Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Superwizja dla pracowników WCPR dla pracowników realizujących zadania w:
Cz. 1 Zespołach ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej
Cz. 2 Dziale ds. Instytucjonalnego Wsparcia Dziecka i Rodziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Superwizja dla pracowników WCPR dla pracowników realizujących zadania w:Cz. 1 Zespołach ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej
Cz. 2 Dziale ds. Instytucjonalnego Wsparcia Dziecka i Rodziny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30da0d66-c6e9-4e47-9c15-8cf280985e7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024311/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Podstawa prawna: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp.
2. Podstawa faktyczna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego polegającego na powtórzeniu podobnych usług jakie zostały udzielone w zamówieniu podstawowym. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z zasadami określonymi w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp:
- od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął okres 3 lat;
- zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, z którym zawarto umowę w postępowaniu podstawowym nr 4/2024/ZP-TP/WCPR;
- udzielane zamówienie polega na powtórzeniu usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego,
- zamówienie powtórzeniowe zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7ea8652e-eab1-11ee-b4e0-4ac387c144e3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2025/ZP-WR/WCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214880,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Łączna liczba godzin: 137,5 godziny (5 grup x 11 spotkań x 2,5 godziny).2) Liczba prowadzonych grup: 5 grup liczących od 8 do 10 osób.
3) Czas spotkania dla jednej grupy: 2,5 godziny (1 godz. = 60 minut).
4) Łączna liczba spotkań dla jednej grupy: 11 spotkań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Łączna liczba godzin: 27 godzin (2 grup x 9 spotkań x 1,5 godziny).2) Liczba prowadzonych grup: 2 grup liczących od 3 do 6 osób.
3) Czas spotkania dla jednej grupy: 1,5 godziny (1 godz. = 60 minut).
4) Łączna liczba spotkań dla jednej grupy: 9 spotkań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDE ALTIUS Monika Dubanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521232539
7.3.3) Ulica: ul. Czwartaków 56/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDE ALTIUS Monika Dubanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521232539
7.3.3) Ulica: ul. Czwartaków 56/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa i montaż trzech urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
- Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji i bieżących napraw agregatów prądotwórczych na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie PIB
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa analizatora biochemicznego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
- Usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych dla 25 osób
- Szkolenia w zakresie ewakuacji osób z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami. Znak sprawy: DZPZ.283.52.2025.EO
- Szkolenia z zakresu zarządzania oprogramowaniem biurowym
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Certyfikowany instalator pomp ciepła
więcej: Rozwój personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.