eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłków › Dostawa odczynników chemicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed3c0cc9-ad14-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed3c0cc9-ad14-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.270.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171461,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NucleoSpin Plant II Mini Kit firmy Macherey Nagel - 4 opakowania(nr katalogowy producenta: 740770.250) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw 250 kolumienek do izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, nasion oleistych, grzybów,
o następujących parametrach:
- materiał wyjściowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej)
lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej);
- objętość elucji - 2 x 50 µl;
- pojemność wiązania - 50 µg;
- czas izolacji – max. 35 min/izolację;
- możliwość przechowywania (do jednego roku) całego zestawu
w temperaturze pokojowej;
- kolumienki filtracyjne i do izolacji oznakowane w sposób umożliwiający ich rozróżnienie;
- zestaw musi zawierać:
o dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi - CTAB;
o bufor precypitacyjny;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;
o bufor elucyjny;
o RNazę A w formie liofilizatu;
o 250 filtrów kolumienkowych do klaryfikacji lizatu;
o 250 kolumienek ze złożem krzemionkowym do izolacji DNA;
o 500 probówek odbierających (2,0ml, bez wieczka);
o podręcznik użytkownika w języku producenta (oryginalny) oraz
w języku polskim lub angielskim
- podręcznik użytkownika musi zawierać następujące treści:
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforów
do izolacji z nasion co najmniej jednego gatunku rośliny naczyniowej;
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforów
do izolacji z co najmniej dwóch innych tkanek dowolnych roślin naczyniowych;
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforu
do izolacji DNA z grzybni;
o skład i pH buforu do elucji;
o informacje na temat obecności szkodliwych składników
w buforach (zgodnie z międzynarodowym kodem „risk phrases”) oraz zalecanych środkach ostrożności (zgodnie z międzynarodowym kodem „safety phrases”);
o szczegółowy protokół izolacji z użyciem buforu SDS;
o szczegółowy protokół izolacji z użyciem buforu CTAB;
o ramowe protokoły (na jednej stronie kartki, gotowe do umieszczenia przy stanowisku pracy) do izolacji z użyciem buforu SDS
oraz z użyciem buforu CTAB;
o protokół do izolacji DNA genomowego z grzybów;
o listę problemów najczęściej występujących w czasie izolacji zestawem oraz zalecenia co do ich rozwiązania (tzw. „troubleshooting”);
- jedno opakowanie pozwala na wykonanie 250 izolacji.
Zestaw NucleoSpin Plant II 96 Core Kit -12 opakowań (nr katalogowy producenta: 740468.4)
umożliwiający przeprowadzenie 4 x 96 izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, grzybów, kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego aparatem do izolacji epMotion 5075.
Zestaw o następujących parametrach:
- materiał objętościowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej) lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej);
- objętość elucji – 100-200 µl;
- pojemność wiązania – 30 µl;
- czas izolacji – ok. 1 godzina / 1 płytka 96-dołkowa(z wyłączeniem etapu lizy komórkowej);
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
o dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi – CTAB;
o bufor precypitacyjny;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufor płuczące;
o bufor elucyjny;
o RNazę A w formie liofilizatu;
o zestaw płytek 96-dołkowych ze złożem krzemionkowym do wiązania DNA;
- podręcznik użytkowania oryginalny (producenta) oraz w języku polskim.
Warunki dodatkowe:
a. Dostawa jednorazowa;
b. Ze względu na czaso- i kosztochłonne procedury optymalizacyjne stacji izolacyjnej epMotion 5075 oraz konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych dla NucleoSpin Plant II 96 Core Kit.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 57513,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw QIAGEN Multiplex PCR Kit (1000) (numer katalogowy producenta: 206145).
Zestaw zawierający następujące składniki w ilościach pozwalających na przeprowadzenie 1000 reakcji PCR w objętości 50ul:
- 1 x 25 ml QIAGEN Multiplex PCR Master Mix zapewniający osiągnięcie stężenia 3mM MgCl2 w mieszaninie reakcyjnej;
- Q-Solution 5x stężony, 1x10,0ml;
- RNAse-Free Water 1x20ml;
- zawiera polimerazę Taq niewykazującą aktywności w temperaturze pokojowej (HotStarTaq DNA);
- mieszanina buforowana układem KCl i (NH4)2SO4;
- możliwość zamrożenia zestawu w celu wydłużenia jego przydatności do użycia;
- zestaw kompletny, tj. zawiera wszystkie reagenty niezbędne do przeprowadzenia PCR po dodaniu markerów i matrycy (HotStarTaq® DNA Polymerase, Multiplex PCR Buffer, dNTP Mix);
- użycie zestawu pozwala na wykonywanie PCR w multipleksach bez konieczności wcześniejszej optymalizacji - 4 opakowania.Warunki dodatkowe:
a. Dostawa w dwóch transzach;
b. Ze względu na czaso- i kosztochłonne procedury optymalizacyjne reakcji multipleks PCR oraz konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 60576,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Polimer POP-7 Polymer for 3500/3500xL (nr kat. producenta: A26073):
- polimer umożliwiający przeprowadzenie elektroforezy kapilarnej w kapilarach o długości 36 cm lub 50 cm, podczas sekwencjonowania DNA oraz analizy fragmentów DNA w analizatorze genetycznym 3500 Genetic Analyzer;
- opakowanie rozpoznawalne przez system monitorowania czasu pracy
i daty ważności odczynników (RFID – ang. Radio Frequency Identification);
- objętość opakowania pozwala na rozdział min. 96 prób 6 opakowań.
2. Hi-Di Formamide (numer katalogowy producenta: 4311320):
- wysoce dejonizowany formamid przeznaczony do przeprowadzania elektroforezy kapilarnej w analizatorach genetycznych Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (Applied Biosystems®, obecnie Life Technologies, rok produkcji 2007), długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania 25 ml. - 2 opakowania.

3. GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard v.2.0 (nr kat producenta: 4408399):
- standard wielkości, który może być wykorzystany w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer; długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 rozdziałów;
standard wielkości zawiera 36 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 20, 40, 60, 80, 100, 114, 120, 140, 160, 180, 200, 214, 220, 240, 250, 260, 280, 300, 314, 320, 340, 360, 380, 400, 414, 420, 440, 460, 480, 500, 514, 520, 540, 560, 580, 600.;
- ulepszona powtarzalność oraz zmniejszenie dysproporcji w wysokości poszczególnych pików przy zachowaniu analogii rozdziału względem GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard - 12 opakowań.
4. BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit (nr kat producenta: 4337455) do wysokoprzepustowego sekwencjonowania;
- do matryc bogatych w pary GC;
- do namnażania długich fragmentów DNA;
- 1 × 800µl fiolka BigDye® Terminator v3.1 Ready Reaction Mix;
- 1 fiolka M13 (-21) Primer;
- 1 fiolka pGEM Control DNA;
- 2 × 1 ml fiolki of 5X Sequencing Buffer;
- możliwość przechowywania zestawu w zamrożeniu (-30°C do -15°C);
- możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji;
- zawartość jednego opakowania umożliwia przeprowadzenie 100 reakcji - 1 opakowanie.
5. DS-33 Matrix Standard Kit (Dye Set G5) (nr kat producenta: 4345833).
Zestaw Matrix Standard Kit służy do kalibracji spektralnej wymaganej podczas analizy fragmentów DNA znakowanych 6-FAM™, VIC™, NED™, PET™ i LIZ™ na sekwenatorze Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer, długość kapilary 36 cm i 50 cm.
Pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 8 reakcji -1 opakowanie.
6.DS-30 Matrix Standard Kit (Dye Set D) (nr kat producenta: 4345827).
Zestaw Matrix Standard Kit służy do kalibracji spektralnej wymaganej podczas analizy fragmentów DNA znakowanych 6-FAM™, HEX™, NED™, and ROX™ na sekwenatorze Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer, długość kapilary 36 cm i 50 cm.
Pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 8 reakcji - 1 opakowanie.
7. Sequencing Standard, BigDye Terminator v3.1, for 3500/SeqStudio Flex
(nr katalogowy producenta: 4404312). Zestaw zawiera 4 fiolki z liofilizowanymi fragmentami DNA o długości 1200 bp, oznaczonej sekwencji, znakowanymi BigDye Terminator v3.1 w ilości pozwalającej na przeprowadzenie kalibracji spektralnej Z i elektroforezy testowej w sekwenatorach 3500 Applied Biosystems - 1 opakowanie.Warunki dodatkowe:
a. Dostawa w dwóch transzach;
b. Ze względu na konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 45006,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Barwnik Midori Green.
- do wizualizacji procesu rozdziału w elektroforezie żelowej;
- stanowi alternatywą dla bromku etydyny;
- równie czuły jak bromek etydyny;
- niekancerogenny;
- emitują zielone światło po związaniu z DNA lub RNA;
- kompatybilny z urządzeniami wizualizującymi, pracującymi w UV;
- odpady nietoksyczne, usuwane do sieci kanalizacyjnej;
- w zestawie znajduje się 5x - 6x stężony bufor obciążający, co umożliwia dodawanie bezpośrednio do próbki;
- 1 akowanie zawiera 1 ml barwnika.
Marker masy do elektroforezy żelowej. Opis:
- mieszanina co najmniej 8 oczyszczonych fragmentów DNA o znanych długościach, w zakresie nie mniejszym niż 100 – 2000 bp, w tym co najmniej jeden fragment w zakresie 1500 – 1600 bp;
- gotowy do użycia, zwierający barwnik, np. purpurowy;
- zawiera co najmniej 1 prążek referencyjny (np. 500/517, 1000 pz);
- zawiera 1 ml 5x - 6x stężonej mieszaniny Gel Loading Dye;
- odpowiedni do rozdziału w żelach agarozowych;
- wizualizacja UV;
- umożliwia ocenę ilościową preparatów DNA;
- 1 opakowanie pozwala na przeprowadzenie co najmniej. 100 rozdziałów - 1 opakowanie.Warunki dodatkowe:
a. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2654,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sacharoza do przygotowania pożywek do hodowli in vitro materiału biologicznego - 10 opakowań
- CZDA;
- wzór smaryczny: C12H22O11;
- stan fizyczny: kryształy lub biały proszek;
- kolor: bezbarwny;
- CAS: 57-50-1;
- rozpuszczalny w wodzie;
- pojemność opakowania 1,0 kg.
Kwas L-askorbinowy - 1 opakowanie. Opis:
- CZDA;
- CAS: 50-81-7;
- wzór sum.: C6H8O6;
- wygląd zewnętrzny: biały lub prawie biały krystaliczny proszek lub bezbarwne kryształy ciemniejące na świetle;
- zawartość: min. 99,0 max. 100,0;
- pojemność 1 opakowania 25 g.

Kwas pantotenowy, sól wapniowa 1 opakowanie. Opis:
- synonim: witamina B5;
- wzór: C18H32CaN2O10;
- CAS: 137-08-6;
- masa molowa: 476.54 g/mol;
- czystość nie gorsza niż CZ;
- 1 opakowanie zawiera 25 g.
Alginian sodu (kwas alginowy, sól sodowa) - 1 opakowanie, nr katalogowy Pol-aura PA-03-7494-E#100G lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- postać: biały lub prawie biały proszek lub beżowy proszek;
- wysoka lepkość: 450 - 550 cP (1% w wodzie);
- czystość ≥ 99,0%;
- CAS 9005-38-3;
- 1 opakowanie zawiera 100 g.Warunki dodatkowe:
a. Dostawa jednorazowa;
b. Zamawiający dopuszcza opakowania innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 1076,95 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Peroxide Assay Kit (nr kat. Sigma MAK311) - 1 opakowanie. Opis:
- zestaw do kolorymetrycznego pomiaru stężenia nadtlenku wodoru (H2O2);
- nie wymaga specjalnego przygotowywania badanej tkanki;
- zestaw składa się z dwóch odczynników i standardu;
- wystarczający na przeprowadzenie 250 testów;
- działanie oparte na reakcji chromogennej Fe3+- oranż ksylenolowy;
- detekcja kolorymetryczna dla 585 nm (tworzenie purpurowych kompleksów);
- stężenie produktu jest proporcjonalne do stężenia nadtlenku wodoru w badanej próbce, przy czym 1 μM H2O2 odpowiada 34 ng/mL lub 34 ppm;
- zakres detekcji: 0.2–30 μM (7–1,020 ng/mL) H2O2 w formacie 96 dołkowym.Warunki dodatkowe:
a. Ze względu na konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2395,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

McCown’s Woody Plant Basal Salt Mixture - 10 opakowań.
Opis:
- synonim: WPM;
- mieszanina podstawowa soli do hodowli roślin drzewiastych;
- postać: proszek;
- pojemność 1 opakowania wystarczająca na sporządzenie 1 l pożywki;
- nie gorszy niż: M6774-1L, Sigma Aldrich.Warunki dodatkowe:
a. Ze względu na konieczność zapewnienia powtarzalności wyników i ciągłości prac Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
b. Dostawa jednorazowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 991,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Alkohol etylowy 96% - 12 opakowań. Opis:
- CAS: 64-17-5;
- wzór sum.: C2H5OH;
- postać: bezbarwna, klarowna ciecz;
- masa molowa: 46,07 g/mol;
- czystość: CZDA;
- do sterylizacji materiału biologicznego, powierzchni laboratoryjnych, oraz jako składnik buforów izolacyjnych;
- opakowanie: 0,5 l.Warunki dodatkowe:
a. Dostawa jednorazowa;
b. Zamawiający dopuszcza opakowania innej wielkości przy zachowaniu sumarycznej ilości produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 1247,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54641,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58794,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54641,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Lab A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242445688

7.3.3) Ulica: Zabłocka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-194

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54641,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74508,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74508,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74508,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943173072

7.3.3) Ulica: Muchoborska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74508,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48294,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48294,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48294,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931

7.3.3) Ulica: Bonifraterska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-203

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48294,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1552,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3105,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 959,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1741,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 959,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 959,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.