Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja konferencji pn. „Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKIE CENTRUM NAUKOWO-TECHNOLOGICZNE IM. PROF. JANA CZOCHRALSKIEGO SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520386675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO 4/4A
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@centrumczochralskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumczochralskiego.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja konferencji pn. „Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1bee171-3185-4a39-b280-98a3a959e34b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Proces Przedsiębiorczego Odkrywania na rzecz rozwoju Inteligentnych Specjalizacji regionu”, Program Fun-dusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-202, współfinansowanego ze środków Programu FEDKP 2021-2027 w ramach Działania 1.7: Działania na rzecz rozwoju RIS, w tym profesjonalizacja IOB, priorytetu 1: Fundusze Europejskie na rzecz wzrostu innowacyjności i konkurencyjności regionu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt 2, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W poprzednim postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu. Odrzucono ofertę Wykonawcy (Konsorcjum): Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., TOLUX pl sp. z o.o. na podstawie z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy. Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt. 2) Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie przedłożył na wezwanie środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w SWZ oraz poinformował Zamawiającego, że żaden z Wykonawców Konsorcjum wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia nie spełnia jednego warunku określonego w SWZ. Odrzucona oferta była jedyną ofertą złożoną w postępowaniu. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1b28238a-8643-46ed-b527-c970650de4f5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPCNT-ZP/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117109,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja konferencji pn. „Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025”, w ramach projektu „Proces Przedsiębiorczego Odkrywania na rzecz rozwoju Inteligentnych Specjalizacji regionu”, Program Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-202, współfinansowanego ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 w ramach Działania 1.7: Działania na rzecz rozwoju RIS, w tym profesjonalizacja IOB, priorytetu 1: Fundusze Europejskie na rzecz wzrostu innowacyjności i konkurencyjności regionu. Opis skrócony zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług następująco: a) zorganizowanie konferencji, w oparciu o szczegółowy program konferencji przekazany przez Zamawiającego, bazujący na programie ramowym określony w ust. 2; b) świadczenie usług cateringowych podczas konferencji – zapewnienie przerw kawowych i obiadów w każdy z 2 dni konferencji dla 100 osób/dzień (w II i III dniu konferencji) oraz 2 śniadań dla 40 osób (w II i III dniu konferencji) oraz 1 kolacji dla 100 osób (w II dniu konferencji); c) zapewnienie sali konferencyjnej na min. 100 osób z wyposażeniem w II i III dniu konferencji: krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer, bezprzewodowy dostęp do Internetu sal dydaktycznych na obrady konferencyjne, mównicę; d) zapewnienie noclegu dla max. 40 uczestników (pokoje jednoosobowe) w nocy z I na II dzień konferencji oraz z II na III dzień konferencji; e) zapewnienie tłumacza symultanicznego języka angielskiego wraz z kabiną do tłumaczenia w II i III dniu konferencji; f) zapewnienie przestrzeni do organizacji giełdy kooperacyjnej w II dniu wydarzenia o powierzchni min. 50 m2, z zapewnionymi min. 5 miejscami networkingowymi; g) organizacja giełdy kooperacyjnej, w tym rekrutacja uczestników, organizacja spotkań w ramach za-planowanych trzech rund spotkań, zapewnienie transportu dla uczestników zagranicznych; h) zapewnienie recepcji oraz szatni; i) zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla organizatorów, prelegentów i panelistów oraz uczestników konferencji; j) zapewnienie przestrzeni w holu głównym celem przygotowania stanowisk wystawienniczych/ promocyjnych firm i partnerów; k) zapewnienie zamykanego pomieszczenia organizacyjnego dla organizatorów; l) przekazania wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących realizacji działania, określonych i wymaganych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
80590000-6 - Usługi seminaryjne
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120163,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120163,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120163,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TORUŃSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOLUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9560015177
7.3.3) Ulica: UL. WŁOCŁAWSKA 167
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Szpital Uzdrowiskowy nr IV "Dom Zdrojowy" - noclegi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120163,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-16 do 2025-03-18INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 jednodniowych wyjazdów edukacyjnych organizowanych w ramach projektu "Dwujęzyczne Przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych w pracowni 84 i pom.: 84a, 85a oraz w pracowni 165 i pom.: 167, 168a, 169a w kostce C6 na Wydziale Chemii UMK w Toruniu.
- Zagospodarowanie wód opadowych z połaci dachów budynków nr 6,7,8,9 na terenie KPWK OHP w Toruniu wraz z zabezpieczeniem i osuszeniem fundamentów oraz przeprowadzenie remontu elewacji budynku nr 6
- Dostawa odczynników do szybkiej identyfikacji mikroorganizmów i materiałów diagnostycznych zużywalnych do spektrometru masowego Maldi TOF produc. Bruker
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania KPWK OHP, położonych w miejscowościach: Grudziądzu i Toruniu w II półroczu 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu oraz usługa szkolenia w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
- Prowadzenie stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Szemudzie z posiłkami przygotowywanymi na miejscu wraz z dzierżawą pomieszczeń i wyposażenia
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej."
- Świadczenie usługi całodziennego, kompleksowego żywienia pacjentów UCZKIN
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU PRELEGENTÓW/EKSPERTÓW NA FORUM POLITYKI SPOŁECZNEJ
- Usługa szkolenia z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla pracowników Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.