfikat potwierdzający sterylność danego produktu, który Wykonawca dostarczy do każdej zamówionej partii produktu na etapie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na dostawę SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO – PŁYTEK PETRIEGO, występuje niemożliwa do usunięcia wada, która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Stan faktyczny:
W dniu 10.05.2022 Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO – PŁYTKI PETRIEGO. W dniu 11.05.2022 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania do przedmiotowego postępowania.
Pytania dotyczyły przeliczenia ilości przedmiotu zamówienia w poz. 2 i poz. 3.
Zamawiający udzielił następujących odpowiedzi na pytania do SWZ:
Pytanie 1.
poz. 2 – nasze jedno opakowanie zawiera 110 sztuk, Zamawiający wymaga 1440 sztuki łącznie, co stanowi 13,09 naszego opakowania. Czy w związku z tym wolą Państwu, abyśmy zaproponowali 13 czy 14 opakowań?
Odpowiedź: Zamawiający wymaga 1440 szt. łącznie. W związku z tym proszę zaproponować 13 opakowań.
Pytanie 2.
poz. 3 – nasze jedno opakowanie zawiera 1005 sztuk, Zamawiający wymaga 2610 sztuk łącznie, co stanowi 2,59 naszego opakowania. Czy w związku z tym wolą Państwu, abyśmy zaproponowali 2 czy 3 opakowania?
Odpowiedź: Zamawiający wymaga 2610 szt. łącznie. W związku z tym proszę zaproponować 3 opakowania.
W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że w związku z udzielonymi odpowiedziami wprowadził Wykonawców w błąd i spowodował, że w postępowaniu zostały złożone nieporównywalne oferty. Dwóch wykonawców złożyło oferty na wymagane przez Zamawiającego ilości zamówienia, tj. poz. 2 – 1440 sztuk, poz. 3 – 2610 sztuk, natomiast jeden z Wykonawców złożył ofertę na poz. 2 – 1430 sztuk, poz. 3 – 3015 sztuk.
Badając oferty, Zamawiający stwierdził, iż udzielił błędnych, wykluczających się jednocześnie odpowiedzi:
a) Zamawiający dopuścił w poz. 2 złożenie 13 opakowań po 110 sztuk, co daje razem 1430 sztuk, a jednocześnie napisał, ze wymaga 1440 sztuk,
b) Zamawiający dopuścił w poz. 3 złożenie 3 opakowań po 1005 sztuk, co daje razem 3015 sztuk, a jednocześnie napisał, ze wymaga 2610 sztuk.
Tym samym Zamawiający spowodował, że Wykonawcy złożyli oferty na inną, różną ilość przedmiotu zamówienia, co powoduje, ze ofert nie można porównać w warunkach uczciwej konkurencji.
Wada ta ma charakter istotny i jest nieusuwalna, zatem dla przywrócenia zgodności z zapisami SWZ konieczne jest unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie, co zostanie przez Zamawiającego dokonane.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup oraz montaż urządzeń do liczenia rowerzystów
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Programu Mentorskiego dedykowanego MMŚP z Pomorza Zachodniego wraz z konferencją podsumowującą
- Budowa zjazdu technicznego na plażę na wysokości ul. Plażowej w Kołobrzegu.
- ZGN.26-25/11 Wynajem wraz z montażem i demontażem domków handlowych na potrzeby Jarmarku Bożonarodzeniowego w 2025
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 szkoleń "MS EXCEL na poziomie średniozaawansowanym" oraz 1 szkolenia "MS EXCEL na poziomie zaawansowanym"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie, wokół budynków Sądu oraz kompleksowe utrzymanie zieleni
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa materiałów medycznych do badań diagnostycznych
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO J. U.
- Zakup materiałów zużywalnych ( zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa materiałów szewnych i siatek chirurgicznych.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.