eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaNadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych, węzłów cieplnych, systemów solarnych i instalacji c.w.u. i c.o. w obiektach AMW w Gdyni oraz kotłowni olejowej w AOS w Czernicy



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych, węzłów cieplnych, systemów solarnych i instalacji c.w.u. i c.o. w obiektach AMW w Gdyni oraz kotłowni olejowej w AOS w Czernicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych, węzłów cieplnych, systemów solarnych i instalacji c.w.u. i c.o. w obiektach AMW w Gdyni oraz kotłowni olejowej w AOS w Czernicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d25c02b-1092-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych, węzłów cieplnych, systemów solarnych i instalacji c.w.u. i c.o. w obiektach AMW w Gdyni oraz kotłowni olejowej w AOS w Czernicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 47/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stały nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych w budynkach nr 256, 265, węzłów cieplnych, systemów solarnych i instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania zlokalizowanych w obiektach Akademii Marynarki Wojennej (AMW) w Gdyni. Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym (AOS) w Czernicy k/Chojnic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w przypadku usuwania awarii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
a) świadectwo autoryzacji umożliwiające firmie serwis kotłów wodnych firmy FAKO S.A.
b) oświadczenie lub certyfikat producenta (firmy Danfoss) umożliwiające firmie obsługę i konserwację węzłów cieplnych produkcji firmy Danfoss.
W przypadku, gdy przedstawiony dokument traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu usług (załącznik nr 11), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna:
a) dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie obsługi serwisu i eksploatacji kotłowni olejowo-gazowej o mocy nie mniejszej niż 4500 kW dla każdego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto rocznie, świadczone nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy;
oraz
b) przeglądy i konserwacje instalacji c.o. i c.w.u w obiektach budowlanych podlegających konserwatorowi zabytków o łącznej powierzchni min. 20.000 m2, w ramach jednej umowy dla Zamawiającego, nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie dopuszcza do sumowania zdolności poszczególnych konsorcjantów, co oznacza, że jeden wykonawca musi je spełnić w całości.
2. Wykonawca musi dysponować osobami, (załącznik nr 12) skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami :
1) Kierownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych. Wskazana osoba musi po-siadać aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia.
2) Dwiema osobami:
a) posiadającymi aktualne uprawnienia grupy „D” do wykonywania prac na stanowi-sku dozoru i eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu, montażu, kon-trolno – pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci zgodnie z Rozporządzeniem Mi-nistra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploa-tacją urządzeń, instalacji sieci (Dz.U. nr 89, poz.828 z późn. zm.),
b) spełniającymi wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci poniższych grup:
Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzając, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, a w szczególności muszą obsługiwać:
 urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,
 zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kW,
 elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,
 aparaturę kontrolno-pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycz-nej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymie-nionych jw.
Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne a w szczególności muszą obsługiwać:
 kotły wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi,
 sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50kW,
 aparaturę kontrolno-pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycz-nej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymie-nionych jw.
Grupa 3 – Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe a w szczególności muszą obsługiwać:
 sieci gazowe rozdzielacze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5MPa(gazociągi i punkty redukcyjne, stacje gazowe),
 urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa
 aparaturę kontrolno-pomiarową urządzeń i instalacji wymienionych jw.
3) Czterema osobami:
a) posiadającymi aktualne uprawnienia w zakresie (E) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploa-tacją urządzeń, instalacji sieci (Dz.U. nr 89, poz.828 z późn. zm.);
b) Spełniającymi wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci poniższych grup:
Grupa 1 – Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzając, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną a w szczególności muszą obsługiwać:
urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,
 zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kW,
 elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,
 aparaturę kontrolno-pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycz-nej regulacji;
sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych jw.
Grupa 2 – Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne a w szczególności muszą obsługiwać:
 kotły wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi,
 sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50kW,
 aparaturę kontrolno-pomiarową oraz urządzenia i instalacje automatycz-nej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymie-nionych jw.
Grupa 3 – Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe a w szczególności muszą obsługiwać:
 sieci gazowe rozdzielacze o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5MPa(gazociągi i punkty redukcyjne, stacje gazowe),
 urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa
 aparaturę kontrolno-pomiarową urządzeń i instalacji wymienionych jw.
4) Minimum jedną osobą posiadającą dokument ukończenia kursu serwisowego w za-kresie konserwacji i eksploatacji palników dwupaliwowych w zakresie mocy 2350 kW firmy OILON
5) Minimum jedną osobą do kierowania usługą, która posiada doświadczenie bezpieczeń-stwa osobowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” , a w przypadku jego braku poświadczenie bezpieczeństwa, które posiada pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrze-żone” oraz posiada zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
6) Minimum jedną osobą posiadającą dokument ukończenia szkolenia z zakresu konserwa-cji urządzeń firmy GAZEX typu Dex – ASBiG.
7) Minimum dwiema osobami posiadającymi dokument ukończenia szkolenia technicznego w zakresie serwisu kolektorów słonecznych: Vitosol firmy Viessmann.
W przypadku, gdy przedstawiony dokument potwierdzający wymagane kwalifikacje traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne za-świadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7).
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (za-łącznik nr 4).
Wykaz usług (załącznik nr 11).
Wykaz osób (załącznik nr 12).
Oświadczenia o osobach (załączniki nr 13-19)
świadectwo autoryzacji firmy FAKO S.A.
Oświadczenie lub certyfikat producenta (firmy Danfoss)
Polisa OC

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 8).
Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 10).
Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 9)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości:
13 500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie na warunkach określonych w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – spowodowanej wystąpieniem niżej wymienionych okoliczności:
a) zmianą wysokości stawek podatkowych składających się zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach, na wynagrodzenie wykonawcy. Ewentualna zmiana wynagrodzenia może dotyczyć tej jego części, dla której obowiązek podatkowy powstał po momencie wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany ww. stawek podatkowych (bez zmiany wynagrodzenia netto Wykonawcy),
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – zmiana wynagrodzenia wykonawcy o różnicę pomiędzy wysokością dotychczasowego minimalnego wynagrodzenia za pracę a nową wysokością minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana będzie uwzględniała jedynie pracowników Wykonawcy zatrudnionych przez niego wyłącznie przy realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę, otrzymujących minimalne wynagrodzenia,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmiana wynagrodzenia wykonawcy o różnice pomiędzy dotychczasową wysokością odprowadzanych składek a nową wysokością odprowadzanych składek. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia wraz ze wskazaniem zmiany wysokości odprowadzanych składek,
d) zmiany, w trakcie trwania Umowy, kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10% w stosunku do kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
3) w zakresie zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełniania warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie za-mówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w Specyfikacji warunków zamówienia.
4) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (tj. zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, promieniowanie, skażenie, powódź, pożar, ekstremalny upał lub mróz, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej i inne) uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodujące zmianę zakresu usługi,
5) inne zmiany:
a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, w innych przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.
itd. zawarte w § 11 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.