eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Budowa centrum opiekuńczo - mieszkalnego" w Staszowie realizowana w ramach programu pn. "Centra opiekuńczo-mieszkalne"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa centrum opiekuńczo – mieszkalnego” w Staszowie realizowana w ramach programu pn. „Centra opiekuńczo-mieszkalne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa centrum opiekuńczo – mieszkalnego” w Staszowie realizowana w ramach programu pn. „Centra opiekuńczo-mieszkalne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de01ff0d-b10c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa centrum opiekuńczo – mieszkalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2.2023.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5539163,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę budynku Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Staszowie na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 5627/11, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Budynek COM przeznaczony jest dla osób dorosłych, ze szczególnymi potrzebami, ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności lub orzeczeniem traktowanym na równi z orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, poprzez zapewnienie usług zamieszkiwania w formie pobytu całodobowego lub pobytu dziennego. W ramach budynku COM wyodrębnione zostały:
a) na parterze:
- część dzienna - wspólna dla uczestników w ramach pobytu całodobowego lub dziennego, na którą składają się pomieszczenia takie jak: recepcja, szatnia, gabinet pielęgniarski, pokój odwiedzin, pomieszczenie wyciszeń, kuchnia, jadalnia/świetlica, sala przygód domowych, sala informatyczna, sala terapii zajęciowej, sala ćwiczeń i fizjoterapii oraz pomieszczenia sanitarne;
- część mieszkalna, na którą składają się dwa pokoje jednoosobowe z łazienkami oraz jeden pokój dwuosobowy z łazienką.
b) na poddaszu:
- pomieszczenia techniczne i pomocnicze, takie jak: pralnio-suszarnia z magazynem pościeli, pomieszczenie techniczne (kotłownia, serwerownia), pomieszczenia socjalne, archiwum, sanitariaty
2. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:
1) budowa budynku o pow. zabudowy 499,22 m2, wolnostojącego, dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, zwieńczonego dachem wielospadowym, wyposażonego m.in. w:
a) instalacje sanitarne, tj.:
- wewnętrzną instalację wodociągową – ciepła i zimna woda, zewnętrzną zasilającą instalację wodociągową, studzienkę wodomierzową, zestaw wodomierzowy, hydrant;
- wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną kanalizację sanitarną, pompownię ścieków,
- wewnętrzną instalację gazową oraz zewnętrzną zasilającą instalację gazową;
- wewnętrzną instalację c.o.,
- wewnętrzną instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewną z odzyskiem ciepła,
- wewnętrzną instalację klimatyzacji,
- zewnętrzną instalacje kanalizacji deszczowej,
b) instalacje elektryczne, tj.:
- instalację elektryczną oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego,
- instalację elektryczną oświetlenia terenu,
- instalację 3-fazową,
- instalację gniazd wtykowych 230/400V,
- instalacje okablowania strukturalnego budynku,
- instalację odgromową,
- instalację p.poż.,
- instalacje monitoringu wizyjnego CCTV, alarmową, telefoniczną, RTV-SAT, przyzywową,
- instalacje słaboprądowe – sieć LAN, instalacje SSWiN,
- instalacje połączeń wyrównawczych.
2) zagospodarowanie terenu wokół budynku, w zakresie obejmującym m.in.:
- wykonanie parkingu na ok. 30 miejsc parkingowych (20 miejsc dla mieszkańców, 10 miejsc dla pracowników), w tym 6 miejsc dla samochodów osób niepełnosprawnych,
- wykonanie utwardzenia terenu – objazd pętlicowy, droga pożarowa, ścieżki (alejki) ogrodowe, dojazdy i dojscia , podstawa pod kontener na odpady stałe,
- wykonanie ogrodzenia terenu wokół ogrodu i budynku COM – ogrodzenie systemowe panelowe o wys. 1,45m z bramą i furtką ( 2 szt.),
- wykonanie oczka wodnego jako szczelnego zbiornika retencyjnego dla wód opadowych z dachu budynku, o pow. 100m2 i kubaturze 98m3,
- utworzenie terenów zielonych – usunięcie kolidujących z projektowanym budynkiem drzew oraz wykonanie nasadzeń nowych roślin, wykonanie trawnika,
- elementy małej architektury (ławki w ilości 17 szt, kosze na śmieci w ilości 5 szt., latarnie parkowe;
a także:
3) zakup i dostawa wyposażenia budynku (zgodnie z załączoną dokumentacją – zał. pn.:projekt wyposażenia i aranżacji wnętrz).
3. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów wymaganych przez Prawo budowlane w zakresie związanym zakończeniem robót budowlanych, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, uzyskaniem dofinansowania, w tym m.in. atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły kontroli i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i eksploatacji obiektu, informacje o udzielonej gwarancji, kosztorys powykonawczy, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.
- wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania,
- inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Solidarnościowego resortowego programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. „Centra opiekuńczo-mieszkalne”.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
- projekt budowlany – zagospodarowanie terenu, architektoniczna,
- projekt techniczny,
- projekt wykonawczy – konstrukcje,
- projekt wykonawczy – instalacje elektryczne,
- projekt wykonawczy - architektura krajobrazu,
- projekt wykonawczy - utwardzenie terenu, ogrodzenie, oczko wodne, elementy małej architektury,
- projekt wykonawczy – instalacje sanitarne,
- projekt wyposażenia i aranżacji wnętrz;
2) przedmiary robót,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) decyzja nr 7 - 101/2022 z dnia 14 lipca 2022 r. Starosty Staszowskiego zatwierdzająca projekt zagospodarowania działki i projekt architektoniczno - budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę centrum opiekuńczo – mieszkalnego.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
5. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
6. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem..
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45262300-4 - Betonowanie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4490000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5894371,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4697912,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Roman Olszowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690014447

7.3.3) Ulica: Szkolna 55

7.3.4) Miejscowość: Kosowy

7.3.5) Kod pocztowy: 36-147

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne, instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4697912,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.